Звіт виконання Плану роботи Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області за 2024 рік
ЗВІТ
з виконання плану роботи Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області
№ з/п |
Кроки |
Обґрунтування |
Строк |
Індикатор виконання (протягом 2024 року) |
Очікувані результати |
ПРІОРИТЕТ I Відповідальне проведення пенсійних та страхових виплат, надання соціальних послуг, житлових субсидій та пільг, фінансова стійкість Пенсійного фонду України |
|||||
1. |
Забезпечення пенсійних та страхових виплат, надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу (далі – житлові субсидії та пільги), інших виплат |
Закони України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування”, Положення про Пенсійний фонд України, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 23 липня 2014 року № 280 |
Постійно |
1. Забезпечено призначення пенсій та проведення їх перерахунків у зв’язку зі змінами в законодавстві та за заявами у строки, визначені законодавством. |
Виконано. Прийнято 35912 (без військових) звернень на призначення пенсій, оброблено відповідно до п. 5 ст. 45 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” (далі — Закон) – 35835 (22846 — призначено, 12989 — відмовлено), по 76 не настав термін виконання, 1 справа призначена в термін понад 10 днів (неправильно зареєстровано звернення управлінням обслуговування громадян). У середньому звернення на призначення пенсій опрацьовуються протягом 7,8 днів. По військовим пенсіонерам опрацьовано 4035 заяв на призначення пенсій (призначено – 3785 пенсій, відмовлено – 250). Прийнято 45846 звернень на перерахунок пенсій (без військових), оброблено відповідно до п. 5 ст. 45 Закону 45428, 14 справ перераховано у термін понад 10 днів (не можливо було змінити статус звернення, “направлені запити на техпідтримку), 1 справу повернуто виплатою на 10-й день та опрацьована на 11-й день. По 403 справам не сплив 10-и денний термін. У середньому звернення на перерахунок пенсій опрацьовуються протягом 7,5 днів. Військовим пенсіонерам перераховано 4743 пенсій. |
щокварталу |
2. Забезпечено виплату пенсій пенсіонерам іноземних держав, які проживають на території області. |
Виконано. Отримано та виплачено у встановлені терміни пенсію призначену відповідно до законодавства Латвії, Литви, Болгарії та Естонії 143 особам на 17895,3 тис. грн. |
|||
постійно |
3. Забезпечено призначення, перерахунок та виплату житлових субсидій та пільг. |
Виконано. Призначено 21017, перераховано 23383 житлових субсидій. Призначено 19552, перераховано 11198 пільг. Здійснено виплати субсидій понад 46 тис. осіб на 636,2 млн. грн та пільг понад 78 тис. осіб на 833,8 млн. грн. |
|||
постійно |
4. Забезпечено призначення, перерахування та виплату щомісячних страхових виплат, компенсацій за надання соціальних послуг. |
Виконано. Прийнято 94 звернення: опрацьовано 89 заяв на призначення страхових виплат (призначено — 61, відмовлено – 28). По 5 не настав термін. Забезпечено щомісячне нарахування страхових виплат внаслідок настання нещасних випадків (виплати отримують 3472 особи, у тому числі 76 осіб отримують компенсацію з надання соціальних послуг), 73 особи отримують компенсацію вартості заходів для надання натуральної допомоги. Здійснено своєчасне опрацювання перерахунку страхових виплат з 01.03.2024 року (масовий перерахунок). Опрацьовано 72447 заяв-розрахунків у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, з них прийнято 62719, не прийнято 9728 заяв. Виплачено страхових виплат та компенсацій за надання соціальних послуг на загальну суму 238,8 млн. грн. |
|||
протягом року |
5. Забезпечено проведення ідентифікації пенсіонерів, формування документів для виплати пенсій внутрішньо переміщеним особам (далі – ВПО), з урахуванням факту та строків проведеної ідентифікації, в тому числі шляхом відеоконференц-зв’язку |
Виконано. Відділами обслуговування громадян прийнято 8293 заяви на ідентифікацію пенсіонерів, у тому числі через вебпортал Пенсійного фонду України надійшло 6302 заяв на ідентифікацію та поновлення виплати внутрішньо переміщеним особам шляхом відеоконференцзв’язку. До виплатних документів включено 6,6 тис. внутрішньо переміщених осіб, які пройшли ідентифікацію. Не пройшли ідентифікацію та тимчасово припинена виплата 1,3 тис. внутрішньо переміщених осіб. |
|||
2. |
Забезпечення виконання планових показників з надходження до бюджету Пенсійного фонду України коштів на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, адміністрування яких здійснюють органи Пенсійного фонду України |
Закони України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” |
Протягом року, контроль щомісяця (наростаючим підсумком з початку року) |
Забезпечено 100 % виконання планових показників з надходження до бюджету Пенсійного фонду України коштів, адміністрування яких здійснюють органи Пенсійного фонду України |
Виконано. План надходження власних коштів за 2024 рік виконано на 114,7% в сумі 103069,5 тис. грн. |
3. |
Погашення заборгованості зі сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок), страхових внесків та відновлення страхового стажу застрахованих осіб. Взаємодія з органами державної податкової служби, державної виконавчої служби, органами місцевого самоврядування, обласними військовими адміністраціями щодо погашення заборгованості |
Закони України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування”, “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” |
Протягом року, контроль щокварталу |
Забезпечено взаємодію з органами державної податкової служби, державної виконавчої служби, органами місцевого самоврядування, обласними військовими адміністраціями щодо погашення заборгованості. Сформовано та надано інформаційно-аналітичні матеріали органам місцевого самоврядування, обласним військовим адміністраціям для вжиття заходів реагування та погашення заборгованості |
Виконано. Взаємодію забезпечено. В рахунок погашення заборгованості зі сплати єдиного внеску надійшло 396767,6 тис. грн, у т. ч. від фізичних осіб —підприємців 64031,7 тис. грн. В рахунок погашення заборгованості зі сплати страхових внесків надійшло 8476,0 тис. грн, у т. ч. зі сплати страхових внесків 1304,6 тис. грн; з відшкодування пільгових пенсій – 7171,4 тис грн. Зараховано 237 періодів страхового стажу по 1474 застрахованій особі. Для вжиття заходів реагування та погашення заборгованості направлено 962 листів до органів місцевого самоврядування, 17 листів до обласної військової адміністрації. |
