Пропустити навігацію

Інформація про виконання Антикорупційних заходів головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області на 2018 рік

Захід Відповідальні особи Термін виконання Інформація про виконання
 

1.      Обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України

1.1 Запровадити в головному та підвідомчих управліннях стандартів, визначених Положенням про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України від 30 липня 2015 року № 13-1, зареєстрованим в Міністерстві Юстиції України 18 серпня 2015 року за № 991/27436 (із змінами). ЯворськаТ.П, Родіна О.Р., Пархоменко Ю.В., Чернявська І.В., Селецький О.В.

 

1 півріччя

2018 року

Виконано. В головному та підвідомчих управліннях запроваджено стандарти, визначені Положенням про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України. Обслуговування осіб, які звертаються до  управлінь здійснюється стаціонарно, на виїзному прийомі, дистанційно. Прийом та обслуговування громадян здійснюється незалежно від взяття на облік (місця проживання, перебування). Для інвалідів та інших маломобільних груп населення в установленому порядку забезпечується доступність.
1.2 Забезпечити проведення в головному та підвідомчих управліннях контрольних заходів щодо стану реалізації завдань по усуненню (мінімізації) корупційних ризиків, пов’язаних з недоброчесною поведінкою посадових осіб при виконанні посадових обов’язків. Копилова Г.Н., керівники структурних підрозділів головного управління Протягом року Виконано. Проведено оперативні перевірки 8 підрозділів обслуговування громадян за принципом “таємний покупець”. Повідомлень про випадки корупційних ризиків, пов’язаних з недоброчесною поведінкою працівників органів Фонду під час виконання посадових обов’язків за  2018 рік не надходило.
1.3 Забезпечити розширення та розвиток дистанційних форм надання послуг через Контакт-центр Пенсійного фонду України, за “гарячими” телефонними лініями органів Пенсійного фонду, шляхом консультування засобами електронної пошти, через сторінки органів Пенсійного фонду у соціальних мережах, іншими засобами комунікації через ІР-мережі та засобами мобільного зв’язку. ЯворськаТ.П, Родіна О.Р., Пархоменко Ю.В., Чернявська І.В., начальники підвідомчих управлінь Протягом року Забезпечено. Постійно виконується та удосконалюється робота з надання послуг. Протягом  2018 року надані відповіді на 800 звернень по «гарячій» телефонній лінії, проведено зустрічей у 13 трудових колективах, де була присутня 871 особа, проведено 2 зустрічі з громадськими організаціями (присутні 190 осіб), проведено 3 «Прямі телефонні гарячі лінії керівництвом» та надано відповідей 42 особам, одна зустріч з учнівською молоддю (присутні 12 осіб), проведено одну прес-конференцію, підготовлено до друку у виданнях 16 статей, проведено 11 виступів на телебаченні, на веб-ресурсах -35 та розповсюджено 510 буклетів, листівок, брошур.

 

1.4 Запровадити надання через веб-портал електронних послуг:

-замовлення та отримання в електронному вигляді довідок та/або витягу з відомостей реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі — РЗО) з використанням перевірочних кодів (для користувачів, які зареєстровані на веб-порталі та ідентифіковані за допомогою електронного цифрового підпису);

-замовлення послуги інформування за допомогою СМС-повідомлення, електронної пошти.

Яворська Т.П., Чернявська І.В., Родіна О.Р., Пархоменко Ю.В., начальники підвідомчих управлінь Липень

2018 року

Забезпечується. Запроваджено надання через веб-портал електронних послуг замовлення та отримання в електронному вигляді довідок та/або витягу з відомостей реєстру застрахованих осіб та замовлення послуги інформування за допомогою СМС-повідомлення.

Протягом 2018 року через ВЕБ-портал надано 62082 довідки або витягу з відомостей реєстру застрахованих осіб.

Надано 37596 послуг з інформування за допомогою СМС-повідомлень.

 

  1. Управління та контроль у солідарній системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування
2.1 Забезпечити проведення контрольних заходів щодо правомірності рішень про поновлення та виплату пенсій за минулі періоди одержувачем пенсій з числа внутрішньо переміщених осіб та моніторинг їх результатів.

 

Копилова Г.Н., Родіна О.Р., Пархоменко Ю.В., Чернявська І.В.,Ізобіліна І.Л. Грудень

2018 року

Забезпечено. Під час проведення контрольних заходів до програм перевірок включено питання щодо пенсійного забезпечення внутрішньо переміщених осіб, зокрема щодо виплати за минулий час.

За результатами моніторингу перевірки справ зазначеної категорії осіб: перевірено 319 пенсійних справ, з яких по 23 особам встановлено порушення та визначено одну переплату на суму 171,75 грн.

Управлінню пенсійного забезпечення своєчасно надавались на опрацювання файли зі списками отримувачів пенсій із числа внутрішньо переміщених осіб.

