Оголошення добору станом на 21.01.2025 року
Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади начальника управління контрольно-перевірочної роботи (робоче місце розташовано за адресою: м. Одеса, провулок Світлий, 8)
Завдання, які очікують на начальника управління:
– здійснення керівництва Управлінням, спрямування його діяльності, організація та забезпечення виконання функцій, покладених на управління;
– визначення порядку роботи Управління, розподіл роботи між відділами;
– планування проведення перевірок у сфері загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, моніторинг та узагальнення результатів їх проведення;
– організація контролю цільового використання коштів, які виплачує Пенсійний фонд України в організаціях, що здійснюють виплати та доставку пенсій, в установах, де особи перебувають на повному державному утриманні, виплати житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу;
– звітування перед начальником Головного управління про виконання покладених на Управління завдань;
– робота зі службовою інформацією, несення відповідальності згідно з чинним законодавством України за розголошення відомостей, інформації, якій надано гриф обмеження доступу «Для службового користування».
Ви нам підходите, якщо:
– відповідальні;
– уважні до деталей;
– комунікативні та ініціативні;
– можете працювати самостійно та в команді.
Обов’язкові вимоги:
– громадянство України;
– вища освіта за освітнім ступенем не нижче магістра;
– вільне володіння державною мовою;
– досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років.
Розмір оплати праці визначений 50, 52 Закону України «Про державну службу», пунктами 11, 13 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державний бюджет України на 2025 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році» (зі змінами):
– посадовий оклад 17 285,00 грн. відповідно до штатного розпису;
– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;
– премія.
Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).
Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 27 січня 2025 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua
За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.
У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:
м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната № 1022).
Телефон (048) 728-37-34 управління по роботі з персоналом.
_____________________________________
Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади головного спеціаліста – юрисконсульта відділу організації правової роботи юридичного управління (робоче місце розташовано за адресою: м. Одеса, провул. Валерія Лобановського, 5)
Завдання, які очікують на головного спеціаліста:
– надання методичної допомоги з правових питань структурним підрозділам Головного управління;
– участь у проведенні навчальних заходів для працівників відділу з питань застосування законодавства з метою захисту прав та інтересів Головного управління;
– перегляд разом із зацікавленими структурними підрозділами Головного управління нормативно-правових актів, розпорядчих та інших документів з питань, що належать до компетенції Головного управління, з метою приведення їх у відповідність із законодавством;
– розгляд або участь у розгляді звернень підприємств, установ, організацій, органів Пенсійного фонду України, громадян, запитів на публічну інформацію з питань захисту прав та інтересів Головного управління;
– забезпечення взаємодії з правоохоронними органами, органами державної виконавчої служби та іншими органами з питань захисту інтересів Головного управління;
– здійснення моніторингу стану розгляду в судах справ за участю Головного управління, невідкладне повідомлення відповідних структурних підрозділів про набрання законної сили судовими рішеннями про покладення зобов’язань або стягнення коштів з Головного управління, а також про їх звернення до негайного виконання.
Ви нам підходите, якщо:
– відповідальні;
– уважні до деталей;
– комунікативні та ініціативні;
– можете працювати самостійно та в команді.
Обов’язкові вимоги:
– громадянство України;
– вища юридична освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра;
– вільне володіння державною мовою.
Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України «Про державну службу», пунктами 11, 13 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державний бюджет України на 2025 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році» (зі змінами):
– посадовий оклад 13 633,00 грн. відповідно до штатного розпису;
– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;
– премія.
Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).
Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 31 січня 2025 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua
За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.
У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:
м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната №1022).
Телефон (048) 728-37-34 управління по роботі з персоналом.
_____________________________________
РЕЗЮМЕ
на посаду_______________________________________
1. Прізвище та ім’я ________________________________________________________
2. Число повних років ______________________________________________________
3. Контактні дані (електронна адреса та номер телефону) _________________________
4. Підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти
Найменування закладу освіти |
Рік вступу |
Рік закінчення |
Галузь знань/ спеціальність/ спеціалізація |
Ступінь вищої освіти |
5. Відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах
Число, місяць, рік |
Найменування підприємства, установи, організації |
Найменування посади |
Короткий опис основних функцій |
Кількість, в місяцях |
||
досвід у сфері* |
досвід на керівних посадах** |
|||||
призначення на посаду |
звільнення з посади |
|||||
Загальний досвід |
6. Володіння іноземними мовами: ___________________________________________
7. Додаткова інформація: ___________________________________________________
_____________________________________________________________________________
8. Рекомендаційні листи або контакті дані осіб, які готові надати рекомендації (за бажанням):
_____________________________________________________________________________
* Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого у відповідній сфері, в місяцях.
** Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого на керівних посадах, в місяцях.