4. |
Здійснення моніторингу відомостей реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі – Реєстр застрахованих осіб) щодо виявлення ознак використання праці неоформлених працівників та порушень законодавства про працю |
Постанова правління Пенсійного фонду України від 29 травня 2017 року № 11-1 “Про Порядок обміну інформацією про відомості, що містять ознаки використання праці неоформлених працівників та порушень законодавства про працю”, зареєстрована в Міністерстві юстиції України 20 червня 2017 року за № 776/30644 |
Щокварталу до 05 числа третього місяця, наступного за звітним кварталом |
За результатами моніторингу відомостей Реєстру застрахованих осіб підготовлено інформацію про виявлені ознаки порушення законодавства про працю, яку надано до відповідних органів Державної служби України з питань праці та органів Державної податкової служби України |
Виконано. Направлено: – інформацію до Південного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці про виявлені ознаки порушення законодавства про працю по 82627 страхувальникам щодо 460674 застрахованих осіб; – листи до органів Державної податкової служби України по 17101 страхувальникам щодо 36733 застрахованих осіб та три інформації щодо страхувальників, які нараховують зарплату менше мінімальної по укрупнених секціях КВЕД по 3458 страхувальникам щодо 9729 застрахованих осіб. За результатами моніторингу легалізовано 11565 працівників органами Південного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці та 1082 робочих місць Державною податковою службою України. Внаслідок проведеної роботи додатково залучено 1904,3 тис. грн єдиного соціального внеску. |
5. |
Забезпечення контролю за виконанням індикативних показників з надходження збору на обов’язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій (далі – Збір) |
Закон України “Про збір на обов’язкове державне пенсійне страхування” |
Протягом року, контроль щомісяця (наростаючим підсумком з початку року) |
Забезпечено 100 % виконання індикативних показників з надходження Збору, поінформовано Пенсійний фонд України |
Виконано. Планові показники з надходження збору на обов’язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій за 2024 рік виконано на 98,0 % в сумі 601855,8 тис. грн. Інформація до ПФУ надається щомісячно до 10 числа на лист ПФУ від 05.02.2024 №2800-040103-9/6971 (рег. 322/16). Остання інформація надана листом від 06.01.2025 №1500-0506-5/2223 |
6. |
Аналіз висновків Верховного суду про застосування норми права у подібних правовідносинах у справах за участю органів Пенсійного фонду України |
Частина 5 статті 13 Закону України “Про судоустрій та статус суддів“, Положення про Пенсійний фонд України, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 23 липня 2014 року № 280 |
Протягом року |
Інформовано зацікавлені підрозділи / працівників про висновки Верховного суду про застосування норми права у подібних правовідносинах у справах за участю органів Пенсійного фонду України |
Виконано. Від Пенсійного фонду України отримано два огляди правових висновків Верховного Суду у спорах з питань пенсійного забезпечення (вх. №876/16 від 22.04.2024) та з процесуальних питань, пов’язаних з розглядом судових справ, та у спорах щодо договірних відносин і форс-мажорних обставин (вх. №940/16 від 29.04.2024), які доведено до зацікавлених підрозділів. |
7. |
Здійснення моніторингу та узагальнення результатів судової практики у справах за участю Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області (далі – Головне управління), забезпечення якісного обґрунтування правової позиції, у тому числі з урахуванням рекомендованих Пенсійним фондом України зразків її викладення |
Забезпечення ефективного захисту інтересів Фонду та його органів в судах |
Протягом року, але не рідше ніж двічі на рік |
1. Підготовлено не менше двох оглядів судової практики на рік та доведено до відома зацікавлених структурних підрозділів Головного управління, внесено пропозиції Пенсійному фонду України. |
Виконано. Огляди судової практики підготовлені та листами доведені до зацікавлених структурних підрозділів листами: – від 28.06.2024 №10602/09-16/09-16, – від 29.07.2024 №1697/08-16 – від 29.12.2024 №10049/08-16. |
постійно, але не менше 4 заходів на рік |
2. Проведено не менше 4 заходів внутрішнього контролю щодо якості обґрунтування правової позиції Головного управління у справах. |
Виконано. Проведено 6 заходів внутрішнього контролю щодо якості обґрунтування правової позиції Головного управління у справах (згідно наказів ГУ від 19.03.2024 №1589; від 17.04.2024 №2201; від 26.04.2024 №2348; від 03.10.2024 №5250; від 09.10.2024 №5350, від 25.11.2024 №6204). |
|||
постійно |
3. Узагальнено практику застосування законодавства у справах за участю Головного управління |
Виконано. Забезпечено узагальнення практики застосування законодавства у справах за участю Головного управління. Результати доведені до працівників юридичного управління Головного управління під час проведення навчань (відповідні 6 навчань проведені: 21.06.2024 (службова записка від 19.06.2024 №10215/09-16); 30.07.2024 (службова записка від 29.07.2024 №1698/08-16); 27.08.2024 (службова записка від 26.08.2024 №3163/08-16); 27.09.2024 (службова записка від 26.09.2024 №4472/08-16); 29.11.2024 (службова записка від 28.11.2024 №8397/08-16); 25.12.2024 (службова записка від 19.12.2024 №9744/08-16). |
|||
8. |
Забезпечення контролю за цільовим використанням коштів Пенсійного фонду України інших коштів, призначених для виплати пенсій, щомісячного грошового утримання суддям у відставці, житлових субсидій та пільг в організаціях та установах, що здійснюють їх виплату і доставку |
Бюджетний кодекс України, Закон України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” |
За окремими графіками |
Проведено 100 % запланованих перевірок в організаціях, що здійснюють виплату, доставку пенсій, житлових субсидій та пільг, в установах, в яких особи перебувають на повному державному утриманні |
