Пропустити навігацію

Інформація про оголошення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби Арцизького об’єднаного управління Пенсійного фонду України Одеської області

Інформація про оголошення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби 

Арцизького об’єднаного управління Пенсійного фонду України Одеської області

 

Назва управління в якому оголошений конкурс, його адреса

Найменування посади із зазначенням структурного підрозділу, категорія

Інформація про дату оприлюднення на офіційному веб-сайті Нацдержслужби (вказати додаткові джерела оприлюднення)

Кінцевий термін прийняття документів

Основні вимоги до кандидатів

Контактний телефон

1

2

3

4

5

6

Арцизьке об’єднане Управління Пенсійного фонду України Одеської області, м.Арциз, вул.Соборна, 27 Б

головний спеціаліст відділу адміністрування, супроводження інформаційних систем, електронних реєстрів та захисту інформації, «В», постійна

10.04.2018

25.04.2018

Згідно з умовами проведення конкурсу*

(048 45) 3 12 65

Арцизьке об’єднане Управління Пенсійного фонду України Одеської області, м.Арциз, вул.Соборна, 27 Б

головний спеціаліст фінансово – економічного відділу «В», тимчасова

10.04.2018

25.04.2018

Згідно з умовами проведення конкурсу*

(048 45) 3 12 65

Арцизьке об’єднане Управління Пенсійного фонду України Одеської області, м.Арциз, вул.Соборна, 27 Б

спеціаліст Тарутинського відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій

10.04.2018

25.04.2018

Згідно з умовами проведення конкурсу*

(048 45) 3 12 65

Арцизьке об’єднане Управління Пенсійного фонду України Одеської області, м.Арциз, вул.Соборна, 27 Б

провідний спеціаліст Арцизького відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій

10.04.2018

25.04.2018

Згідно з умовами проведення конкурсу*

(048 45) 3 12 65

Додаток 1

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Арцизького об’єднаного управління Пенсійного фонду України Одеської області

10.04.2018 № 33

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття посади державної служби категорії «В» – головного спеціаліста відділу адміністрування, супроводження інформаційних систем, електронних реєстрів та захисту інформації Арцизького об’єднаного управління Пенсійного фонду України Одеської області

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

1. Забезпечує кібербезпеку, кіберзахист, безпеку інформаційних технологій, захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах Пенсійного фонду України, безперебійне функціонування програмних комплексів, що використовуються органами Пенсійного фонду України.

2. Забезпечує безперебійну роботу інформаційно-телекомунікаційної системи в управлінні.

3. Забезпечує адміністрування, організаційно-методичну підтримку, супровід та поточну експлуатацію програмного забезпечення:

– підсистем Інтегрованої комплексної інформаційної системи Пенсійного фонду України (далі – ІКІС ПФУ);

– автоматизованої системи обробки пенсійної документації (далі – АСОПД/КОМТЕХ-W);

– програмне забезпечення обліку сплати страхових внесків в Пенсійному фонді України (ОССВ, ЦР ОССВ, АРМ ОССВ);

– системи бухгалтерського обліку «1С Підприємство»;

– системи електронного документообігу.

– баз даних щодо виготовлення свідоцтва про загальнообов’язкове державне соціальне страхування, заповнення анкет та видачі пенсійних посвідчень.

4.Забезпечує адміністрування, організаційно-методичну підтримку, супровід та поточну експлуатацію програмного забезпечення системи антивірусного захисту і профілактики.

5. Забезпечує роботу електронної пошти управління та зв’язку ІР-телефонії.

6. Забезпечує використання електронного цифрового підпису в управлінні.

7. Проводить інформаційно-роз’яснювальну та методологічну роботу з питань функціонування інформаційно-аналітичних систем, захисту інформації.

8. Забезпечує заходи щодо безперебійної роботи локальної мережі та комп’ютерного парку управління, адміністрування ресурсів інформаційно-телекомунікаційних систем, мережевих сервісів, серверів, баз даних, веб-порталу електронних послуг, автоматизованих систем, антивірусного та мережевого захисту інформації та засобів безпеки.

9. Веде облік засобів комп’ютерної техніки та програмного забезпечення, що перебувають на балансі управління, координує заходи з питань легалізації програмного забезпечення, що експлуатується органами Фонду, готує пропозиції та документи для списання засобів комп’ютерної техніки, що не підлягає подальшому використанню.

10. Забезпечує ідентифікований доступ користувачів до електронних реєстрів, баз даних та підсистем інформаційно-телекомунікаційної системи за персональним логіном і паролем з метою забезпечення її цілісності, збереження та ефективності використання.

