Оголошення добору станом на 20.03.2025 року
Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади головного спеціаліста загального відділу управління документального забезпечення Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області (робоче місце розташовано за адресою: м. Одеса, вул. Канатна, 83).
Завдання, які очікують на головного спеціаліста:
– здійснення реєстрації вхідної кореспонденції та контролю за строками виконання документів, що надійшли до Головного управління;
– здійснення обліку, зберігання, розмноження та використання документів та видань з грифом «Для службового користування», а також контролю за дотриманням вимог Інструкції про порядок обліку, зберігання, використання і знищення документів, та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, в Пенсійному фонді України та його органах, відповідно до вимог чинного законодавства;
– забезпечення формування реєстрів у підсистемі електронного документообігу та підготовка до відправлення вихідної кореспонденції через поштові відділення відповідно до чинного законодавства;
– здійснення щомісячного моніторингу стану відправлення вихідної кореспонденції через поштові відділення відповідно до чинного законодавства;
– забезпечення формування звітів про використанні поштові знаки, здійснення контролю поштових витрат, підготовка звітності про використані знаки поштової оплати та передача її до відділу бухгалтерського обліку.
Ви нам підходите, якщо:
– відповідальні;
– уважні до деталей;
– комунікативні та ініціативні;
– можете працювати самостійно та в команді.
Обов’язкові вимоги:
– громадянство України;
– вища освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра;
– вільне володіння державною мовою.
Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України «Про державну службу», пунктами 11, 13 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державний бюджет України на 2025 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році» (зі змінами):
– посадовий оклад 12 305,00 грн. відповідно до штатного розпису;
– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;
– премія.
Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).
Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 02 квітня 2025 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua
За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.
У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:
м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната №1022).
Телефон (048) 728-37-34 управління по роботі з персоналом.
_____________________________________
Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади головного спеціаліста відділу обробки звернень громадян управління документального забезпечення Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області (робоче місце розташовано за адресою: м. Одеса, вул. Канатна, 83).
Завдання, які очікують на головного спеціаліста:
– складання щоденної звітності стосовно тематики та кількості зареєстрованих звернень громадян для подальшої її узагальнення та інформування керівництва про актуальні питання серед різних верств населення;
– забезпечення в установленому порядку прийому, попереднього розгляду і реєстрації в системі електронного документообігу Головного управління вхідних звернень громадян, що надійшли поштою, електронною поштою, з вебпорталу, від державної установи «Урядовий контактний центр» та запитів на отримання публічної інформації;
– забезпечення зняття з контролю на платформі вебпорталу звернень громадян, що надійшли через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України;
– контроль за дотриманням термінів виконання та статусу підготовлених відповідей на звернення громадян в підсистемі “Документообіг”;
– систематизація і перевірка комплектації долучених до справ документів та формування справ для архівного зберігання;
– забезпечення комунікації засобами телефонного зв’язку з громадянами, які звернулись до Головного управління.
Ви нам підходите, якщо:
– відповідальні;
– уважні до деталей;
– комунікативні та ініціативні;
– можете працювати самостійно та в команді.
Обов’язкові вимоги:
– громадянство України;
– вища освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра;
– вільне володіння державною мовою.
Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України «Про державну службу», пунктами 11, 13 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державний бюджет України на 2025 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році» (зі змінами):
– посадовий оклад 10 700,00 грн. відповідно до штатного розпису;
– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;
– премія.
Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).
Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 02 квітня 2025 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua
За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.
У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:
м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната №1022).
Телефон (048) 728-37-34 управління по роботі з персоналом.
_____________________________________
РЕЗЮМЕ
на посаду_______________________________________
1. Прізвище та ім’я ________________________________________________________
2. Число повних років ______________________________________________________
3. Контактні дані (електронна адреса та номер телефону) _________________________
4. Підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти
Найменування закладу освіти |
Рік вступу |
Рік закінчення |
Галузь знань/ спеціальність/ спеціалізація |
Ступінь вищої освіти |
5. Відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах
Число, місяць, рік |
Найменування підприємства, установи, організації |
Найменування посади |
Короткий опис основних функцій |
Кількість, в місяцях |
||
досвід у сфері* |
досвід на керівних посадах** |
|||||
призначення на посаду |
звільнення з посади |
|||||
Загальний досвід |
6. Володіння іноземними мовами: ___________________________________________
7. Додаткова інформація: ___________________________________________________
_____________________________________________________________________________
8. Рекомендаційні листи або контакті дані осіб, які готові надати рекомендації (за бажанням):
_____________________________________________________________________________
* Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого у відповідній сфері, в місяцях.
** Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого на керівних посадах, в місяцях.