Оголошення добору станом на 29.01.2025 року
Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади заступника начальника відділу розгляду звернень управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області (робоче місце буде розташовано за адресою: м. Одеса, вул. Канатна, 83)
Завдання, які очікують на заступника начальника відділу:
– підготовка відповідей на звернення громадян, скарг, запитів про надання інформації з питань пенсійного забезпечення та питань призначення житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг встановлених законодавством України, у разі необхідності забезпечення передачі зазначених документів для опрацювання за належністю до відповідних структурних підрозділів;
– надання консультацій в усній та письмовій формі про умови, порядок призначення, перерахунку, виплати пенсій, житлових субсидій та пільг, інших послуг, які надаються органами Пенсійного фонду, страхових виплат та інших соціальних послуг, в тому числі про сервіси дистанційного обслуговування, можливості подання документів, звернень з використанням ЕЦП, через вебпортал електронних послуг, роз’яснює процедуру оскарження дій (рішень) органів Пенсійного фонду України до вищого органу Пенсійного фонду, а також до суду;
– забезпечення роботи по наданню відповідей на питання громадян, які звертаються на телефон “гарячої лінії” з питань пенсійного забезпечення та питань призначення житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, страхових виплат та інших соціальних послуг, встановлених законодавством України;
– аналіз фактів викладених в зверненнях, виявлення допущених помилок та вжиття заходів щодо усунення причин, що призводять до подання громадянами скарг та повторних звернень;
– узагальнення та надання інформації про результати розгляду заяв, підготовка інформації для розміщення на вебпорталі та ЗМІ;
– надання допомоги, у разі необхідності, у витребуванні необхідних документів про стаж та заробітну плату, необхідних для призначення (перерахунку) пенсій.
Ви нам підходите, якщо:
– відповідальні;
– уважні до деталей;
– комунікативні та ініціативні;
– можете працювати самостійно та в команді
Обов’язкові вимоги:
– громадянство України;
– вища освіта за освітнім ступенем не нижче магістра;
– досвід роботи на посадах державної служби категорій “Б” чи “В” або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років;
– вільне володіння державною мовою.
Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України «Про державну службу», пунктами 11, 13 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державний бюджет України на 2025 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році» (зі змінами):
– посадовий оклад 25 817,00 грн. відповідно до штатного розпису;
– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;
– премія.
Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).
Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 03 лютого 2025 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua
За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.
У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:
м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната №1022).
Телефон (048) 728-37-34 управління по роботі з персоналом.
_____________________________________
Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття 2 (двох) вакантних посад головного спеціаліста відділу обслуговування громадян № 14 (сервісний центр) управління обслуговування громадян (робоче місце розташовано за адресою: м. Одеса, вул. В. Арнаутська, 42).
Завдання, які очікують на головного спеціаліста:
– здійснення стаціонарного обслуговування, прийому заяв та документів для призначення (перерахунку) та виплати пенсій, щомісячного довічного грошового утримання суддям у відставці, субсидій та пільг, грошової допомоги на поховання, недоотриманої пенсії, іноземних пенсій та підтвердження страхового стажу в порядку встановленому, міжнародними договорами (угодами) у галузі пенсійного забезпечення;
– здійснення попередньої правової оцінки наданих документів та визначення права;
– здійснення дистанційного обслуговування осіб за телефонами «гарячої» лінії Головного управління шляхом надання консультацій засобами електронної пошти, через сторінки Головного управління у соціальних мережах, іншими засобами комунікації;
– обробка заяв, які надходять через вебпортал, портал ДІЯ, а також з соцгромад;
– проведення аналізу винесених рішень про призначення (перерахунок) та виплату пенсій, субсидій та пільг, грошової допомоги на поховання, недоотриманої пенсії;
– інформування осіб про результати розгляду звернень і суть прийнятого рішення. Виявлення та усунення причин, що призводить до подання громадянами скарг та повторних звернень;
– здійснення реєстрації звернень в підсистемі ІКІС ПФУ «Звернення», сканування, підписання, завантаження документів, передача для опрацювання та контроль за своєчасністю відображення даних про прийняте рішення. Формування та надсилання у встановлені терміни повідомлення про відмову у призначенні (перерахунку) пенсій та інших виплат із зазначенням причин та порядку оскарження прийнятого рішення;
– популяризація можливості подання документів (звернень) з використанням кваліфікованого електронного підпису, доступ до інформаційних ресурсів через вебпортал електронних послуг, надання консультаційної та практичної допомоги з вказаних питань громадянам.
