Оголошення добору станом на 24.02.2025 року
Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади головного спеціаліста відділу перерахунків пенсій № 2 управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг, (робоче місце розташовано за адресою: м. Південне, вул. Миру, 26).
Завдання, які очікують на головного спеціаліста:
– на підставі наданих документів протягом 4-х днів здійснення аналізу та прийняття рішення щодо перерахунку (відмови у перерахунку) пенсій: відповідно до ст.42 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”; у зв’язку з працевлаштуванням (звільненням); у зв’язку з продовженням виплати пенсії у разі втрати годувальника та по інвалідності; у зв’язку з переведенням виплати пенсії за новим місцем проживання (перебування); у зв’язку з переведенням з одного виду пенсії на інший; встановленням пенсії за особливі заслуги; встановленням підвищень та доплат до пенсій; відпрацювання судових рішень щодо пенсійного забезпечення; відпрацювання кандидатів на індивідуально-масовий перерахунок; опрацювання пенсійних справ з урахуванням періодів перебування на канікулах осіб, які перебувають в будинках-інтернатах; опрацювання звітів контролю розпоряджень;
– здійснення аналізу моніторингу факту працевлаштування пенсіонерів, надходження страхових внесків, перевірки оцифрованих трудових книжок після підрозділу АТП (крім автопризначення). За результатами аналізу прийняття відповідного рішення щодо перерахунку пенсії;
– проведення аналізу діючих складових пенсійної виплати з документами та атрибутами оцифрованої пенсійної справи в архіві (четвертий етап ретроконверсії);
– надання начальнику відділу інформаційних та аналітичних матеріалів з питань, віднесених до компетенції відділу.
Ви нам підходите, якщо:
– відповідальні;
– уважні до деталей;
– комунікативні та ініціативні;
– можете працювати самостійно та в команді.
Обов’язкові вимоги:
– громадянство України;
– вища освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра;
– вільне володіння державною мовою.
Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України «Про державну службу», пунктами 11, 13 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державний бюджет України на 2025 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році» (зі змінами):
– посадовий оклад 15 996,00 грн. відповідно до штатного розпису;
– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;
– премія.
Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).
Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 28 лютого 2025 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua
За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.
У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:
м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната №1022).
Телефон (048) 728-37-34 управління по роботі з персоналом.
_____________________________________
Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади головного спеціаліста відділу формування електронних трудових книжок управління інформаційних систем та електронних реєстрів, на період призупинення дії трудового договору з основним працівником, (робоче місце розташовано за адресою: м. Одеса, вул. М. Арнаутська, 47/49).
Завдання, які очікують на головного спеціаліста:
– опрацювання та внесення відомостей щодо трудової діяльності застрахованих осіб, на підставі отриманих сканованих копій трудових книжок до персональної облікової картки застрахованої особи в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування;
– перевірка та контроль відповідності даним системи персоніфікованого обліку внесених відомостей про трудову діяльність застрахованих осіб, виявлення випадків відсутності в трудовій книжці необхідних записів, неправильних чи неточних записів або інших розбіжностей;
– забезпечення контролю використання відомостей щодо трудової діяльності застрахованих осіб;
– здійснення організаційної роботи із застрахованими особами, підприємствами, установами та організаціями щодо подання скан-копій трудових книжок застрахованих осіб, яким у найближчий період виповниться 60 років;
– у межах компетенції розгляд звернень, заяв та скарг підприємств, установ і громадян, виявлення та усунення причини, що призводять до подання громадянами скарг;
– узагальнення, аналіз та підготовка в межах компетенції аналітичних та інформаційних матеріалів;
– здійснення інформаційно – консультативної роботи з питань надання послуг на Вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
Ви нам підходите, якщо:
– відповідальні;
– уважні до деталей;
– комунікативні та ініціативні;
– можете працювати самостійно та в команді.
Обов’язкові вимоги:
– громадянство України;
– вища освіта за освітнім ступенем не нижче бакалавра;
– вільне володіння державною мовою.
Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України «Про державну службу», пунктами 11, 13 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державний бюджет України на 2025 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році» (зі змінами):
– посадовий оклад 15 996,00 грн. відповідно до штатного розпису;
– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;
– премія.
Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).
Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 28 лютого 2025 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua
За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.
У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:
м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната №1022).
Телефон (048) 728-37-34 управління по роботі з персоналом.
_____________________________________
.
РЕЗЮМЕ
на посаду_______________________________________
1. Прізвище та ім’я ________________________________________________________
2. Число повних років ______________________________________________________
3. Контактні дані (електронна адреса та номер телефону) _________________________
4. Підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти
Найменування закладу освіти |
Рік вступу |
Рік закінчення |
Галузь знань/ спеціальність/ спеціалізація |
Ступінь вищої освіти |
5. Відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах
Число, місяць, рік |
Найменування підприємства, установи, організації |
Найменування посади |
Короткий опис основних функцій |
Кількість, в місяцях |
||
досвід у сфері* |
досвід на керівних посадах** |
|||||
призначення на посаду |
звільнення з посади |
|||||
Загальний досвід |
6. Володіння іноземними мовами: ___________________________________________
7. Додаткова інформація: ___________________________________________________
_____________________________________________________________________________
8. Рекомендаційні листи або контакті дані осіб, які готові надати рекомендації (за бажанням):
_____________________________________________________________________________
* Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого у відповідній сфері, в місяцях.
** Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого на керівних посадах, в місяцях.