Виконано. І. За 2024 рік проведено 66 перевірок цільового використання коштів Пенсійного фонду України установами (закладами), де особи перебувають на повному державному утриманні. Встановлено 77 випадків порушень, з них: – по 12 особам порушення п. п. 4 пункту 6 Порядку в частині неповернення коштів у зв’язку із смертю особи, яка перебувала в установі, на суму 16128,06 грн; – по 1 особі порушення п. п. 3 пункту 6 Порядку в частині неповернення коштів у зв’язку самовільного вибуття особи з установи на суму 1231,18 грн. Станом на 01.01.2025 не повернуто 1179,32 грн. ІІ. Проведено 51 перевірку банківських установ згідно затвердженого графіку. Встановлено 167 випадків порушень, у т.ч. 61 випадок порушення пункту 18 Порядку виплати пенсій та грошової допомоги через поточні рахунки в банках, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.08.1999 № 1596 (зі змінами), а саме порушення термінів повернення уповноваженим банком Пенсійному фонду України пенсій та грошової допомоги після надходження відомостей про смерть одержувача на суму 479036,96 грн. Зазначена сума повернута в повному обсязі. ІІІ. Проведено 93 перевірки виплатних об’єктів поштового зв’язку, з них: – 5 планових перевірок Одеського регіонального підрозділу АТ «Укрпошта» згідно графіка; – 88 позапланових перевірок відділень щодо виплати пенсії після смерті отримувача. На 52 об’єктах поштового зв’язку виявлено 64 випадки виплати пенсій неналежним особам без довіреності, на суму 293828,95 грн, з яких на 01.01.2025 не повернуто 13404,63 грн. Зайво стягнуто поштовий збір на суму 4905,12 грн. Станом на 01.01.2025 не повернуто 277,36 грн. За умовами договору нарахована пеня 15527,78 грн, з якої на 01.01.2025 не сплачено 815,25 грн. На посадових осіб накладено 2 адміністративних штрафи на суму 1020 грн. |
9. |
Забезпечення контролю використання коштів загальнообов’язкового державного соціального страхування |
Закони України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування”, інші нормативно-правові акти |
Протягом року |
Проведено перевірки обґрунтованості видачі листків непрацездатності та правильності використання страхувальниками страхових коштів Пенсійного фонду України |
Виконано. І. За 2024 рік проведено 93 позапланових перевірки обґрунтованості видачі та продовження 352 листків непрацездатності. Видані з порушеннями 74 листки. Подано 28 вимог про компенсацію суми страхової виплати за необґрунтовано виданими та/або продовженими листками непрацездатності на 185368,82 грн. Упереджено виплати по 21 необґрунтовано виданому та/або продовженому листку непрацездатності на 180076,80 грн. Взято участь у 159 засіданнях медико-соціальних експертних комісій. ІІ. Проведено 176 перевірок використання страхувальниками страхових коштів Фонду, з них: 69 планових перевірок та 107 позапланових. Виявлено 123 порушення. Прийнято 140 рішень за результатами перевірок. Загальна сума неправомірно витрачених страхових коштів склала 757350,44 грн; штрафів за порушення порядку використання страхових коштів Фонду (50%) – 378675,45 грн; штрафів за несвоєчасне повернення або повернення не в повному обсязі страхових коштів Фонду (10%) – 9378,23 грн; пеня (0,1%) – 3096,66 грн. Складено 113 протоколів про адміністративні правопорушення. |
10. |
Організація та проведення заходів з питань профілактики нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, які спричинили втрату працездатності. Участь у розслідуваннях нещасних випадків та професійних захворювань, які спричинили втрату працездатності |
Закони України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування”, інші нормативно-правові акти |
Протягом року |
Проведено заходи з питань профілактики нещасних випадків на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, взято участь у розслідуваннях нещасних випадків на виробництві |
Виконано. Проведено 69 перевірок, складено 69 Подань про порушення роботодавцем законодавства про охорону праці; взято участь у проведенні 92 нарад, семінарів, круглих столів та конкурсів, та у впровадженні системи управління охороною праці на 159 підприємствах; прийнято участь в розроблені 298 профілактичних заходів на підприємствах; прийнято участь у роботі 535 комісій по перевірці знань з питань охорони праці працівників підприємств; взято участь у розслідуванні 265 нещасних випадків та 1 професійного захворювання; складено 211 актів розслідування нещасних випадків/гострих професійних захворювань; вивчено та поширено позитивний досвід роботи з організації служби охорони праці та профілактики виробничого травматизму на 30 підприємствах. |
11. |
Забезпечення проведення внутрішніх аудитів відповідно до Зведеного плану діяльності з внутрішнього аудиту в Пенсійному фонді України |
Бюджетний кодекс України, інші нормативно-правові акти щодо діяльності з внутрішнього аудиту |
Відповідно до Зведеного плану діяльності з внутрішнього аудиту в Пенсійному фонді України |
1. Проведено 100 % запланованих внутрішніх аудитів. |
Виконано. Проведено сім внутрішніх аудитів, які передбачено Зведеним планом діяльності з внутрішнього аудиту на 2024 рік. У визначені програмами внутрішніх аудитів строки, проведено збір аудиторських доказів, складено висновки та розроблено аудиторські рекомендації за результатами сімох внутрішніх аудитів. |
щокварталу до 01 числа місяця, наступного за звітним кварталом |
2. Проведено моніторинг результатів внутрішніх аудитів та стану впровадження аудиторських рекомендацій |
Виконано. Забезпечено моніторинг впровадження рекомендацій наданих за результатами внутрішніх аудитів проведених в ІV кварталі 2023 року, в І – ІV кварталах 2024 року. Узагальнено та підготовлено інформацію щодо впровадження аудиторських рекомендацій та усунення порушень. Надано доповідні записки начальнику Головного управління від 07.06.2024 № 131/11-16; від 28.08.2024 № 6045/10-16; від 27.09.2024 № 6068/10-16; від 27.09.2024 № 6069/10-16; від 25.12.2024 № 6150/10-16; від 30.12.2024 № 6154/10-16. За результатами проведених моніторингів знято з контролю накази Головного управління від 20.12.2023 №7036; від 24.06.2024 №3447; від 07.03.2024 №1381; від 17.06.2024 № 3309; від 05.11.2024 №5849; від 25.11.2024 №6220 |
|||
12. |
Проведення внутрішніх контрольних заходів в Головному управлінні |
