Пропустити навігацію

Оголошення добору станом на 14.07.2025 року

 

Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади провідного спеціаліста відділу оцифрування документів та обробки даних № 1  управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг, (робоче місце розташовано за адресою:  м. Роздільна, вул. Незалежності, 7).

Завдання, які очікують на провідного спеціаліста:

– своєчасне опрацювання документів, які надійшли від підрозділів з обслуговування громадян (сервісних центрів) щодо призначення (перерахунків) пенсій, щомісячного довічного грошового утримання суддів у відставці, страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг;

– оцифрування відомостей про заробітну плату за період до 01.07.2000;

– участь в прийманні та тимчасовому зберіганні паперових пенсійних справ, справ про страхові виплати, їх підготову до процесу оцифрування. Забезпечення створення електронних пенсійних справ, справ про страхові виплати;

– оброблення сканованих зображень, формування кадрів та аналіз їх якості. Документування сканованих матеріалів (забезпечення об’єднання відкадрованих сторінок в документи, їх класифікація згідно з чинним законодавством, заповнення атрибутів пенсійних справ, справ про страхові виплати) для подальшої передачі оцифрованих справ до центрального електронного архіву;

– підготовка начальнику відділу інформаційних та аналітичних матеріалів в межах компетенції.

 

Ви нам підходите, якщо:

– відповідальні;

– уважні до деталей;

– комунікативні та ініціативні;

– можете працювати самостійно та в команді.

Обов’язкові вимоги:

– громадянство України;

– вища освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра;

– вільне володіння державною мовою.

Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України «Про державну службу», пунктами 11, 13 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державний бюджет України на 2025 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році» (зі змінами):

– посадовий оклад 12 305,00 грн. відповідно до штатного розпису;

– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;

– премія.

Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).

Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 18 липня 2025 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua.

За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.

У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:

м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната №1022).

Телефон (048) 728-37-34 управління по роботі з персоналом.

_____________________________________

Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття двох вакантних посад головного спеціаліста відділу оцифрування документів та обробки даних № 2  управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг, (робоче місце розташовано за адресою: м. Одеса вул. Сім`ї Глодан, 4а).

Завдання, які очікують на головного спеціаліста:

– своєчасне опрацювання документів, які надійшли від підрозділів з обслуговування громадян (сервісних центрів) щодо призначення (перерахунків) пенсій (щомісячного довічного грошового утримання суддів у відставці), страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг;

– аналіз якості відсканованих зображень документів, перегляд документів та забезпечення послідовності їх відображення, оцифрування відомостей про заробітну плату за період до 01.07.2000;

– участь в прийманні та тимчасовому зберіганні паперових пенсійних справ, справ про страхові виплати, їх підготову до процесу оцифрування. Забезпечення створення електронних пенсійних справ, справ про страхові виплати;

– формування кадрів відсканованих зображень та аналіз їх якості. Документування сканованих матеріалів (забезпечення об’єднання відкадрованих сторінок в документи, їх класифікація згідно з чинним законодавством, заповнення атрибутів, створення заголовку пенсійної справи) для подальшої передачі оцифрованих пенсійних справ, справ про страхові виплати до центрального електронного архіву;

– підготовка начальнику відділу інформаційних та аналітичних матеріалів в межах компетенції.

 

Ви нам підходите, якщо:

– відповідальні;

– уважні до деталей;

– комунікативні та ініціативні;

– можете працювати самостійно та в команді.

Обов’язкові вимоги:

– громадянство України;

– вища освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра;

– вільне володіння державною мовою.

Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України «Про державну службу», пунктами 11, 13 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державний бюджет України на 2025 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році» (зі змінами):

– посадовий оклад 12 305,00 грн. відповідно до штатного розпису;

– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;

– премія.

Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).

Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 18 липня 2025 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua.

За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.

У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:

м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната №1022).

Телефон (048) 728-37-34 управління по роботі з персоналом.

_____________________________________

Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади головного спеціаліста відділу методології та організації роботи із застосування пенсійного законодавства  управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг, (робоче місце розташовано за адресою: с-ще Саврань, вул. Соборна, 20).

Завдання, які очікують на головного спеціаліста:

-надання практичної, консультативної та методичної допомоги спеціалістам структурних підрозділів управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг (далі-управління) з питань застосування норм діючого законодавства при призначенні та перерахунків пенсій, щомісячного довічного грошового утримання суддям у відставці, наданні страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг, вжиття заходів щодо виявлення проблемних аспектів в організації роботи з питань, що належать до компетенції управління;

– перевірка рішень про призначення (перерахунок) пенсій, щомісячного довічного грошового утримання суддям у відставці, страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг, які прийняті в умовах централізації на предмет правильності застосування. У разі виявлення порушення підготовка проекту листа щодо усунення недоліків, виявлених під час перевірки;

– участь в розробленні методичних рекомендацій з питань застосування пенсійного законодавства, надання житлових субсидій та пільг та інших матеріалів, спрямованих на вдосконалення процесів виконання покладених завдань та впровадження сучасних методів організації роботи;

– підготовка документів для прийняття рішення Комісією Головного управління з питань підтвердження стажу роботи, що дає право на призначення пенсії. Оформлення документів щодо підтвердження страхового стажу в порядку, встановленому міжнародними договорами (угодами) у галузі пенсійного забезпечення. Контроль правильності опрацювання судових рішень з питань пенсійного забезпечення;

– проведення узагальнення, аналізу та підготовки інформаційних та аналітичних матеріалів з питань, віднесених до компетенції управління.

 

Ви нам підходите, якщо:

– відповідальні;

– уважні до деталей;

– комунікативні та ініціативні;

– можете працювати самостійно та в команді.

Обов’язкові вимоги:

– громадянство України;

– вища освіта за освітнім ступенем не нижче бакалавра;

– вільне володіння державною мовою.

Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України «Про державну службу», пунктами 11, 13 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державний бюджет України на 2025 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році» (зі змінами):

– посадовий оклад 15 996,00 грн. відповідно до штатного розпису;

– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;

– премія.

Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).

Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 18 липня 2025 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua.

За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.

У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:

м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната №1022).

Телефон (048) 728-37-34 управління по роботі з персоналом.

_____________________________________

РЕЗЮМЕ

на посаду_______________________________________

 

  1. Прізвище та ім’я ________________________________________________________
  2. Число повних років ______________________________________________________
  3. Контактні дані (електронна адреса та номер телефону) _________________________
  4. Підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти
Найменування закладу освіти Рік

вступу

Рік

закінчення

Галузь знань/

спеціальність/

спеціалізація

Ступінь вищої освіти
  1. Відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах
Число, місяць, рік Найменування підприємства, установи, організації Найменування посади Короткий опис основних функцій Кількість, в місяцях
досвід у сфері* досвід на керівних посадах**
призначення на посаду звільнення з посади
             
Загальний досвід    
  1. Володіння іноземними мовами: ___________________________________________
  2. Додаткова інформація: ___________________________________________________

_____________________________________________________________________________

  1. Рекомендаційні листи або контакті дані осіб, які готові надати рекомендації (за бажанням):

_____________________________________________________________________________

* Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого у відповідній сфері, в місяцях.

** Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого на керівних посадах, в місяцях.

background Layer 1