Фінансування поновлених за минулі періоди одержувачів пенсій здійснювалось після опрацювання документів управлінням пенсійного забезпечення та управлінням пенсійного забезпечення військовослужбовців та деяких інших осіб.

2.2 Прийняти участь у розробці нормативів оцінювання діяльності посадових осіб, які беруть участь у перевірках суб’єктів системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування. Аброскіна О.М., Копилова Г.Н., керівники структурних підрозділів головного управління, начальники підвідомчих управлінь Грудень

2018 року

До розробки нормативів оцінювання діяльності посадових осіб, які беруть участь у перевірках суб’єктів системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування не залучалися.
  1. Управління персоналом та організація роботи щодо запобігання та виявлення корупції

 

3.1 Провести дослідження соціально-психологічного клімату в трудових колективах головного та підвідомчих управлінь відповідно до Плану заходів з реалізації Стратегії розвитку і зміцнення кадрового потенціалу органів Пенсійного фонду України у 2016-2018 роках, затвердженого наказом Пенсійного фонду України від 30 вересня 2016 року №132. Ціповяз Н.В., начальники підвідомчих управлінь Грудень

2018 року

Виконано. Відділом по роботі з персоналом проведено дослідження соціально-психологічного клімату в трудових колективах головного та підвідомчих управлінь та організовано анкетування. За результатами тестування зроблено наступний висновок: 89% опитуваних високо оцінюють психологічний клімат у колективі, їм подобаються люди, з якими вони працюють; 10% опитуваних байдуже відносяться до психологічного клімату у колективі; 1% опитуваних оцінюють психологічний клімат у колективі, як дуже поганий.
3.2 Забезпечити взаємодію між головним спеціалістом з питань запобігання та виявлення корупції і відділом по роботі з персоналом при здійсненні контролю за своєчасністю подання суб’єктами декларування декларацій та при проведенні спеціальних перевірок.

 

Копилова Г.Н., Ціповяз Н.В., начальники підвідомчих управлінь Постійно Забезпечено. Взаємодія головного спеціаліста з питань запобігання та виявлення корупції і відділу по роботі з персоналом при здійсненні контролю за своєчасністю подання суб’єктами декларування декларацій та при проведенні спеціальних перевірок затверджена наказом головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області від 10.04.2018 № 70“Про організацію перевірки факту подання декларацій та проведення спеціальних перевірок в головному управлінні Пенсійного фонду України в Одеській області”
3.3 Запровадити щоквартальний моніторинг дотримання головним та підвідомчими управліннями порядку перевірки факту подання суб’єктами декларування декларацій та своєчасності повідомлення Національного агентства з питань запобігання корупції про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій.

 

Аброскіна О.М., Копилова Г.Н., начальники підвідомчих управлінь Липень

2018 року

Виконано. На виконання наказу Пенсійного фонду України від 02.07.2018 № 113 видано наказ головного управління від 11.07.2018 № 177 “Про внесення змін до наказу головного управління від 05.02.2018 №29”, яким запроваджено надання   підвідомчими управліннями до головного управління та головним управлінням до Пенсійного фонду щоквартальної Інформації про проведення перевірок факту подання суб’єктами декларування декларацій відповідно до Закону України “Про запобігання корупції”

В головному та підвідомчих управліннях проводиться моніторинг щодо дотримання порядку факту подання суб’єктами декларування декларацій та своєчасності повідомлення Національного агентства з питань запобігання корупції про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій. За 2018 рік 130 осіб припинили виконання функції держави у головному та підвідомчих управліннях. Відповідальними особами перевірено факт надання 130 електронних декларацій та встановлено, що трьома особами декларації не подано, про що повідомлено НАЗК та двома особами несвоєчасно подано декларацій, про що також повідомлено НАЗК.

Крім того, по 88 особах, які претендували на зайняття посад, пов’язаних з виконанням функції держави у головному та підвідомчих управліннях перевірено факт подання 88 декларацій. Порушень термінів надання декларацій не встановлено.

3.4 Запровадити моніторинг з дотримання вимог законодавчих та нормативних актів щодо організації проведення спеціальних перевірок стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища.

 

Аброскіна О.М., Копилова Г.Н., Ціповяз Н.В., начальники підвідомчих управлінь Липень

2018 року

Виконано. На виконання наказу Пенсійного фонду України від 30.03.2018 № 71 головним управлінням видано наказ від 06.04.2018 № 66, яким запроваджено надання підвідомчими управліннями до головного управління та головним управлінням до Пенсійного фонду щоквартальної Інформації про організацію проведення спеціальних перевірок відповідно до Закону України “Про запобігання корупції”. У січні – листопаді 2018 року необхідності у проведенні спеціальних перевірок не було. У грудні 2018 року розпочата спеціальна перевірка стосовно кандидата на зайняття посади категорії “Б”
3.5 Підготувати роз’яснення підвідомчим управлінням Фонду щодо застосування законодавчих та нормативних актів при проведенні спеціальних перевірок стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища. Копилова Г.Н. Серпень, листопад

2018 року

Виконано. Роз’яснення надане листом Пенсійного фонду України від 02.03.2018 №6899/07-40 “Про застосування законодавчих та нормативних актів при проведенні спеціальних перевірок” було надіслано підвідомчим управлінням 06.03.2018 для ознайомлення та використання в роботі.
  1. Управління фінансовими та матеріальними ресурсами, здійснення внутрішнього аудиту

 

4.1 Провести аналіз повноти відшкодування виявлених в ході аудитів та інших контрольних заходів незаконних витрат та усунення допущених порушень.