Необхідність попередження та усунення недоліків в організації роботи структурних підрозділів Головного управління |
Згідно з окремими планами |
Проведено 100 % запланованих контрольних заходів |
Виконано. Структурними підрозділами Головного управління проведено 49 контрольних заходів по відповідним напрямкам роботи. Інформацію щодо виконання плану проведення контрольних заходів, їх результатів та стану вжитих об’єктами контролю заходів з виконання наданих рекомендацій надано начальнику Головного управління доповідними записками від 06.02.2024 №22/11-16; від 04.03.2024 № 50/11-16; від 02.04.2024 № 68/11-16; від 06.05.2024 № 93/11-16; від 04.06.2024 № 127/11-16; від 02.07.2024 № 6016/10-16; від 05.08.2024 № 6035/10-16; від 05.09.2024 № 6049/10-16; від 03.10.2024 № 6075/10-16; від 05.11.2024 № 6110/10-16, від 04.12.2024 № 6135/10-16. |
ПРІОРИТЕТ ІІ Цифровізація діяльності Пенсійного фонду України як ключовий інструмент оптимізації надання послуг громадянам |
|||||
1. |
Забезпечення інформаційної взаємодії Пенсійного фонду України з управителями / об’єднаннями / виконавцями комунальних послуг з метою реалізації експериментального проєкту щодо удосконалення порядку надання населенню житлових субсидій |
Постанова Кабінету Міністрів України від 13 червня 2023 року № 601 “Про реалізацію експериментального проекту щодо удосконалення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива” |
Протягом року |
Забезпечено супроводження та технічну підтримку щодо користування управителями / об’єднаннями / виконавцями комунальних послуг відповідними електронними сервісами кабінету на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (далі – вебпортал Фонду) |
Виконано. Організовано та здійснено реєстрацію 1386 надавачів житлово- комунальних послуг засобами підсистеми Адміністрування КМЕС. Реалізовано інформаційний обмін з 1179 надавачами житлово-комунальних послуг, опрацьовано 42990 запитів на 6934,0 тисяч записів. При призначенні субсидій відповідно до постанови КМУ від 13.06.2023 № 601 “Про реалізацію експериментального проекту щодо удосконалення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива” отримано 334 заяв, з них: по 328 відмовлено, 6- виконано. |
2. |
Розвиток безпаперових технологій при виконанні Головним управління Пенсійного фонду України в Одеській області своїх повноважень |
Закони України “Про особливості надання публічних (електронних публічних) послуг”, “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування”, інші нормативно-правові акти |
Після впровадження Пенсійним фондом України в промислову експлуатацію відповідного програмного забезпечення |
1. Забезпечено супроводження в межах компетенції електронного документообігу та інформаційну взаємодію з АТ “Укрпошта” при здійсненні виплат одержувачам. |
Виконано. З вересня 2024 року забезпечено інформаційну взаємодію з АТ “Укрпошта” та електронний документообіг при здійсненні виплат одержувачам Виконано частково. Оцифровано 480039 справ, що становить 99,72%. Проведено валідацію по 462211 справам або 96,29% оцифрованих пенсійних справ Виконано. Оцифровано 909 справ по страховим виплатам, що становить 26,18% від прийнятих діючих (3472 на 01.01.2025) справ. Проведено валідацію по 758 справам або 83,39% оцифрованих справ по страховим виплатам
Відсутній механізм інформаційної взаємодії та відповідне програмне забезпечення Виконано частково. Впроваджено формування та подання в кабінеті фізичної особи звернення Е-пенсійне посвідчення (Е-ПП). Від ПФУ не надходила інформація щодо впровадження механізму електронного відображення пенсійного посвідчення без необхідності виготовлення його паперового оригіналу
Від ПФУ не надходила інформація щодо впровадження електронного сервісу калькулятора прогнозного розрахунку житлової субсидії |
протягом року |
2. Забезпечено оцифрування 90 % загальної кількості паперових пенсійних справ, що підлягають оцифруванню, та проведення валідації 95 % оцифрованих пенсійних справ. |
||||
3. Забезпечено оцифрування 15 % загальної кількості паперових справ про страхові виплати, що підлягають оцифруванню; проведено валідацію 95 % оцифрованих справ про страхові виплати. |
|||||
після розробки механізмів інформаційної взаємодії на центральному рівні та реалізації Пенсійним фондом України відповідного програмного забезпечення |
4. Забезпечено своєчасне та в повному обсязі використання отриманої інформації з Єдиного реєстру осіб, зниклих безвісти за особливих обставин. |
||||
після впровадження Пенсійним фондом України електронного відображення пенсійного посвідчення без необхідності виготовлення його паперового оригіналу |
5. Забезпечено проведення зовнішніх комунікацій щодо порядку оформлення електронного пенсійного посвідчення та його переваг. |
||||
після впровадження Пенсійним фондом України електронного сервісу калькулятора прогнозного розрахунку житлової субсидії |
6. Забезпечено в межах компетенції супроводження електронного сервісу калькулятора прогнозного розрахунку житлової субсидії в особистому кабінеті застрахованої особи на вебпорталі Фонду при використанні користувачами (надання розʼяснень / консультацій) |
||||
3. |
Забезпечення контролю за своєчасністю та повнотою внесення інформації до Реєстру застрахованих осіб, її достовірністю |
Закон України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування” |
Протягом року |
1. Забезпечено співпрацю з органами Державної податкової служби України та страхувальниками щодо питань наповнення Реєстру застрахованих осіб, приведення даних про застрахованих осіб у відповідність. 2. Забезпечено контролю за використанням інформації, що містить персональні дані застрахованих осіб |
Виконано. Відділами обслуговування громадян прийнято та передано на опрацювання 15976 анкет ЗО для РЗО, в тому числі 2438 анкет, поданих засобами вебпорталу. До органів ДПСУ з питань відновлення страхового стажу застрахованих осіб направлено 44 листи. Здійснювалась співпраця зі страхувальниками та органами ДПСУ щодо виправлення помилок у звітності з ЄСВ. Виправлено 454 звіти згідно Податкового розрахунку за IV квартал 2023 року та І – ІІІ квартали 2024 року. На 01.01.2025 не виправленими залишаються 42 звіти на 279 застрахованих осіб.
