Малиновське об’єднане управління: “Звітуємо про результати роботи у I кварталі 2018 року”
16 квітня 2018 року в Малиновській районній адміністрації начальник Малиновського об’єднаного управління Пенсійного фонду України м.Одеси Лариса Олейник відзвітувала про результати роботи Малиновського об’єднаного управління Пенсійного фонду України м.Одеси в 1 кварталі поточного року.
Лариса Олейник доповіла присутнім, що робота управління протягом звітного періоду була направлена, в першу чергу, на виконання трьох головних завдань, визначених в Стратегії модернізації та розвитку Пенсійного фонду України до 2020 року, затвердженій Кабінетом Міністрів України, а саме:
– своєчасна виплата пенсій та покращення якості обслуговування громадян;
– наповнення бюджету Фонду для забезпечення можливості своєчасної виплати пенсій;
– ведення реєстру застрахованих осіб, у якому містяться дані про заробітну плату та стаж кожного найманого працівника або підприємця, для подальшого використанні їх при призначенні або перерахунках пенсій.
Насамперед, на обліку в об’єднаному управлінні перебуває майже 81 тис. пенсіонерів. З початку року призначено 676 нових пенсійних справ. Загалом на виплату пенсій протягом 1 кварталу 2018 року направлено 530,4 млн грн. Середній розмір пенсії на 01.04.2018 склав 2612 грн, що на 44% більше порівняно з аналогічним періодом попереднього року та на 53 % вище прожиткового мінімуму, встановленого для непрацездатних громадян (1373,00 грн.).
Також управлінням забезпечується виконання планових показників власних доходів. Так, надходження власних коштів склали 3,14 млн. грн. або 111% від запланованого.
Щоденно ведеться робота щодо реєстру застрахованих осіб, у якому містяться дані про заробітну плату та стаж кожного найманого працівника або підприємця, для подальшого використання їх при соціальному страхуванні, у тому числі призначенні або перерахунках пенсій.
Велика увага приділяється інформуванню населення з питань пенсійного забезпечення. З початку року розміщено 13 публікацій в ЗМІ, 30 публікацій на веб-ресурсах. Організована постійна робота “гарячих” телефоних лінії, на які звернулось 490 осіб.
На теперішній час вже 19,9 тис. осіб стали користувачами веб-порталу, з яких 6,3 тис. зареєструвались у І кварталі поточного року.