Оголошення добору станом на 04.02.2025 року
Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади головного спеціаліста – юрисконсульта відділу представництва інтересів в судах та інших органах № 1 юридичного управління на період соціальної відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника, (робоче місце розташовано за адресою: м. Одеса, вул. Прохоровська, 3)
Завдання, які очікують на головного спеціаліста:
– розгляд або участь у розгляді за дорученням керівництва звернень органів державної влади та правоохоронних органів з питань, віднесених до компетенції Головного управління;
– забезпечення реалізації прав Головного управління як сторони виконавчого провадження, підготовка пропозицій щодо оскарження рішень, дій і бездіяльності державного виконавця за наявності підстав та ведення обліку виконавчих проваджень за участю Головного управління у підсистемі “Правова робота” ІКІС ПФУ;
– підготовка відзивів на позовні заяви, апеляційних та касаційних скарг, інших заяв та клопотань по справах за позовами громадян щодо призначення, перерахунку та виплати пенсій відповідно до чинного законодавства;
– ведення позовної роботи, забезпечення представлення (захисту) інтересів Головного управління в судах та інших органах під час розгляду правових питань і спорів, в тому числі, які виникли при застосуванні положень Закону України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших осіб”;
– здійснення моніторингу стану розгляду в судах справ за участю Головного управління, невідкладне повідомлення відповідного структурного підрозділу про набрання законної сили судовими рішеннями про покладення зобов’язань або стягнення коштів з Головного управління;
– внесення відомостей про стан розгляду судами справ за участю Головного управління та стан виконання Головним управлінням рішень судів про стягнення коштів (крім пенсій) та зобов’язання вчинити дії, не пов’язані з пенсійним забезпеченням, до підсистеми “Правова робота” та “Реєстр судових рішень” ІКІС ПФУ.
Ви нам підходите, якщо:
– відповідальні;
– уважні до деталей;
– комунікативні та ініціативні;
– можете працювати самостійно та в команді.
Обов’язкові вимоги:
– громадянство України;
– вища юридична освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра;
– вільне володіння державною мовою.
Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України «Про державну службу», пунктами 11, 13 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державний бюджет України на 2025 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році» (зі змінами):
– посадовий оклад 20 795,00 грн. відповідно до штатного розпису;
– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;
– премія.
Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану або до повернення із соціальної відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника).
Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 07 лютого 2025 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua
За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.
У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:
м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната №1022).
Телефон (048) 728-37-34 управління по роботі з персоналом.
_____________________________________
Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади головного спеціаліста-юрисконсульта відділу організації правової роботи юридичного управління, (робоче місце розташовано за адресою: м. Одеса, провул. Валерія Лобановського, 5).
Завдання, які очікують на головного спеціаліста:
– перегляд разом із зацікавленими структурними підрозділами Головного управління нормативно-правових актів, розпорядчих та інших документів з питань, що належать до компетенції Головного управління, з метою приведення їх у відповідність із законодавством;
– надання методичної допомоги з правових питань структурним підрозділам Головного управління;
– розгляд або участь у розгляді звернень підприємств, установ, організацій, органів Пенсійного фонду України, громадян, запитів на публічну інформацію з питань захисту прав та інтересів Головного управління;
– забезпечення взаємодії з правоохоронними органами, органами державної виконавчої служби та іншими органами з питань захисту інтересів Головного управління;
– здійснення моніторингу стану розгляду в судах справ за участю Головного управління, невідкладне повідомлення відповідних структурних підрозділів про набрання законної сили судовими рішеннями про покладення зобов’язань або стягнення коштів з Головного управління, а також про їх звернення до негайного виконання.
Ви нам підходите, якщо:
– відповідальні;
– уважні до деталей;
– комунікативні та ініціативні;
– можете працювати самостійно та в команді.
Обов’язкові вимоги:
– громадянство України;
– вища юридична освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра;
– вільне володіння державною мовою.
Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України «Про державну службу», пунктами 11, 13 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державний бюджет України на 2025 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році» (зі змінами):
– посадовий оклад 20 795,00 грн. відповідно до штатного розпису;
– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;
– премія.
Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).
Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 07 лютого 2025 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua
За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.
У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:
м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната №1022).
Телефон (048) 728-37-34 управління по роботі з персоналом.
_____________________________________
РЕЗЮМЕ
на посаду_______________________________________
1. Прізвище та ім’я ________________________________________________________
2. Число повних років ______________________________________________________
3. Контактні дані (електронна адреса та номер телефону) _________________________
4. Підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти
Найменування закладу освіти |
Рік вступу |
Рік закінчення |
Галузь знань/ спеціальність/ спеціалізація |
Ступінь вищої освіти |
5. Відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах
Число, місяць, рік |
Найменування підприємства, установи, організації |
Найменування посади |
Короткий опис основних функцій |
Кількість, в місяцях |
||
досвід у сфері* |
досвід на керівних посадах** |
|||||
призначення на посаду |
звільнення з посади |
|||||
Загальний досвід |
6. Володіння іноземними мовами: ___________________________________________
7. Додаткова інформація: ___________________________________________________
_____________________________________________________________________________
8. Рекомендаційні листи або контакті дані осіб, які готові надати рекомендації (за бажанням):
_____________________________________________________________________________
* Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого у відповідній сфері, в місяцях.
** Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого на керівних посадах, в місяцях.