Пропустити навігацію

Оголошення добору станом на 02.05.2025 року

 

Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади начальника відділу контролю за правильністю нарахування житлових субсидій та пільг управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області, (робоче місце розташовано за адресою: м. Одеса, вул. Балківська, 35)

Завдання, які очікують на головного спеціаліста:

– організація роботи щодо проведення контролю за правильністю нарахування житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, встановлених законодавством України;

– організація роботи щодо застосування неухильного додержання законодавства під час контролю за правильністю нарахування житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг;

– організація роботи щодо забезпечення додержання законодавства при призначенні субсидій на оплату вартості або частини вартості найму (оренди) житлового приміщення та компенсації частини податку на доходи фізичних осіб або єдиного податку та військового збору, компенсації витрат, що повязані з безоплатним тимчасовим розміщенням (перебуванням) внутрішньо переміщених осіб;

– надання консультацій, методологічної допомоги працівникам відділу;

– узагальнення, аналіз прийнятих рішень щодо правильності нарахування житлових субсидій та пільг, надання керівництву управління відповідних інформаційних та аналітичних матеріалів;

– контроль за веденням діловодства, збереженням документів, роботою з документами у встановленому законодавством порядку.

Ви нам підходите, якщо:

– відповідальні;

– уважні до деталей;

– комунікативні та ініціативні;

– можете працювати самостійно та в команді.

Обов’язкові вимоги:

– громадянство України;

– вища освіта за освітнім ступенем не нижче магістра;

освітній ступінь спеціаліст або магістр;

– вільне володіння державною мовою.

Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України «Про державну службу», пунктами 11, 13 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державний бюджет України на 2025 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році» (зі змінами):

– посадовий оклад 20 795,00 грн. відповідно до штатного розпису;

– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;

– премія.

Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).

Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 06 травня 2025 на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua

За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.

У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:

м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната № 1022).

Телефон (048) 728-37-34 управління по роботі з персоналом.

_____________________________________

РЕЗЮМЕ

на посаду_______________________________________

1. Прізвище та ім’я ________________________________________________________

2. Число повних років ______________________________________________________

3. Контактні дані (електронна адреса та номер телефону) _________________________

4. Підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти

Найменування закладу освіти

Рік

вступу

Рік

закінчення

Галузь знань/

спеціальність/

спеціалізація

Ступінь вищої освіти

5. Відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах

Число, місяць, рік

Найменування підприємства, установи, організації

Найменування посади

Короткий опис основних функцій

Кількість, в місяцях

досвід у сфері*

досвід на керівних посадах

**

призначення на посаду

звільнення з посади

             

Загальний досвід

   

6. Володіння іноземними мовами: ___________________________________________

7. Додаткова інформація: ___________________________________________________

_____________________________________________________________________________

8. Рекомендаційні листи або контакті дані осіб, які готові надати рекомендації (за бажанням):

_____________________________________________________________________________

* Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого у відповідній сфері, в місяцях.

** Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого на керівних посадах, в місяцях.

background Layer 1