11. Забезпечує дотримання в управлінні законодавства про інформацію, доступ до публічної інформації, захист персональних даних.

Умови оплати праці

– посадовий оклад – 4100 гривень;

– розмір надбавки до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно визначається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від.18.01.2017 №.15 “Питання оплати праці працівників державних органів”;

– інші надбавки , доплати та премії визначаються відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»;

– додаткові стимулюючі виплати (надбавки за інтенсивність праці та за виконання особливо важливої роботи) встановлюються згідно з постановою Кабінету Міністрів України від.18.01.2017 №.15 “Питання оплати праці працівників державних органів”.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

Для участі в конкурсі подаються такі документи:

1) копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, до якої додається резюме у довільній формі;

3) особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, має інвалідність та потребує у зв′язку з цим розумного пристосування, подає заяву за формою згідно з додатком 3 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування;

4) письмова заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнена особова картка встановленого зразка;

6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік;

7) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

Документи приймаються протягом 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби. Останній строк подання документів до 15.00 25.04.2018 року

Дата, час і місце проведення конкурсу

03 травня 2018 року о 10:00 годині за адресою: 68404, Одеська область м. Арциз, вулиця Соборна,27 Б, кабінет 206

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу 

Карат Людмила Василівна, завідувач сектору по роботі з персоналом

тел.: 048(45) 3 12 65

kadry@arts.ods.pfu

Кваліфікаційцні вимоги

1.

Освіта

Вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра фінансово-економічного спрямування

2.

Досвід роботи

Не потребує

3.

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Професійна компетентність

1. Якісне виконання поставлених завдань – вміння працювати з інформацією;

– здатність працювати в декількох проєктах одночасно;

– орієнтація на досягнення кінцевих результатів;

– вміння вирішувати комплексні завдання;

– вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати.

2. Командна робота та взаємодія – вміння працювати в команді;

– вміння ефективної координації з іншими/

3. Аналітичні здібності – логічне мислення;
– абстрактне мислення;
4. Числове мислення – здатність розуміти та працювати з числовою інформацією

Професійні знання

1.

Знання законодавства

1) Конституція України;

2) Закон України “Про державну службу”;

3) Закон України “Про запобігання корупції”

4)Закон України «Про загальнообов’язкове пенсійне страхування» (зі змінами та доповненнями);

5) Закон України “Про інформацію”;

6) Закон України “Про доступ до публічної інформації” та інші нормативно – правові акти з питань захисту інформативно-аналітичних систем

2.

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

1)Закон України «Про загальнообов’язкове пенсійне страхування» (зі змінами та доповненнями);

2) Закон України “Про інформацію”;

3) Закон України “Про доступ до публічної інформації” та інші нормативно – правові акти з питань захисту інформативно-аналітичних систем;

4)Закон України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах»;

5)Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг»;

5)Закон України « Про електронний цифровий підпис»;

6)Закон України «Про захист персональних даних»;

7)ДСТУ 3396.0-96 Захист інформації. Технічний захист інформації. Основні положення.

8) інші акти законодавства, що стосуються захисту інформації в комп’ютерних системах, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах.

Додаток 2

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Арцизького об’єднаного управління Пенсійного фонду України Одеської області

10.04.2018 № 33

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття посади державної служби категорії «В» – головного спеціаліста фінансово-економічного відділу Арцизького об’єднаного управління Пенсійного фонду України Одеської області

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

1. Проводить роботу щодо стягнення у передбаченому законодавством порядку своєчасно не нарахованих та/або несплачених обов’язкових платежів, погашення заборгованості з боржників, які перебувають у різних процедурах банкрутства.

2. Проводить за вимогою страхувальників звірення сум нарахування страхових внесків, інших платежів, надає їм інформацію, визначену законодавством.

3. Здійснює ознайомлення зі станом виконавчого провадження по виконавчих документах Пенсійного фонду про стягнення коштів та реалізації заходів у разі встановлення порушень.

4. Взаємодіє з органами Державної фіскальної служби України з питань праці та іншими державними органами з питань легалізації зайнятості населення та заробітної плати, погашення заборгованості зі страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування (далі- страхові внески) та інших платежів

5. Проводить аналіз даних про зарахування страхового стажу застрахованим особам,які працюють на підприємствах – порушниках платіжної дисципліни.

6. Проводить роботу щодо виплати компенсації відповідно до Порядку компенсації роботодавцям частини фактичних витрат, пов’язаних із сплатою єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 березня 2013 року № 153.