Виконано. Забезпечено контроль за використанням інформації, що містить персональні дані застрахованих осіб. Актуалізовано дані про 15539 осіб в реєстрі застрахованих осіб, а саме: проведено аналіз та об’єднано 137 карток ПЕОКЗО, зафіксовано 14862 Анкет ЗО для внесення /зміни/уточнення даних в РЗО та забезпечено актуалізацію статусів документів, які містяться в ПЕОКЗО шляхом переведення 279 документів (паспортів) в статус “помилковий/не актуальний” та зняттям актуальності з РНОКПП в 261 ПЕОКЗО. |
4. |
Забезпечення технічного захисту, кібербезпеки, кіберзахисту та безпеки інформаційно-комунікаційної системи Пенсійного фонду України (далі – ІКС Фонду) |
Закони України “ Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах”, “Про основні засади забезпечення кібербезпеки України” |
Протягом року |
1. Забезпечено супроводження в межах компетенції комплексних систем захисту інформації, у тому числі криптографічного та технічного захисту, кібербезпеки, кіберзахисту та безпеки інформаційних технологій вузлів обласного / районного рівнів ІКС Фонду. 2. Забезпечено моніторинг та контроль за станом криптографічного та технічного захисту, кібербезпеки, кіберзахисту та безпеки інформаційних технологій. 3. Проведено контрольні заходи щодо здійснення ідентифікованого доступ 4. Проведено обстеження інфраструктури вузлів обласного / районного рівнів ІКС Фонду. 5. Проведено з користувачами внутрішні навчальні заходи щодо сприйняття необхідності виконання вимог нормативно-правових актів, нормативних і розпорядчих документів, що стосуються вимог захисту інформації, безпосередньо |
Виконано. Внесено зміни до 46 формулярів об’єктів інформаційної діяльності щодо контрольованих зон, ведеться контроль актуальності наповнення документації комплексної системи захисту інформації інформаційно- комунікаційної системи Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області. Зміни до документації по КСЗІ вузлів обласного рівня Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області вносяться своєчасно та у повному обсязі. Відсутні випадки несанкціонованого доступу.
Виконано. За звітний період проведено 278 перевірок контролю за станом криптографічного та технічного захисту, кібербезпеки, кіберзахисту та безпеки інформаційних технологій. Виконано. За звітний період проведено 12 перевірок ідентифікованого доступу до інформаційних ресурсів.
Виконано. Відповідно до графіку проведено роботу по обстеженню інфраструктури вузлів (наказ Головного управління від 24.09.2024 №5082)
Виконано. Проведено 94 навчальних заходи серед користувачів для формування сприйняття необхідності виконання вимог нормативно- правових актів, нормативних та розпорядчих документів, що стосуються сфери захисту інформації. З них відповідно до наказів Головного управління від 02.02.2024 № 604 «Про організацію проведення навчання» та 23.05.2024 № 2836 “Про організацію проведення навчання” проведено навчання користувачів щодо використання корпоративної електронної пошти, протидія загрозам та навчання, на тему “Основні положення Моделі загроз, Моделі порушника, питання використання загальносистемного та прикладного програмного забезпечення на робочих станціях, використання ключів кваліфікованого електронного підпису у службовій діяльності». |
5. |
Забезпечення контролю за призначеними, нарахованими і виплаченими страховими та іншими виплатами |
Закони України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування”, “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування”, інші нормативно-правові акти |
Після впровадження системи автоматизованого моніторингу даних з електронних систем та реєстрів для проведення перевірки обґрунтованості видачі, продовження листків непра-цездатності і документів, що є підста-вою для їх формування |
1. Проведено аналіз результатів автоматизованого моніторингу даних з електронних систем та реєстрів для проведення перевірки обґрунтованості видачі, продовження листків непрацездатності і документів, що є підставою для їх формування. 2. Забезпечено наповнення підсистеми “Контрольно- перевірочна робота” Інтегрованої комплексної інформаційної системи (далі – ІКІС Фонду) даними про нещасні випадки та/або гострі професійні захворювання (отруєння), професійні захворювання та аварії на виробництві, та достовірність внесеної інформації. |
Виконано. В особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі ПФУ реалізовано режим для подання заяви – розрахунку з додатком 4 відповідно до Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві, затвердженого постановою правління Фонду соціального страхування України 19 липня 2018 року № 12. За результатами аналізу автоматизованого моніторингу даних з електронних систем та реєстрів проведено 18 перевірок обґрунтованості видачі, продовження листків непрацездатності і документів, що є підставою для їх формування Виконано. Забезпечено наповнення підсистеми “Контрольно- перевірочна робота” картками «Розслідування НВ» у кількості 450 карток.
Виконано. Забезпечено наповнення підсистеми “Контрольно- перевірочна робота” картками СК у кількості 283 картки.
