Про пенсійне законодавство при призначенні пенсії по інвалідності
На початку листопада поточного року заступник начальника Центрального об’єднаного управління Пенсійного фонду України в м. Одесі Наталія Вєчканова провела зустріч з медичними реєстраторами офтальмологічної, травматологічної, кардіо, пульмонологічної та онкологічної медично – соціальних комісій в Одеському обласному Центрі медично-соціальної експертизи м. Одеси.
Під час зустрічі обговорювались такі важливі питання, як наявність у відвідувача страхового стажу під час встановлення групи інвалідності; які документи необхідно надати для призначення пенсії по інвалідності, куди потрібно направляти довідку МСЕК щодо подальшого опрацювання: до управління Пенсійного фонду або до управління праці та соціального захисту населення; як у подальшому діяти пенсіонеру після чергового медичного огляду та подовження терміну групи інвалідності.
Крім того, Наталія Вєчканова розповіла медичним працівникам про порядок отримання довідок за формами ОК-5 та ОК-7, можливістю самостійного контролю даних, що містяться в реєстрі застрахованих осіб за допомогою Веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України та підключення такої послуги, як СМС-інформування.
Представник Фонду оновила інформаційні стенди в приміщенні Одеського обласного Центру медично-соціальної експертизи, де розміщена інформація, яка необхідна для оформлення пенсії по інвалідності, а також адресу, графік та часи прийому Київського відділу обслуговування громадян Центрального об’єднаного управління Пенсійного фонду України в м. Одесі.
Всі члени комісій отримали інформаційні буклети для використання в роботі під час прийому громадян.
Представники Фонду та медичних закладів регулярно проводять такі зустрічі для вирішення нагальних питань з пенсійного забезпечення, адже це допомагає та спрощує подальшу обробку документів при призначені пенсії по інвалідності .