Пропустити навігацію

ВАЖЛИВО: ЩОДО ПОДАЧІ ЗВЕРНЕННЯ ДО ПФУ

 
Головне управління ПФУ в Одеській області щоденно опрацьовує величезну кількість звернень громадян з різних питань. Досить часто заявники зазначають, яким шляхом вони бажають отримати відповідь (у письмовій та/або електронній формі).
Звертаємо увагу! Якщо відповідь на звернення містить інформацію з обмеженим доступом, включаючи відомості з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру або інші повідомлені особою відомості для призначення (перерахунку, надання) виплат, що здійснюються органами Пенсійного фонду, то така відповідь надсилається через мережу Інтернет у зашифрованому вигляді з використанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (у разі надання заявником сертифікату шифрування кваліфікованого електронного підпису заявника, згенерованого будь-яким кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг), або поштовим відправленням за адресою, зазначеною у пенсійній справі одержувача, справі одержувача житлової субсидії, для пільг, справі про страхові виплати як місце проживання (місцеперебування) таких одержувачів, а у разі розбіжностей у повідомлених заявником відомостях про особу з даними таких справ одержувачів або неможливості ідентифікувати особу заявника на адресу електронної пошти заявника надсилається відмова у задоволенні звернення із зазначенням причин такої відмови.
Щоб уникнути ситуації, коли відповідь не доходить до заявника, рекомендуємо звернення направляти через особистий кабінет на порталі ПФУ. Людина, яка має потребу звернутися до Пенсійного фонду України, може зробити це дистанційно. Пенсійним фондом України створено умови подання звернень в онлайн-форматі. Це дозволяє громадянам швидко і безпечно звертатися до Фонду з будь-якого куточка України або з-за кордону.
Як подати звернення через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України:
1. Зайдіть в особистий кабінет за посиланням https://portal.pfu.gov.ua;
2. Авторизуйтесь за допомогою кваліфікованого електронного підпису, Дія.Підпис або ID.GOV.UA.
3. У розділі “Комунікації з ПФУ” оберіть категорію “Звернення”. Тут можна залишити запит, пропозицію, скаргу.
1f310 - ВАЖЛИВО: ЩОДО ПОДАЧІ ЗВЕРНЕННЯ ДО ПФУ Більше новин та актуальної інформації на вебресурсах Головного управління ПФУ в Одеській області:
телеграм 1f449 - ВАЖЛИВО: ЩОДО ПОДАЧІ ЗВЕРНЕННЯ ДО ПФУ https://t.me/pfu_od
портал електронних послуг Пенсійного фонду 1f449 - ВАЖЛИВО: ЩОДО ПОДАЧІ ЗВЕРНЕННЯ ДО ПФУ https://portal.pfu.gov.ua/
background Layer 1