Оголошення добору станом на 07.05.2025 року
Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади завідувача сектору організаційно-інформаційної роботи (робоче місце розташовано за адресою: м. Одеса, провулок Валерія Лобановського, 5).
Завдання, які очікують на завідувача сектору:
– безпосереднє здійснення керівництва Сектором, спрямовання його діяльності, організація планування роботи та забезпечення виконання функцій, покладених на Сектор відповідно до законодавства, Правил внутрішнього службового розпорядку Головного управління;
– визначення порядку роботи сектору, персональна відповідальність за якість та своєчасність виконання завдань, покладених на Сектор;
– координація роботи структурних підрозділів Головного управління щодо поточного та перспективного планування діяльності Головного управління, підготовка на розгляд начальнику Головного управління плану роботи Головного управління на наступний рік;
– організація проведення засідань колегії при начальнику Головного управління, селекторних нарад та інших нарад і заходів за дорученням керівництва Головного управління та участь в них;
– організація роботи щодо доступу до публічної інформації в частині оприлюднення інформації на інформаційних сторінках Головного управління вебпорталу Пенсійного фонду України та в соціальних мережах;
– координація інформаційно-роз’яснювальної роботи, що проводиться структурними підрозділами Головного управління в засобах масової інформації;
– налагодження і підтримка зв’язків з іншими органами державної влади, засобами масової інформації, підприємствами, установами, організаціями, громадськими та ветеранськими організаціями з питань, віднесених до компетенції Сектору, у тому числі з метою вивчення громадської думки;
– розгляд та участь у розгляді звернень громадян, підприємств, установ та організацій, посадових осіб, запитів та звернень народних депутатів України, запитів на інформацію з питань діяльності Сектору;
– звітування перед начальником Головного управління про виконання покладених на Сектор завдань.
Ви нам підходите, якщо:
– відповідальні;
– уважні до деталей;
– комунікативні та ініціативні;
– маєте досвід роботи з графічними редакторами;
– можете працювати самостійно та в команді.
Обов’язкові вимоги:
– громадянство України;
– вища освіта за освітнім ступенем не нижче магістра;
– вільне володіння державною мовою;
– досвід роботи на посадах державної служби категорій “Б” чи “В” або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років.
Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України «Про державну службу», пунктами 11, 13 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державний бюджет України на 2025 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році» (зі змінами):
– посадовий оклад 27 034,00 грн. відповідно до штатного розпису;
– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;
– премія.
Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).
Призначення на посаду передбачає проведення спеціальної перевірки відповідно до Закону України “Про запобігання корупції”.
Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 09 травня 2025 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua.
За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.
У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:
м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната №1022).
Телефон (048) 728-37-34 управління по роботі з персоналом.
_____________________________________
РЕЗЮМЕ
на посаду_______________________________________
1. Прізвище та ім’я ________________________________________________________
2. Число повних років ______________________________________________________
3. Контактні дані (електронна адреса та номер телефону) _________________________
4. Підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти
Найменування закладу освіти |
Рік вступу |
Рік закінчення |
Галузь знань/ спеціальність/ спеціалізація |
Ступінь вищої освіти |
5. Відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах
Число, місяць, рік |
Найменування підприємства, установи, організації |
Найменування посади |
Короткий опис основних функцій |
Кількість, в місяцях |
||
досвід у сфері* |
досвід на керівних посадах** |
|||||
призначення на посаду |
звільнення з посади |
|||||
Загальний досвід |
6. Володіння іноземними мовами: ___________________________________________
7. Додаткова інформація: ___________________________________________________
_____________________________________________________________________________
8. Рекомендаційні листи або контакті дані осіб, які готові надати рекомендації (за бажанням):
_____________________________________________________________________________
* Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого у відповідній сфері, в місяцях.
** Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого на керівних посадах, в місяцях.