Виконано. Забезпечено наповнення підсистеми “Контрольно- перевірочна робота” картками СГ. Створено та перевірено на коректність 762 карток із значенням «Перевірка СГ». |
протягом року |
3. Забезпечено наповнення підсистеми “Контрольно- перевірочна робота” ІКІС Фонду даними про результати проведення перевірок щодо використання страхових коштів. |
||||
4. Забезпечено використання автоматизованих контрольних звітів / вибірок прикладних підсистем ІКІС Фонду для здійснення послідуючого контролю коректності та достовірності внесених до них даних |
|||||
6. |
Автоматичне оприлюднення інформації у формі відкритих даних |
Постанова Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 “Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних” |
Після реалізації Пенсійним фондом України відповідного програмного забезпечення |
Забезпечено супровід автоматичного формування визначених наборів даних та їх своєчасного оприлюднення у формі відкритих даних |
Програмне забезпечення від ПФУ не надходило. |
7. |
Розширення інформаційної взаємодії з Єдиним державним вебпорталом електронних послуг “Портал Дія” (Портал Дія) |
Постанова Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1137 “Питання Єдиного державного вебпорталу електронних послуг та Реєстру адміністративних послуг” |
Протягом року |
Забезпечено своєчасність та повноту обробки звернень за послугами через Портал Дія в електронній формі (за визначеним переліком) |
Виконано. Отримано 537 заяв через портал Дія на призначення/перерахунок пенсій, субсидій, опрацьовано — 534 заяви, по 3 заявам не настав термін виконання. Забезпечено своєчасну та повну обробку звернень за послугами через портал Дія. Крім того, в зверненні «Ідентифікація через Дія. Підпис» змінено алгоритм перенесення інформації |
ПРІОРИТЕТ ІІІ Забезпечення інституційної спроможності Пенсійного фонду України |
|||||
1. |
Забезпечення безперебійної роботи Головного управління, створення безпечних умов для персоналу та відвідувачів |
Необхідність забезпечення своєчасного та в повному обсязі виконання завдань, покладених на Пенсійний фонд України та його органи |
Протягом року |
1. Проведено моніторинг стану охорони праці, цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки в Головному управлінні. |
Виконано. Моніторинг проводиться,узагальнена інформація надана на лист ПФУ від 05.12.2024 № 2800-17-9/75134 (рег 2842/16)
Виконано. Проведено технічну інвентаризацію захисної споруди Головного управління, яка розташована за адресою: Одеська обл., смт. Велика Михайлівка, вул. Ватутіна, 43, та виготовлено технічний паспорт (договір від 06.03.2024 № 010324/1/117).
Виконано. Окремим дорученням від 18.02.2024 № 6-ОД працівникам доведений Алгоритм дій при сигналі “Повітряна тривога”, проінформовано про місця розташування захисних споруд цивільного захисту та інших споруд, призначених для їх укриття на випадок виникнення надзвичайних ситуацій. Забезпечено функціонування сховища за адресою: Одеська обл., смт. Велика Михайлівка, вул. Ватутіна, 43.
Виконано. Потреба у поновлені інструкцій з пожежної безпеки відсутня. До 20 січня та 20 липня проведено повторний інструктаж з пожежної безпеки з працівниками на робочому місці. Виконано. Лист ПФУ від 06.03.2024 № 2800-15-9/14188 (вх. № 580/16 від 06.03.2024) з рекомендаціями та алгоритмом дій у негативних психологічних ситуаціях доведений до працівників Головного управління Виконано. Видано наказ Головного управління № 19-АГ від 29.05.2024 “Про підготовку приміщень Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області до роботи в осінньо-зимовий період 2024-2025 років”. Проведено обстеження автономних котелень, систем централізованого опалення, водопостачання, водовідведення тощо. Проведено необхідні ремонтно-профілактичні та інші роботи. Приміщення підготовлено до роботи в осінньо-зимовий період 2024/2025 років. |
2. Проведено технічну інвентаризацію захисних споруд цивільного захисту (далі – захисні споруди), які перебувають на балансі Головного управління та оцінку стану готовності захисних споруд до використання за призначенням. Забезпечено готовність захисних споруд до використання за призначенням. |
|||||
3. Забезпечено функціонування наявних укриттів у приміщеннях Головного управління; надано можливість перебування персоналу під час оголошення повітряної тривоги в найближчих укриттях. |
|||||
липень |
4. Поновлено інструкції про заходи пожежної безпеки для приміщень різного функціонального призначення. |
||||
червень до 15 жовтня |
5. Ознайомлено з рекомендаціями та алгоритмом дій у негативних психологічних ситуаціях працівників сервісних центрів, які безпосередньо здійснюють прийом громадян. 6. Підготовлено адміністративні приміщення Головного управління до роботи в осінньо- зимовий період 2024–2025 років |
||||
2. |
Забезпечення документування управлінської інформації Головного управління в електронній формі |
Постанова Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року №55 “Деякі питання документування управлінської діяльності” |
Протягом року |
Забезпечено підготовку та опрацювання документів виключно в електронній формі із застосуванням кваліфікованого електронного підпису, кваліфікованої електронної печатки та кваліфікованої електронної позначки часу (крім документів, вимога щодо опрацювання яких у паперовій формі встановлена законодавством) |
Виконано. Забезпечено підготовку та опрацювання документів виключно в електронній формі із застосуванням кваліфікованого електронного підпису, кваліфікованої електронної печатки та кваліфікованої електронної позначки часу. За 2024 рік в підсистемі “Документообіг” зареєстровано 216316 вхідних та 200140 вихідних документів, взято на контроль 19627 документів. Відповідно до законодавства в окремому паперовому журналі реєструються лише документи з грифом ДСК. З початку року зареєстровано 18 вхідних та 20 вихідних та внутрішніх документів, а також 247 конвертів. Протягом звітного періоду для працівників Головного управління отримано 122 нових сертифікати відкритого ключа (ЕЦП) та подовжено термін 356 службових сертифікатів. Документування інформації в управлінні здійснюється в електронній формі із застосуванням кваліфікованого електронного підпису, керуючись вимогами Інструкції, затвердженої наказом ГУ ПФУ від 05.11.2020 № 725 |