Ви нам підходите, якщо:
– відповідальні;
– уважні до деталей;
– комунікативні та ініціативні;
– можете працювати самостійно та в команді.
Обов’язкові вимоги:
– громадянство України;
– вища освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра;
– вільне володіння державною мовою.
Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України «Про державну службу», пунктами 11, 13 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державний бюджет України на 2025 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році» (зі змінами):
– посадовий оклад 15 996,00 грн. відповідно до штатного розпису;
– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;
– премія.
Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).
Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 03 лютого 2025 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua
За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.
У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:
м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната №1022).
Телефон (048) 728-37-34 управління по роботі з персоналом.
_____________________________________
Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади головного спеціаліста – юрисконсульта відділу представництва інтересів в судах та інших органах № 4 юридичного управління, (робоче місце розташовано за адресою: м. Подільськ, вул. Шкільна, 2Б)
Завдання, які очікують на головного спеціаліста:
– ведення претензійно – позовної роботи, забезпечення представлення (захисту) інтересів Головного управління в судах та інших органах під час розгляду правових питань і спорів;
– внесення відомостей про стан розгляду судами справ за участю Головного управління та стан виконання Головним управлінням рішень судів про стягнення коштів (крім пенсій) та зобов’язання вчинити дії, не пов’язані з пенсійним забезпеченням, до підсистеми “Правова робота” та “Реєстр судових рішень” ІКІС ПФУ;
– участь у підготовці матеріалів та в порядку, передбаченому законодавством, в судових засіданнях, однією з сторін в яких є Головне управління;
– забезпечення реалізації прав сторони виконавчого провадження, підготовка пропозицій щодо оскарження рішень, дій і бездіяльності державного виконавця за наявності підстав, ведення обліку виконавчих проваджень за участю Головного управління у підсистемі “Правова робота” ІКІС ПФУ;
– моніторинг стану розгляду в судах справ за участю Головного управління, невідкладне повідомлення відповідних структурних підрозділів про набрання законної сили судовими рішеннями про покладення зобов’язань або стягнення коштів з Головного управління;
– розгляд або участь у розгляді звернень підприємств, установ, організацій, громадян, запитів на публічну інформацію з питань, віднесених до компетенції Головного управління.
Ви нам підходите, якщо:
– відповідальні;
– уважні до деталей;
– комунікативні та ініціативні;
– можете працювати самостійно та в команді.
Обов’язкові вимоги:
– громадянство України;
– вища юридична освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра;
– вільне володіння державною мовою.
Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України «Про державну службу», пунктами 11, 13 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державний бюджет України на 2025 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році» (зі змінами):
– посадовий оклад 20 795,00 грн. відповідно до штатного розпису;
– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;
– премія.
Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).
Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 03 лютого 2025 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua
За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.
У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:
м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната №1022).
Телефон (048) 728-37-34 управління по роботі з персоналом.
_____________________________________
РЕЗЮМЕ
на посаду_______________________________________
1. Прізвище та ім’я ________________________________________________________
2. Число повних років ______________________________________________________
3. Контактні дані (електронна адреса та номер телефону) _________________________
4. Підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти
Найменування закладу освіти |
Рік вступу |
Рік закінчення |
Галузь знань/ спеціальність/ спеціалізація |
Ступінь вищої освіти |
5. Відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах
Число, місяць, рік |
Найменування підприємства, установи, організації |
Найменування посади |
Короткий опис основних функцій |
Кількість, в місяцях |
||
досвід у сфері* |
досвід на керівних посадах** |
|||||
призначення на посаду |
звільнення з посади |
|||||
Загальний досвід |
6. Володіння іноземними мовами: ___________________________________________
7. Додаткова інформація: ___________________________________________________
_____________________________________________________________________________
8. Рекомендаційні листи або контакті дані осіб, які готові надати рекомендації (за бажанням):
_____________________________________________________________________________
* Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого у відповідній сфері, в місяцях.
** Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого на керівних посадах, в місяцях.