Пропустити навігацію

Оголошення добору станом на 17.06.2025 року

 

Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади головного спеціаліста відділу матеріально-технічного забезпечення управління господарського обслуговування та матеріально-технічного забезпечення Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області, (робоче місце розташовано за адресою: м. Одеса, вул. Канатна, 83).

Завдання, які очікують на головного спеціаліста:

– участь у підготовці технічних завдань для проведення публічних закупівель на придбання товарів, робіт та послуг;

– підготовка заявок на укладання договорів без застосування електронної системи закупівель на придбання товарів, робіт та послуг;

– здійснення аналізу поточної та перспективної потреби у матеріально-технічному забезпеченні діяльності Головного управління та підготовка пропозицій для здійснення закупівель;

– здійснення моніторингу та аналізу використання коштів виділених на фінансування адміністративних витрат та підготовка пропозицій щодо їх раціонального використання;

– взаємодія з постачальниками товарів, робіт та послуг (узгодження умов договору, підписання);

– листування з підприємствами, установами, організаціями з питань, які пов’язані з діяльністю відділу.

Ви нам підходите, якщо:

– відповідальні;

– уважні до деталей;

– комунікативні та ініціативні;

– можете працювати самостійно та в команді.

Обов’язкові вимоги:

– громадянство України;

– вища освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра;

– вільне володіння державною мовою.

Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України «Про державну службу», пунктами 11, 13 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державний бюджет України на 2025 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році» (зі змінами):

– посадовий оклад 12 305,00 грн. відповідно до штатного розпису;

– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;

– премія.

Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).

Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 27 червня 2025 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua.

За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.

У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:

м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната №1022).

Телефон (048) 728-37-34 управління по роботі з персоналом.

_____________________________________

Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади головного спеціаліста сектору управління об’єктами власності управління господарського обслуговування та матеріально-технічного забезпечення Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області, (робоче місце розташовано за адресою: м. Одеса, вул. Канатна, 83)

Завдання, які очікують на головного спеціаліста:

– участь у проведенні перевірок з питань ефективного використання, утримання та збереження державного майна та на підставі аналізу їх результатів підготовка комплексних пропозицій;

– вжиття заходів щодо укладання договорів оренди нерухомого майна, що належить до державної власності;

– здійснення заходів щодо укладання договорів про відшкодування витрат балансоутримувачам на утримання орендованого нерухомого майна;

– забезпечення ведення бази даних автоматизованої системи «Юридичні особи», шляхом збирання, обліку, накопичення, оброблення та надання інформації про об’єкти державної власності;

здійснення аналізу майна, що тимчасово не використовується, та внесення пропозицій щодо умов його подальшого раціонального використання;

– забезпечення контролю за використанням орендованого державного майна; 

– підготовка аналітичних, інформаційних, довідкових та інших матеріалів за результатами проведених заходів щодо управління державним майном;

– участь у розробці проектів розпорядчих документів з питань, що належать до компетенції Сектору.

Ви нам підходите, якщо:

– відповідальні;

– уважні до деталей;

– комунікативні та ініціативні;

– можете працювати самостійно та в команді.

Обов’язкові вимоги:

– громадянство України;

– вища освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра;

– вільне володіння державною мовою.

Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України «Про державну службу», пунктами 11, 13 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державний бюджет України на 2025 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році» (зі змінами):

– посадовий оклад 15 996 грн. відповідно до штатного розпису;

– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;

– премія.

Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).

Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 27 червня 2025 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua

За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.

У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:

м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната № 1022).

Телефон (048) 728-37-34 управління по роботі з персоналом.

_____________________________________

РЕЗЮМЕ

на посаду_______________________________________

1. Прізвище та ім’я ________________________________________________________

2. Число повних років ______________________________________________________

3. Контактні дані (електронна адреса та номер телефону) _________________________

4. Підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти

Найменування закладу освіти

Рік

вступу

Рік

закінчення

Галузь знань/

спеціальність/

спеціалізація

Ступінь вищої освіти

5. Відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах

Число, місяць, рік

Найменування підприємства, установи, організації

Найменування посади

Короткий опис основних функцій

Кількість, в місяцях

досвід у сфері*

досвід на керівних посадах**

призначення на посаду

звільнення з посади

             

Загальний досвід

   

6. Володіння іноземними мовами: ___________________________________________

7. Додаткова інформація: ___________________________________________________

_____________________________________________________________________________

8. Рекомендаційні листи або контакті дані осіб, які готові надати рекомендації (за бажанням):

_____________________________________________________________________________

* Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого у відповідній сфері, в місяцях.

** Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого на керівних посадах, в місяцях.

background Layer 1