3. |
Удосконалення системи навчання працівників Головного управління з питань цивільного захисту, пожежної безпеки та дій у надзвичайних ситуаціях |
Кодекс цивільного захисту України |
Березень |
Забезпечено проведення навчання та інструктажів з питань цивільного захисту, пожежної безпеки та дій у надзвичайних ситуаціях |
Виконано. До 20 січня та до 20 липня проведено повторний інструктаж з питань охорони праці та пожежної безпеки з працівниками на робочому місці. У лютому 2024 року Навчально-методичним центром цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Одеської області проведено функціональне навчання з питань цивільного захисту керівного складу та керівників структурних підрозділів Головного управління та видано 18 посвідчень. У серпні 2024 року Регіональним учбово-консультаційним центром проведено навчання та видано посвідчення 17 працівникам Головного управління з «Правил безпеки систем газопостачання» НПАОП 0.00-1.76-15. У грудні 2024 року проведено навчання 4 осіб з «Охорони праці посадових осіб» НПАОП 0.00-4.12-05 |
4. |
Організація роботи щодо укомплектування посад Головного управління персоналом |
Закони України “Про державну службу”, “Про правовий режим воєнного стану” |
Грудень |
Забезпечено планування роботи з персоналом Головного управління, зокрема, щодо заповнення вакантних посад |
Виконано. Головне управління зареєстровано, як роботодавець на сайті Work.ua, Rabota.ua та Е-карта. В поточному році розміщено на Work.ua – 50 оголошень на 75 вакансій, Rabota.ua — 31 оголошення на 31 вакансію та Е-карта — 6 оголошень на 6 вакансій, з яких укомплектовано 82 вакансії. На звітну дату на сайті Work.ua, Rabota.ua актуальні 17 оголошень на 28 вакансій. Розглянуто 813 резюме претендентів на посади, з яких 166 запрошено на співбесіду. На вебпорталі електронних послуг Головного управління розміщено 51 оголошення про добір на 165 вакансій. Було отримано 85 резюме, проведено 71 співбесіду, призначено 49 осіб. Проходять спецперевірку та перевірку згідно із Законом України “Про очищення влади” 14 осіб. В рамках співпраці з Одеським міським центром зайнятості було підготовлено та надано 11 звітів за формою № 3-ПН “Інформація про попит на робочу силу (вакансії)” на 208 вакансій та взято участь у 9 ярмарках вакансій. Укладено договори про співробітництво та проходження практики з 25 навчальними закладами, організовано проходження практики для 36 студентів. Організовано проведення Дня відкритих дверей для студентів Національного університету “Одеська морська академія” |
5. |
Професійний розвиток персоналу |
Закон України “Про державну службу”, Положення про систему професійного навчання державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 06 лютого 2019 року № 106 |
Грудень |
Створено умови для підвищення рівня професійної компетентності (забезпечено можливості навчання в межах робочого часу) не менше 90 % державних службовців Головного управління |
Виконано. Рівень професійної компетентності відповідно до індивідуальних програм підвищення рівня професійної компетентності / індивідуальних програм професійного розвитку підвищив 991 державний службовець (100,0 % від запланованого). |
6. |
Підтримка сформованого безбар’єрного простору в адміністративних будівлях Головного управління |
План заходів на 2023–2024 роки з реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року, затверджений розпорядженням Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 року № 372-р; Національний план дій з реалізації Конвенції про права осіб з інвалідністю на період до 2025 року, затверджений розпорядженням Кабінету Міністрів України від 07 квітня 2021 року № 285-р; Рекомендації щодо викладення інформації суб’єктами владних повноважень у форматах, що забезпечують доступність її сприйняття, затверджені розпорядженням Кабінету Міністрів України від 17 листопада 2023 року № 1046-р |
Постійно |
1. Забезпечено контроль за станом доступності адміністративних будівель Головного управління для працівників та відвідувачів. |
Виконано. Для розміщення Головного управління використовується 45 адміністративних приміщень, у тому числі 19 власні, 26 орендовані. За результатами моніторингу із загальної кількості приміщень в 36 приміщеннях забезпечено архітектурну доступність для працівників та відвідувачів. З метою підвищення рівня доступності адміністративних приміщень Головного управління здійснено розрахунки додаткових видатків відповідно до листа Пенсійного фонду України від 21.03.2024 № 2800-1201-9/17391. Визначено необхідність проведення ремонтних робіт в 3 приміщеннях (приведення пандусів до норм ДБН, ремонт вхідної групи, обладнання тактильною системою засобів орієнтації, заміна кнопок виклику). Роботи будуть проведені після отримання фінансування на такі цілі. Виконано. Проведений аналіз пристосування умов праці працівників Головного управління, які є особами з інвалідністю. Визначено необхідність в 10 адміністративних приміщеннях провести ремонтні роботи, пов’язані з організацією спеціальних робочих місць, пристосованих для осіб з інвалідністю, у тому числі представників маломобільних категорій громадян, на випадок влаштування таких осіб в Головне управління. Відповідно до листа Пенсійного фонду України від 21.03.2024 № 2800-1201-9/17391 здійснено розрахунки щодо облаштування 10 спеціальними робочими місцями, пропозиції надано до Пенсійного фонду України.