 

Копилова Г.Н., начальники структурних підрозділів До 10 числа місяця, наступного за звітним кварталом Виконано. В головному управлінні щоквартально здійснюється аналіз повноти відшкодування виявлених в ході аудитів та інших контрольних заходів незаконних витрат та усунення допущених порушень.

З метою забезпечення контролю за повнотою усунення порушень щоквартально до 20 числа останнього місяця кварталу підвідомчі управління надають до управління внутрішнього аудиту та фінансового контролю інформацію про стан відшкодування та виправлення встановлених під час проведення аудитів та інших контрольних заходів порушень.

Станом на 31.12.2018 із встановлених у поточному році за результатами аудитів фінансових порушень на загальну суму 437,7 тис. грн усунено 428,7 тис. грн або 97,9 %. По решті порушень – організовано роботу по відшкодуванню (виправленню). За результатами проведених управлінням внутрішнього аудиту та фінансового контролю у поточному році інших контрольних заходів встановлено порушення на загальну суму 28,7 тис. грн, які відшкодовано або організовано виправлення порушень.

Із залишку невідшкодованих коштів за результатами ревізій та перевірок проведених до 2012 року в сумі 1486,5 тис. грн протягом 2018 року відшкодовано 399,3 тис. грн. Із залишку невідшкодованих коштів за результатами ревізій та аудиторських досліджень проведених у 2012 – 2017  роках в сумі 1325,9 тис. грн. відшкодовано 66,2 тис. грн. По решті – організовано роботу по стягненню переплат пенсій, заробітної плати, заборгованості по відшкодуванню фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, фінансових санкцій, завищенню вартості ремонтних робіт тощо.

Також, щоквартально структурними підрозділами головного управління проводиться моніторинг стану усунення порушень, які встановлено за результатами у підвідомчих управліннях інших контрольних заходів. Результати моніторингу надаються для узагальнення до управління внутрішнього аудиту та фінансового контролю.

4.2 Провести дослідження результатів роботи головного та підвідомчих управлінь щодо оптимізації видатків пов’язаних з утриманням службових приміщень, та витрат на експлуатаційні послуги. Забезпечити моніторинг результатів досліджень та усунення виявлених порушень та недоліків.

 

Копилова Г.Н., Шендрик С.О., Ізобіліна І.Л., начальники підвідомчих управлінь Грудень

2018 року

Виконано. Проведено аналіз видатків пов’язаних з утриманням службових приміщень та витрат на експлуатаційні послуги. Так, теплопостачання в 2018 році зменшилось на 86,2 тис. грн. проти 2017 року. Електропостачання проти 2017 зменшилось на 27,3 тис. грн.

У листопаді – грудні 2018 року управлінням внутрішнього аудиту та фінансового контролю проведено оцінку організації роботи по оптимізації видатків, пов’язаних з утриманням службових приміщень та експлуатаційних послуг.

4.3 Забезпечити користування під час визначення характеристик предметів закупівлі примірними специфікаціями у сфері публічних закупівель. Застосування електронної системи публічних закупівель під час здійснення закупівель, вартість яких не перевищує 200 тис. грн для товарів і послуг та 1.5 млн. грн. – для робіт.

Забезпечити в установленому порядку оприлюднення інформації про публічні закупівлі та використання коштів Пенсійного фонду України, передбаченої законодавством.

Селецький С.О., Шендрик С.О., Чернявська І.В.,Ізобіліна І.Л., Ціповяз Н.В., Протягом року Забезпечено. Під час визначення предмету закупівлі використовується Порядок визначення предмета закупівлі, який затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016   за № 448/28578.

Станом на 01.10.2018 головним та підвідомчими управліннями з використанням електронної системи закупівель проведено 96 (11 – головним управлінням)  закупівель на очікувану вартість 6557,3 тис. грн, за їх результатами укладено 96 договорів на суму 6061,2 тис. грн, що дозволило заощадити 496,1 тис. грн (або 7,6%) від очікуваної суми закупівель.

Крім того, проведено 6 процедур закупівель відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” на очікувану вартість 3517,2 тис. грн, укладено 6 договорів на суму 3306,5 тис. грн, сума економії склала 210,7 тис. грн.

Також в системі електронних закупівель опубліковано 41 звіт про укладені договори на суму 1921,7 тис. грн.

 

 

background Layer 1