Пропустити навігацію

Оголошення добору станом на 27.03.2025 року

 

Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади головного спеціаліста відділу матеріально-технічного забезпечення управління господарського обслуговування та матеріально-технічного забезпечення, (робоче місце розташовано за адресою: м. Одеса, вул. Канатна, 83).

Завдання, які очікують на головного спеціаліста:

– участь у підготовці технічних завдань для проведення публічних закупівель на придбання товарів, робіт та послуг;

– підготовка заявок на укладання договорів без застосування електронної системи закупівель на придбання товарів, робіт та послуг;

– здійснення аналізу поточної та перспективної потреби у матеріально-технічному забезпеченні діяльності Головного управління та підготовка пропозицій для здійснення закупівель;

– здійснення моніторингу та аналізу використання коштів виділених на фінансування адміністративних витрат та підготовка пропозицій щодо їх раціонального використання;

– взаємодія з постачальниками товарів, робіт та послуг (узгодження умов договору, підписання);

– листування з підприємствами, установами, організаціями з питань, які пов’язані з діяльністю відділу.

Ви нам підходите, якщо:

– відповідальні;

– уважні до деталей;

– комунікативні та ініціативні;

– можете працювати самостійно та в команді.

Обов’язкові вимоги:

– громадянство України;

– вища освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра;

– вільне володіння державною мовою.

Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України «Про державну службу», пунктами 11, 13 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державний бюджет України на 2025 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році» (зі змінами):

– посадовий оклад 12 305,00 грн. відповідно до штатного розпису;

– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;

– премія.

Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).

Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 11 квітня 2025 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua.

За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.

У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:

м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната №1022).

Телефон (048) 728-37-34 управління по роботі з персоналом.

_____________________________________

Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади провідного спеціаліста відділу перерахунків пенсій № 3 управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області, (робоче місце розташовано за адресою: м. Болград, пр. Соборний, 147)

Завдання, які очікують на провідного спеціаліста:

– опрацювання документів протягом 4-х днів: щодо перерахунку пенсій відповідно до ст.42 Закону України “Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування”; працевлаштування (звільнення); продовження виплати пенсії у разі втрати годувальника та по інвалідності; переведення виплати пенсії за новим місцем проживання (перебування); переведення з одного виду пенсії на інший; призначення пенсії (за необхідністю); перерахунку пенсії за особливі заслуги; встановлення підвищень та доплат до пенсій;

– здійснення відпрацювання моніторингу працюючих пенсіонерів; перевірки оцифрованих трудових книжок після підрозділу АТП (крім автопризначення); відпрацювання судових рішень щодо пенсійного забезпечення; відпрацювання кандидатів на індивідуально-масовий перерахунок; опрацювання пенсійних справ з урахуванням періодів перебування на канікулах осіб, які перебувають в будинках — інтернатах;

– проведення співставлення діючих складових пенсійної виплати з документами та атрибутами оцифрованої пенсійної справи в архіві (четвертий етап ретроконверсії-веріфікація) та накладання ЕЦП;

– формування електронних пенсійних справ, забезпечення обліку та зберігання паперових пенсійних справ.

Ви нам підходите, якщо:

– відповідальні;

– уважні до деталей;

– комунікативні та ініціативні;

– можете працювати самостійно та в команді.

Обов’язкові вимоги:

– громадянство України;

– вища освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра;

– вільне володіння державною мовою.

Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України «Про державну службу», пунктами 11, 13 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державний бюджет України на 2025 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році» (зі змінами):

– посадовий оклад 12 305 грн. відповідно до штатного розпису;

– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;

– премія.

Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).

Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 01 квітня 2025 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua

За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.

У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:

м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната № 1022).

Телефон (048) 728-37-34 управління по роботі з персоналом.

_____________________________________

РЕЗЮМЕ

на посаду_______________________________________

1. Прізвище та ім’я ________________________________________________________

2. Число повних років ______________________________________________________

3. Контактні дані (електронна адреса та номер телефону) _________________________

4. Підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти

Найменування закладу освіти

Рік

вступу

Рік

закінчення

Галузь знань/

спеціальність/

спеціалізація

Ступінь вищої освіти

5. Відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах

Число, місяць, рік

Найменування підприємства, установи, організації

Найменування посади

Короткий опис основних функцій

Кількість, в місяцях

досвід у сфері*

досвід на керівних посадах**

призначення на посаду

звільнення з посади

             

Загальний досвід

   

6. Володіння іноземними мовами: ___________________________________________

7. Додаткова інформація: ___________________________________________________

_____________________________________________________________________________

8. Рекомендаційні листи або контакті дані осіб, які готові надати рекомендації (за бажанням):

_____________________________________________________________________________

* Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого у відповідній сфері, в місяцях.

** Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого на керівних посадах, в місяцях.

background Layer 1