Оголошення добору станом на 19.05.2025 року
Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади заступника начальника відділу обслуговування громадян № 16 (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області (робоче місце розташовано за адресою:
м. Роздільна, вул. Незалежності, буд. 7).
Завдання, які очікують на заступника начальника відділу:
– проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо висвітлення інформації про умови, порядок призначення, перерахунку, виплати пенсій, призначення житлових субсидій та пільг на оплату житлово – комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу, страхових виплат та інших соціальних послуг та надання роз’яснень процедури оскарження дій (рішень) органів Пенсійного фонду України до вищого органу Пенсійного фонду, а також до суду;
– здійснення прийому заяв та документів для призначення та перерахунку пенсій відповідно до законодавства України та Закону України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб”, реєстрації заяв, декларацій, документів для надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово – комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу, страхових виплат та інших соціальних послуг;
– надання послуг на віддалених робочих містах (у тому числі на базі об’єднаних територіальних громад, центрів надання адміністративних послуг, органів влади);
– надання роз’яснень та допомоги у користуванні новими веб-технологіями, такими як “електрона трудова книжка”, “анкета на автопризначення пенсій”, “пенсійний калькулятор” ;
– здійснення реєстрації користувачів на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України та контролює роботу “електронної черги” ;
– участь у розгляді звернень, заяв про надання послуг, скарг, запитів про надання інформації;
– узагальнення та підготовка інформаційних та аналітичних матеріалів з питань віднесених до компетенції відділу. Здійснення реєстрації отриманих паперових посвідчень та реєстрація вхідної кореспонденції;
– надання консультацій про умови, порядок призначення, перерахунку, виплати пенсій, житлових субсидій та пільг на оплату житлово – комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу, страхових виплат та інших соціальних послуг та спектру послуг, які надаються органами Пенсійного фонду, в тому числі про сервіси дистанційного обслуговування, можливість подання документів, звернень з використанням ЕЦП, через вебпортал електронних послуг;
– надання допомоги, у разі необхідності, у витребуванні необхідних документів про стаж та заробітну плату, необхідних для призначення (перерахунку) пенсій;
– надання відповідей особам які звертаються на телефон “гарячої” лінії.
Ви нам підходите, якщо:
– відповідальні;
– уважні до деталей;
– комунікативні та ініціативні;
– можете працювати самостійно та в команді.
Обов’язкові вимоги:
– громадянство України;
– вища освіта за освітнім ступенем не нижче магістра;
– досвід роботи на посадах державної служби категорій “Б” чи “В” або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років;
– вільне володіння державною мовою.
Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України «Про державну службу», пунктами 11, 13 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державний бюджет України на 2025 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році» (зі змінами):
– посадовий оклад 19 859,00 грн. відповідно до штатного розпису;
– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;
– премія.
Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).
Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 21 травня 2025 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua.
За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.
У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:
м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната №1022).
Телефон (048) 728-37-34 управління по роботі з персоналом.
_____________________________________
Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади провідного спеціаліста відділу обслуговування громадян № 3 (сервісного центру) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області, (робоче місце розташовано за адресою: селище Миколаївка, вул. Незалежності, 71).
Завдання, які очікують на провідного спеціаліста:
– надання консультацій про умови, порядок призначення, перерахунку, виплати пенсій, житлових субсидій та пільг на оплату житлово – комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу, страхових виплат та інших соціальних послуг та спектру послуг, які надаються органами Пенсійного фонду, в тому числі про сервіси дистанційного обслуговування, можливість подання документів, звернень з використанням ЕЦП, через вебпортал електронних послуг;
–видача довідок, передбачених Порядком подання та оформлення документів для призначення пенсій;
– здійснення прийому, реєстрації заяв, декларацій, документів для надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово – комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу, страхових виплат та інших соціальних послуг;
– прийом заяв та документів для призначення та перерахунку пенсій відповідно до законодавства України та Закону України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб”, видача довідок, передбачених Порядком подання та оформлення документів для призначення пенсій;
– аналіз наданих документів на відповідність вимогам чинного законодавства, здійснення реєстрації вхідної кореспонденції;
– надання відповідей особам які звертаються на телефон “гарячої” лінії;
– здійснення реєстрації користувачів на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України та здійснює реєстрацію заяв “згода на інформування” з метою цільового індивідуального інформування громадян (СМС — інформування);
–участь у розгляді звернень, заяв про надання послуг, скарг, запитів про надання інформації. У разі необхідності забезпечення передачі зазначених документів для опрацювання за належністю до відповідних структурних підрозділів.
Ви нам підходите, якщо:
– відповідальні;
– уважні до деталей;
– комунікативні та ініціативні;
– можете працювати самостійно та в команді.
Обов’язкові вимоги:
– громадянство України;
– вища освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра;
– вільне володіння державною мовою.
Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України «Про державну службу», пунктами 11, 13 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державний бюджет України на 2025 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році» (зі змінами):
– посадовий оклад 12 305,00 грн. відповідно до штатного розпису;
– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;
– премія.
Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).
Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 21 травня 2025 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua.
За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.
У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:
м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната №1022).
Телефон (048) 728-37-34 управління по роботі з персоналом.
_____________________________________
РЕЗЮМЕ
на посаду_______________________________________
1. Прізвище та ім’я ________________________________________________________
2. Число повних років ______________________________________________________
3. Контактні дані (електронна адреса та номер телефону) _________________________
4. Підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти
Найменування закладу освіти |
Рік вступу |
Рік закінчення |
Галузь знань/ спеціальність/ спеціалізація |
Ступінь вищої освіти |
5. Відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах
Число, місяць, рік |
Найменування підприємства, установи, організації |
Найменування посади |
Короткий опис основних функцій |
Кількість, в місяцях |
||
досвід у сфері* |
досвід на керівних посадах** |
|||||
призначення на посаду |
звільнення з посади |
|||||
Загальний досвід |
6. Володіння іноземними мовами: ___________________________________________
7. Додаткова інформація: ___________________________________________________
_____________________________________________________________________________
8. Рекомендаційні листи або контакті дані осіб, які готові надати рекомендації (за бажанням):
_____________________________________________________________________________
* Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого у відповідній сфері, в місяцях.
** Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого на керівних посадах, в місяцях.