Виконано. В усіх сервісних центрах зони очікування облаштовані інформаційними стендами, наявні інформаційні матеріали у вигляді буклетів та листівок з пенсійної тематики, тематики надання послуг щодо оформлення, перерахунку житлових субсидій та пільг, страхових виплат. Забезпечено безперебійну роботу периферійного обладнання для показу відеороликів. У грудні 2024 року оновлено 34 вивіски з дублюванням штифтом Брайля. Встановлено 34 таблички біля кнопок виклику персоналу, 9 попереджувальних знаків безпеки «Обережно» |
2. Забезпечено розумне пристосування умов праці працівників Головного управління, які є особами з інвалідністю, у тому числі маломобільних категорій. |
|||||
3. Забезпечено викладення інформації у форматах, що забезпечують доступність її сприйняття різними категоріями громадян, у тому числі особами з інвалідністю |
|||||
ПРІОРИТЕТ ІV Інформаційно-комунікаційна діяльність Пенсійного фонду України в публічній сфері |
|||||
1. |
Висвітлення у медіа актуальних питань пенсійного забезпечення соціального страхування, надання житлових субсидій та пільг, здійснення страхових виплат та надання соціальних послуг, результатів діяльності Пенсійного фонду України та його органів |
Закони України “Про медіа”, “Про доступ до публічної інформації” |
Протягом року |
Забезпечено проведення не менше 120 заходів з інформаційно-роз’яснювальної роботи (зустрічі з громадянами, прямі телефонні лінії, медіазаходи тощо) та розміщення не менше 200 публікацій з питань діяльності Пенсійного фонду України (у регіональних / місцевих електронних та друкованих медіа, інформаційній сторінці вебпорталу електронних послуг головних управлінь та їх сторінках у соцмережах). |
Виконано. За звітний період забезпечено проведення 1853 інформаційно-роз’яснювальних заходів (1695 зустрічей з громадянами, 111 прямих ліній з керівництвом, 47 медіазаходів — пресконференції, круглі столи, брифінги тощо); у регіональні ЗМІ, ТБ та радіо направлено на публікацію 1210 інформаційних матеріалів, на власних веб-ресурсах (Facebook, Telegram, YouTube та інформаційна сторінка вебпорталу електронних послуг Головного управління) опубліковано 2635 матеріалів стосовно діяльності Головного управління. |
2. |
Популяризація електронних сервісів Пенсійного фонду України |
Закони України “Про медіа”, “Про доступ до публічної інформації” |
Протягом року, контроль щокварталу |
Забезпечено поширення не менше 120 інформаційних повідомлень про послуги, які надаються органами Пенсійного фонду України в електронній формі, про можливості та переваги використання вебпорталу Фонду, в медіа та на власних вебресурсах. |
Виконано. Під час усного консультування про переваги використання засобів електронної комунікації поінформовано 120454 осіб. До СМС інформування долучено 35446 осіб. Надано допомогу у доступі до електронних сервісів Пенсійного фонду України та надано допомогу у користуванні ними 2415 особам. На інформаційних ресурсах розміщено 720 матеріалів / повідомлень про електронні послуги Фонду та про переваги використання вебпорталу ПФУ. |
ПРІОРИТЕТ V Управління корупційними ризиками |
|||||
1. |
Участь у здійсненні оцінювання корупційних ризиків та підготовці Антикорупційної програми Пенсійного фонду України та його органів на 2024–2025 роки |
Закон України “Про запобігання корупції”, Методологія оцінювання корупційних ризиків, затверджена наказом Національного агентства з питань запобігання корупції від 28 грудня 2021 року № 830/21 та зареєстрована в Міністерстві юстиції України 17 лютого 2022 року за № 219/37555 |
До 30 квітня |
Прийнято участь у здійсненні оцінюванні корупційних ризиків; надано пропозиції щодо заходів, спрямованих на усунення, мінімізацію корупційних ризиків |
Виконано. Забезпечено участь в оцінюванні корупційних ризиків у діяльності Пенсійного фонду України та його органів та підготовці Антикорупційної програми Пенсійного фонду України та його територіальних органів на 2024-2025 роки, а саме: 1) під час дослідження середовища Пенсійного фонду України та його територіальних органів та визначення обсягу оцінювання корупційних ризиків проведено дослідження звернень та скарг на діяльність Фонду та його територіальних органів, її окремих працівників, узагальнення та документування інформації про можливі факти вчинення корупційних, пов’язаних з корупцією правопорушень, функції та процеси, з якими такі факти пов’язані, частоту надходження скарг та дослідження наявних матеріалів дисциплінарних проваджень та службових розслідувань, рішень судів у справах про притягнення працівників Фонду та його територіальних органів до адміністративної, кримінальної відповідальності за вчинення корупційних та пов’язаних з корупцією правопорушень, рішень судів у кримінальних, адміністративних, господарських справах, учасником яких були Фонд або його працівники / територіальні органи про що складено аналітичні довідки та направлено листом від 26.01.2024 № 1500-13-5/13640 до Пенсійного фонду України; 2) під час опису потенційно вразливих до корупції функцій та процесів, які реалізуються Пенсійним фондом України та його органами, самостійно або спільно з іншими зовнішніми заінтересованими сторонами здійснено опис функцій та процесів потенційно вразливих до корупції та інформацію, у відповідності до вимог листа Пенсійного фонду України від 08.03.2024 № 2800-13-9/14926, надано засобами електронної пошти до Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області, для узагальнення; 3) проведено інтерв’ю із внутрішніми та зовнішніми заінтересованими сторонами Головного управління інформацію, у відповідності до вимог листа Пенсійного фонду України від 08.03.2024 № 2800-13-9/14926, надано засобами електронної пошти до Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області, для узагальнення. 4) взято участь в громадському обговоренні проєкту Антикорупційної програми Пенсійного фонду України та його територіальних органів на 2024-2025 роки. |
2. |
Розроблення заходів щодо реалізації Антикорупційної програми Пенсійного фонду України та його органів на 2024–2025 роки, забезпечення контролю за їх виконанням |
Закон України “Про запобігання корупції”, Методологія оцінювання корупційних ризиків, затверджена наказом Національного агентства з питань запобігання корупції від 28 грудня 2021 року № 830/21 та зареєстрована в Міністерстві юстиції України 17 лютого 2022 року за № 219/37555 |
Протягом місяця, з дати погодження Антикорупційної програми Пенсійного фонду України та його органів на 2024–2025 роки Національним агентством з питань запобігання корупції |
1. Прийнято розпорядчий документ, яким затверджено заходи щодо реалізації Антикорупційної програми Пенсійного фонду України та його органів на 2024 – 2025 роки. |
Виконано. Наказом Головного управління від 10.05.2024 №2586 “Про заходи щодо реалізації Антикорупційної програми Пенсійного фонду України та його територіальних органів на 2024 – 2025 роки” затверджено Заходи Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області щодо реалізації Антикорупційної програми Пенсійного фонду України та його територіальних органів на 2024–2025 роки Виконано. Інформацію надано до Пенсійного фонду України листом Головного управління від 10.05.2024 № 1500‑13-5/71612.
Виконано. Інформування здійснюється щопіврічно. Інформацію за І півріччя 2024 року надано до Пенсійного фонду України листом Головного управління від 15.07.2024 № 1500-12-5/108511. Термін надання інформації за ІІ півріччя 2024 року — до 15.01.2025 |
2. Поінформовано Пенсійний фонд України про прийняття розпорядчого документа в триденний термін. |
|||||
у строки, визначені Антикорупцій-ною програмою Пенсійного фонду України та його органів на 2024–2025 роки |
3. Забезпечено інформування Пенсійного фонду України про стан виконання заходів щодо реалізації Антикорупційної програми Пенсійного фонду та його органів на 2024–2025 роки |
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––