Пропустити навігацію

Оголошення добору станом на 09.06.2025 року

 

 

Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посадиголовногоспеціаліста відділу обслуговування військовослужбовців та деяких інших категорій громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області (робоче місце розташовано за  адресою: м. Одеса,  вул. Прохоровська, 3).

 

 

Завдання, які очікують на головного спеціаліста:

– здійснення стаціонарного обслуговування, прийому заяв та документів для призначення (перерахунку) та виплати пенсій, щомісячного довічного грошового утримання суддям у відставці, субсидій та пільг, грошової допомоги на поховання, недоотриманої пенсії, іноземних пенсій та підтвердження страхового стажу в порядку встановленому, міжнародними договорами (угодами) у галузі пенсійного забезпечення;

– здійснення попередньої правової оцінки наданих документів та визначення права;

– здійснення дистанційного обслуговування осіб за телефонами «гарячої» лінії Головного управління шляхом надання консультацій засобами електронної пошти, через сторінки Головного управління у соціальних мережах, іншими засобами комунікації;

– обробка заяв, які надходять через вебпортал, портал ДІЯ, а також з соцгромад; – проведення аналізу винесених рішень про призначення (перерахунок) та виплату пенсій, субсидій та пільг, грошової допомоги на поховання, недоотриманої пенсії;

– підготовка запитів, супровідних документів, що надсилаються підприємствам, організаціям, установам (крім листування з центральними органами влади), розгляд відповідей;

– підготовка інформації для узагальнення та аналізу результатів роботи, внесення пропозицій щодо їх покращення;

– здійснення всебічного та об’єктивного розгляду документів по суті звернень, викладених в  письмовій або усній формі, електронних звернень, адвокатських запитів, а також звернень, поданих засобами вебпорталу, з питань пенсійного забезпечення військовослужбовців та деяких інших категорій громадян, надання їм страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг;

– інформування осіб про результати розгляду звернень і суть прийнятого рішення. Аналіз та усунення причин, що призводить до подання громадянами скарг та повторних звернень;

– популяризація можливості подання документів (звернень) з використанням кваліфікованого електронного підпису, доступу до інформаційних ресурсів через  вебпортал електронних послуг, надання консультаційної та практичної допомоги з вказаних питань громадянам;

– здійснення реєстрації звернень в підсистемі ІКІС «Звернення», сканування, підписання, завантаження документів, передача для опрацювання та контроль за своєчасністю відображення даних про прийняте рішення. Формування та надсилання у встановлені терміни повідомлення про відмову у призначенні (перерахунку) пенсій та інших виплат із зазначенням причин та порядку оскарження прийнятого рішення;

– проведення роботи щодо визначення осіб — майбутніх пенсіонерів, надання їм правової допомоги щодо оформлення документів для призначення пенсій;

– здійснення опитування відвідувачів з метою оцінки якості обслуговування громадян; направлення повідомлень, викликів пенсіонерів з питань, пов’язаних з виконанням покладених функцій; реєстрації заяв на виготовлення паперових пенсійних посвідчень (далі — ППП), сканування, підписання, завантаження документів, контроль за своєчасністю отримання заявниками готових ППП, формування реєстрів на знищення ППП та передачу їх на Комісію по знищенню ППП; проведення у межах своїх повноважень інформаційно-роз’яснювальної роботи серед громадськості; надання послуг згідно з встановленими графіками на віддалених робочих місцях у територіальних громадах, центрах надання адміністративних послуг, установах та ведення обліку наданих послуг; прийому осіб з обмеженими можливостями та осіб похилого віку за місцем їх реєстрації (проживання); інших функцій, визначених законодавством з питань віднесених до компетенції відділу.

 

Ви нам підходите, якщо:

– відповідальні;

– уважні до деталей;

– комунікативні та ініціативні;

– можете працювати самостійно та в команді.

Обов’язкові вимоги:

– громадянство України;

– вища освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра;

– вільне володіння державною мовою.

 

Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України «Про державну службу», пунктами 11, 13 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державний бюджет України на 2025 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році» (зі змінами):

– посадовий оклад 15 996,00 грн. відповідно до штатного розпису;

– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;

– премія.

 

Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).

 

Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 12 червня 2025 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua.

 

За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.

 

У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:

м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната № 1022).

Телефон (048) 728-37-34 управління по роботі з персоналом.

 

 

_____________________________________

 

 

Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посадизаступника начальника відділу представництва інтересів в судах та інших органах №4юридичного управління Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області(робоче місце розташовано за адресою: м. Одеса, вул. Чорноморського козацтва, 95).

 Завдання, які очікують на заступника начальника відділу:

– організація та здійснення контролю за веденням претензійної та позовної роботи, забезпечення представлення (захисту) інтересів Головного управління в судах та інших органах під час розгляду правових питань і спорів;

– моніторинг стану розгляду справ за участю Головного управління, невідкладне повідомлення відповідних структурних підрозділів про набрання законної сили судовими рішеннями про покладання зобов’язань або стягнень коштів з Головного управління, надання правової допомоги щодо фактичного виконання судових рішень, які набирають законної сили;

– контроль за якісним веденням правової роботи, надання рекомендацій щодо її покращення, подання пропозицій керівництву Головного управління щодо усунення недоліків у правовому забезпеченні цієї діяльності;

– розгляд або участь у розгляді звернень підприємств, установ, організацій, громадян, запитів на публічну інформацію з питань, віднесених до компетенції Головного управління за дорученням заступника начальника управління-начальника відділу;

– надання консультативної допомоги з питань, що належать до компетенції відділу іншим структурним підрозділам Головного управління.

 

Ви нам підходите, якщо:

– відповідальні;

– уважні до деталей;

– комунікативні та ініціативні;

– можете працювати самостійно та в команді.

Обов’язкові вимоги:

– громадянство України;

– вища юридична освіта за освітнім ступенем не нижче магістра;

– досвід роботи на посадах державної служби категорій “Б” чи “В” або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років; 

– вільне володіння державною мовою.

 

Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України «Про державну службу», пунктами 11, 13 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державний бюджет України на 2025 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році» (зі змінами):

– посадовий оклад 25 817,00 грн. відповідно до штатного розпису;

– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;

– премія.

 

Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).

Призначення на посаду передбачає проведення спеціальної перевірки відповідно до Закону України “Про запобігання корупції”.

 

Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 12червня2025 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua.

 

За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.

 

У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:

м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната №1022).

Телефон (048) 728-37-34 управління по роботі з персоналом.

 

_____________________________________

 

 

 

 

 

РЕЗЮМЕ

на посаду_______________________________________

 

  1. Прізвище та ім’я ________________________________________________________
  2. Число повних років ______________________________________________________
  3. Контактні дані (електронна адреса та номер телефону) _________________________
  4. Підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти
Найменування закладу освіти Рік

вступу

Рік

закінчення

Галузь знань/

спеціальність/

спеціалізація

Ступінь вищої освіти
  1. Відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах
Число, місяць, рік Найменування підприємства, установи, організації Найменування посади Короткий опис основних функцій Кількість, в місяцях
досвід у сфері* досвід на керівних посадах**
призначення на посаду звільнення з посади
             
Загальний досвід    
  1. Володіння іноземними мовами: ___________________________________________
  2. Додаткова інформація: ___________________________________________________

_____________________________________________________________________________

  1. Рекомендаційні листи або контакті дані осіб, які готові надати рекомендації (за бажанням):

_____________________________________________________________________________

 
 * Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого у відповідній сфері, в місяцях.

** Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого на керівних посадах, в місяцях.

background Layer 1