Підсумки роботи головного управління 2018 року
Протягом 2018 року доходи головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області становили 18159718,4 тис. грн, з яких 7755156,3 тис. грн — кошти державного бюджету. Загальні доходи порівняно з аналогічним періодом 2017 року збільшились на 3226112,7 тис. грн (21,6 %).
Власні надходження склали 90457,5 тис. грн і порівняно з відповідним періодом минулого року збільшились на 3649,8 тис. грн. Фактичні власні надходження на 5269,4 тис. грн менші від запланованого.
Загальні видатки головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області за 2018 рік становили 18154947,1 тис. грн. З початку року своєчасно та в повному обсязі забезпечене фінансування видатків на виплату пенсій.
Загальні видатки за звітний період розподілились так:
- 12861828,6 тис. грн – за власні кошти;
- 5285419,1 тис. грн – за кошти державного бюджету;
- 7699,4 тис. грн — за кошти на виплату пенсій іноземним пенсіонерам, які проживають на території України.
Станом на 01.01.2019 на обліку перебуває 571913 пенсіонерів. Середній розмір пенсії на 01.01.2019 склав 2373,30 грн, що на 3,7 % більше порівняно з аналогічним періодом попереднього року та на 58,5 % вище мінімального розміру пенсії (1497,00 грн).
В області створено 28 об’єднаних територіальних громад. Також, створено 68 віддалених робочих місць, які обладнані поза межами територіальних управлінь, де здійснюється обслуговування громадян, в тому числі робочі місця створено в 16 об’єднаних територіальних громадах, де з часу їх утворення надано послуги 5772 особам.
Продовжується робота щодо надання громадянам дистанційного доступу до послуг, що надаються Пенсійним фондом. Станом на 01 січня 2019 року надано доступ для отримання послуг в електронному вигляді на веб-порталі 116125 фізичним та юридичним особам.
Протягом поточного року керівники і спеціалісти управлінь Фонду взяли участь у 1038 зустрічах та зборах трудових колективів на підприємствах, установах і організаціях із загальною кількістю 20152 особи, 1140 зустрічах з населенням за місцем проживання (присутні 5531 особа), 687 виїзних прийомів в сільських і селищних радах (звернулося 4754 особи), 265 зустрічей з представниками ветеранських та громадських організацій (присутні 5723 особи), прочитано 161 лекцію для 2079 безробітних.
Розповсюджено 37,5 тис. буклетів, листівок та брошур. Проведено 2127 заходів з популяризації впровадження накопичувальної системи пенсійного страхування, на яких поінформовані про накопичувальну систему 17737 осіб.
В усіх управліннях Фонду ведеться системна роз’яснювальна робота. Інформація, необхідна для громадян з усіх питань пенсійного забезпечення, розміщена на стендах в управліннях, друкується у електронних та друкованих ЗМІ, надаються роз’яснення на радіо та телебаченні, а також ведеться розсилка електронних інформаційних листів на підприємства та в організації, запроваджена нова форма інформування – СМС-повідомлення.
Інформацією з висвітлення діяльності головного та підвідомчих управлінь постійно наповнюється та підтримується в актуальному стані інформаційна сторінка головного управління на веб-порталі Пенсійного фонду України. Так, з квітня поточного року оприлюднено 570 інформації у відповідних розділах сторінки головного управління.
Для більш активного залучення громадськості до вирішення питань формування та реалізації державної політики з питань пенсійного забезпечення та ведення обліку осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному страхуванню, головним управлінням проводиться моніторинг громадської думки.
За 2018 рік до головного та підвідомчих управлінь звернулось 26945 громадян.
Загальна кількість письмових звернень по області зросла на 4,8 % та становить 6415. Таке збільшення обумовлене зверненнями громадян щодо нововведень у законодавстві (питання щодо підвищення розміру пенсії), про перерахунок пенсії (пенсіонери МВС, МО), у зв’язку з підвищенням грошового забезпечення та звернення внутрішньо переміщених осіб.
В ході особистого прийому, який проводився відповідно до затверджених графіків, в головному та підвідомчих управліннях Фонду прийнято 13366 громадян, що складає 49, 6 відсотка від загальної кількості звернень громадян. На виїзних прийомах прийнято 4473 громадян, що на 2,5 % більше відповідного періоду минулого року.
Для спрощення доступу осіб до інформації в органах Фонду організовані постійно діючі «гарячі» телефонні лінії, номери телефонів яких оприлюднені у ЗМІ, на веб-сайтах, інформаційних стендах органів Фонду. За 2018 рік 13206 громадян отримали консультації в цей спосіб.
Забезпечено об’єктивний і вчасний розгляд 2017 електронних звернень, які надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр». Кількість таких звернень зменшилась на 17,6 %. Найчастіше заявники звертаються з питанням щодо можливого підвищення розміру пенсії згідно нововведень у законодавстві.
Набирають популярності електронні звернення через Веб-портал Фонду. Так, головним управлінням зареєстровано 674 таких звернення, що у 2,7 рази більше в порівнянні з минулим роком.