Пропустити навігацію

Оголошення добору станом на 10.04.2025 року

 

Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади головного спеціаліста відділу адміністрування інформаційних систем управління інформаційних систем та електронних реєстрів, (робоче місце розташовано за адресою: м. Одеса, пр-т Князя Володимира Великого, 125).

Завдання, які очікують на головного спеціаліста:

– здійснення комплексних заходів з метою належного функціонування інформаційно-комунікаційних систем та баз даних Фонду, зокрема проведення регламентних процедур, оновлення, архівування, зберігання баз даних, розсилки програмного забезпечення, здійснення процедури профілактики компонентів програмно-апаратних комплексів, технічних та програмних засобів (модулів);

– забезпечення безперебійного функціонування ресурсів інформаційно-комунікаційної системи, програмного забезпечення та програмних комплексів, мережевих сервісів, серверів, мережі та комп’ютерного парку, баз даних, сервісів автоматизованих систем, Інтернет-вузла, вебпорталу, антивірусного та мережевого захисту інформації та засобів безпеки;

– проведення адміністрування ресурсів та сервісів інформаційно-телекомунікаційної системи, її програмно-апаратних комплексів, технічних та програмних засобів (модулів), мережевого обладнання, парку комп’ютерної техніки, баз даних, систем захисту інформації, засобів електронної комунікації;

– ведення обліку засобів комп’ютерної техніки та програмного забезпечення, що перебувають на балансі Головного управління, що експлуатується органами Фонду, підготовка документів для списання засобів комп’ютерної техніки, що не підлягає подальшому використанню;

– забезпечення функціональних процесів, пов’язаних з формуванням та друком виплатних документів в підсистемі «Призначення та виплати пенсій» та підсистемі «Призначення та виплати деяких соціальних виплат» міграцією даних;

– забезпечення роботи зв’язку ІР-телефонії, програмно-технічного супроводу конференц-зв’язку та селекторних нарад у Головному управлінні.

Ви нам підходите, якщо:

– відповідальні;

– уважні до деталей;

– комунікативні та ініціативні;

– можете працювати самостійно та в команді.

Обов’язкові вимоги:

– громадянство України;

– вища освіта за освітнім ступенем не нижче бакалавра за напрямом підготовки: кібербезпека та захист інформації, спеціалізація: системи технічного захисту інформації, управління інформаційною безпекою, безпека інформаційних та комунікаційних систем, адміністрування систем кібербезпеки, безпека державних інформаційних ресурсів;

– вільне володіння державною мовою.

Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України «Про державну службу», пунктами 11, 13 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державний бюджет України на 2025 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році» (зі змінами):

– посадовий оклад 15 996,00 грн. відповідно до штатного розпису;

– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;

– премія.

Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).

Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 15 квітня 2025 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua

За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.

У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:

м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната №1022).

Телефон (048) 728-37-34 управління по роботі з персоналом.

_____________________________________

Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади заступника начальника відділу обслуговування громадян № 8 (сервісний центр) управління обслуговування громадян (робоче місце розташовано за адресою: м. Одеса, вул. Ак. Корольова, буд. 9).

Завдання, які очікують на заступника начальника відділу:

– надання консультацій про умови, порядок призначення, перерахунку, виплати пенсій, житлових субсидій та пільг на оплату житлово – комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу, страхових виплат та інших соціальних послуг та спектру послуг, які надаються органами Пенсійного фонду, в тому числі про сервіси дистанційного обслуговування, можливість подання документів, звернень з використанням ЕЦП, через вебпортал електронних послуг;

– здійснення прийому заяв та документів для призначення та перерахунку пенсій відповідно до законодавства України та Закону України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб”, реєстрацію заяв, декларацій, документів для надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово – комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу, страхових виплат та інших соціальних послуг;

– надання роз’яснень та допомоги у користуванні новими веб-технологіями, такими як “електронна трудова книжка”, “анкета на автопризначення пенсій”, “пенсійний калькулятор”;

– здійснення реєстрації отриманих паперових посвідчень та вхідної кореспонденції;

– участь у розгляді звернень, заяв про надання послуг, скарг, запитів про надання інформації;

– узагальнення та підготовка інформаційних та аналітичних матеріалів з питань віднесених до компетенції відділу;

– проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо висвітлення інформації про умови, порядок призначення, перерахунку, виплати пенсій, призначення житлових субсидій та пільг на оплату житлово – комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу, страхових виплат та інших соціальних послуг та надання роз’яснень процедури оскарження дій (рішень) органів Пенсійного фонду України до вищого органу Пенсійного фонду, а також до суду;

– здійснення реєстрації користувачів на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України та контроль роботи “електронної черги”;

– надання допомоги, у разі необхідності, у витребуванні необхідних документів про стаж та заробітну плату, необхідних для призначення (перерахунку) пенсій.

Ви нам підходите, якщо:

– відповідальні;

– уважні до деталей;

– комунікативні та ініціативні;

– можете працювати самостійно та в команді.

Обов’язкові вимоги:

– громадянство України;

– вища освіта за освітнім ступенем не нижче магістра;

– вільне володіння державною мовою;

– досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років.

Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України «Про державну службу», пунктами 11, 13 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державний бюджет України на 2025 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році» (зі змінами):

– посадовий оклад 19 859,00 грн. відповідно до штатного розпису;

– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;

– премія.

Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).

Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 15 квітня 2025 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua

За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.

У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:

м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната №1022).

Телефон (048) 728-37-34 управління по роботі з персоналом.

_____________________________________

РЕЗЮМЕ

на посаду_______________________________________

1. Прізвище та ім’я ________________________________________________________

2. Число повних років ______________________________________________________

3. Контактні дані (електронна адреса та номер телефону) _________________________

4. Підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти

Найменування закладу освіти

Рік

вступу

Рік

закінчення

Галузь знань/

спеціальність/

спеціалізація

Ступінь вищої освіти

5. Відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах

Число, місяць, рік

Найменування підприємства, установи, організації

Найменування посади

Короткий опис основних функцій

Кількість, в місяцях

досвід у сфері*

досвід на керівних посадах

**

призначення на посаду

звільнення з посади

             

Загальний досвід

   

6. Володіння іноземними мовами: ___________________________________________

7. Додаткова інформація: ___________________________________________________

_____________________________________________________________________________

8. Рекомендаційні листи або контакті дані осіб, які готові надати рекомендації (за бажанням):

_____________________________________________________________________________

* Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого у відповідній сфері, в місяцях.

** Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого на керівних посадах, в місяцях.

background Layer 1