Пропустити навігацію

Оголошення добору станом на 16.04.2025 року

 

Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади головного спеціаліста відділу обслуговування громадян № 17 (сервісного центру) управління обслуговування громадян, на період військової служби основного працівника, (робоче місце розташовано за адресою: м. Одеса, проспект Князя Володимира Великого, 125).

Завдання, які очікують на головного спеціаліста:

– здійснення стаціонарного обслуговування, прийому заяв та документів для призначення (перерахунку) та виплати пенсій, щомісячного довічного грошового утримання суддям у відставці, субсидій та пільг, грошової допомоги на поховання, недоотриманої пенсії, іноземних пенсій та підтвердження страхового стажу в порядку встановленому, міжнародними договорами (угодами) у галузі пенсійного забезпечення;

– здійснення попередньої правової оцінки наданих документів та визначення права;

– здійснення дистанційного обслуговування осіб за телефонами «гарячої» лінії Головного управління шляхом надання консультацій засобами електронної пошти, через сторінки Головного управління у соціальних мережах, іншими засобами комунікації;

– обробка заяв, які надходять через вебпортал, портал ДІЯ, а також з соцгромад;

– проведення аналізу винесених рішень про призначення (перерахунок) та виплату пенсій, субсидій та пільг, грошової допомоги на поховання, недоотриманої пенсії;

– підготовка запитів, супровідних документів, що надсилаються підприємствам, організаціям, установам (крім листування з центральними органами влади), розгляд відповідей;

– підготовка інформації для узагальнення та аналізу результатів роботи, внесення пропозицій щодо їх покращення;

– підготовка та направлення документів для розгляду Комісією з питань підтвердження стажу роботи на посадах, що дають право на призначення пенсій на пільгових умовах або за вислугу років, а також для реалізації права громадян на пенсійне забезпечення відповідно до міжнародних угод, у тому числі складання формулярів;

– інформування осіб про результати розгляду звернень і суть прийнятого рішення. Виявлення та усунення причин, що призводить до подання громадянами скарг та повторних звернень;

– популяризація можливості подання документів (звернень) з використанням кваліфікованого електронного підпису, доступу до інформаційних ресурсів через вебпортал електронних послуг, надання консультаційної та практичної допомоги з вказаних питань громадянам;

– здійснення реєстрації звернень в підсистемі ІКІС ПФУ «Звернення», сканування, підписання, завантаження документів, передача для опрацювання та контроль за своєчасністю відображення даних про прийняте рішення. Формування та надсилання у встановлені терміни повідомлення про відмову у призначенні (перерахунку) пенсій та інших виплат із зазначенням причин та порядку оскарження прийнятого рішення;

– проведення роботи щодо визначення осіб-майбутніх пенсіонерів, надання їм правової допомоги щодо оформлення документів для призначення пенсій;

– здійснення опитування відвідувачів з метою оцінки якості обслуговування громадян; направлення повідомлень, викликів пенсіонерів з питань, пов’язаних з виконанням покладених функцій;

– здійснення реєстрації заяв на виготовлення паперових пенсійних посвідчень (далі — ППП), сканування, підписання, завантаження документів, контроль за своєчасністю отримання заявниками готових ППП, формування реєстрів на знищення ППП та передачу їх на Комісію по знищенню ППП;

– здійснення проведення у межах своїх повноважень інформаційно-роз’яснювальної роботи серед громадськості;

– здійснення надання послуг згідно з встановленими графіками на віддалених робочих місцях у територіальних громадах, центрах надання адміністративних послуг, установах та ведення обліку наданих послуг;

– здійснення прийому осіб з обмеженими можливостями та осіб похилого віку за місцем їх реєстрації (проживання);

– здійснення інших функцій, визначених законодавством з питань віднесених до компетенції відділу.

Ви нам підходите, якщо:

– відповідальні;

– уважні до деталей;

– комунікативні та ініціативні;

– можете працювати самостійно та в команді.

Обов’язкові вимоги:

– громадянство України;

– вища освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра;

– вільне володіння державною мовою.

Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України «Про державну службу», пунктами 11, 13 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державний бюджет України на 2025 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році» (зі змінами):

– посадовий оклад 15 996,00 грн. відповідно до штатного розпису;

– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;

– премія.

Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).

Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 21 квітня 2025 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua.

За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.

У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:

м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната №1022).

Телефон (048) 728-37-34 управління по роботі з персоналом.

_____________________________________

РЕЗЮМЕ

на посаду_______________________________________

1. Прізвище та ім’я ________________________________________________________

2. Число повних років ______________________________________________________

3. Контактні дані (електронна адреса та номер телефону) _________________________

4. Підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти

Найменування закладу освіти

Рік

вступу

Рік

закінчення

Галузь знань/

спеціальність/

спеціалізація

Ступінь вищої освіти

5. Відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах

Число, місяць, рік

Найменування підприємства, установи, організації

Найменування посади

Короткий опис основних функцій

Кількість, в місяцях

досвід у сфері*

досвід на керівних посадах**

призначення на посаду

звільнення з посади

             

Загальний досвід

   

6. Володіння іноземними мовами: ___________________________________________

7. Додаткова інформація: ___________________________________________________

_____________________________________________________________________________

8. Рекомендаційні листи або контакті дані осіб, які готові надати рекомендації (за бажанням):

_____________________________________________________________________________

* Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого у відповідній сфері, в місяцях.

** Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого на керівних посадах, в місяцях.

background Layer 1