Умови оплати праці

– посадовий оклад – 4100 гривень;

– розмір надбавки до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно визначається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від.18.01.2017 №.15 “Питання оплати праці працівників державних органів”;

– інші надбавки , доплати та премії визначаються відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»;

– додаткові стимулюючі виплати (надбавки за інтенсивність праці та за виконання особливо важливої роботи) встановлюються згідно з постановою Кабінету Міністрів України від.18.01.2017 №.15 “Питання оплати праці працівників державних органів”.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Тимчасова. На період соціальної відпустки основного працівника.

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

Для участі в конкурсі подаються такі документи:

1) копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, до якої додається резюме у довільній формі;

3) особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, має інвалідність та потребує у зв′язку з цим розумного пристосування, подає заяву за формою згідно з додатком 3 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування;

4) письмова заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнена особова картка встановленого зразка;

6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік;

7) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

Документи приймаються протягом 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби. Останній строк подання документів до 15.00 25.04.2018 року

Дата, час і місце проведення конкурсу

03 травня 2018 року о 10:00 годині за адресою: 68404, Одеська область м. Арциз, вулиця Соборна,27Б, кабінет 206

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу 

Карат Людмила Василівна, завідувач сектору по роботі з персоналом

тел.: 048(45) 3 12 65

kadry@arts.ods.pfu

Кваліфікаційцні вимоги

1.

Освіта

Вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра фінансово-економічного спрямування

2.

Досвід роботи

Не потребує

3.

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Професійна компетентність

1. Якісне виконання поставлених завдань – вміння працювати з інформацією;

– здатність працювати в декількох проєктах одночасно;

– орієнтація на досягнення кінцевих результатів;

– вміння вирішувати комплексні завдання;

– вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати.

2. Командна робота та взаємодія – вміння працювати в команді;

– вміння ефективної координації з іншими/

3. Аналітичні здібності – логічне мислення;
– абстрактне мислення;
4. Числове мислення – здатність розуміти та працювати з числовою інформацією

Професійні знання

1.

Знання законодавства

1) Конституція України;

2) Закон України «Про державну службу»;

3) Закон України «Про запобігання корупції»;

4) Закон України «Про доступ до публічної інформації».

2.

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

1) Бюджетний Кодекс України;

2) Кодекс законів про працю України;

3) Закон України «Про Державний бюджет України» на відповідний період;

4) Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»;

5) Закон України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» (зі змінами та доповненнями);

6) Закон України «Про пенсійне забезпечення»;

7) Акти Президента України та Кабінету Міністрів України, накази Мінфіну, інші нормативно-правові акти, що регулюють бюджетні відносини і фінансово-економічну діяльність бюджетних установ.

Додаток 3

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Арцизького об’єднаного управління Пенсійного фонду України Одеської області

10.04.2018 № 33

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття посади державної служби категорії «В» – спеціаліста Тарутинського відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій Арцизького об’єднаного управління Пенсійного фонду України Одеської області

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

1.Забезпечує своєчасне відпрацювання документів на призначення (перерахунки ) пенсій;

2. Готує рішення про призначення або відмову у призначенні

(перерахунку) пенсій;

3. Формує пенсійні справи та передає спеціалісту по контролю за призначенням пенсій;

4. У межах своєї компетенції розглядає звернення, заяви, та скарги підприємств, установ, організацій і громадян з питань, що відносяться до компетенції відділу;

5. Забезпечує підготовку складання звітності з питань пенсійного забезпечення.

Умови оплати праці

– посадовий оклад – 2643 гривень;

– розмір надбавки до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно визначається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від.18.01.2017 №.15 “Питання оплати праці працівників державних органів”;

– інші надбавки , доплати та премії визначаються відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»;

– додаткові стимулюючі виплати (надбавки за інтенсивність праці та за виконання особливо важливої роботи) встановлюються згідно з постановою Кабінету Міністрів України від.18.01.2017 №.15 “Питання оплати праці працівників державних органів”.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Тимчасова. На період соціальної відпустки основного працівника.

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

Для участі в конкурсі подаються такі документи:

1) копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, до якої додається резюме у довільній формі;

3) особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, має інвалідність та потребує у зв′язку з цим розумного пристосування, подає заяву за формою згідно з додатком 3 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування;

4) письмова заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнена особова картка встановленого зразка;

6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік;

7) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

Документи приймаються протягом 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби. Останній строк подання документів до 15.00 25.04.2018

Дата, час і місце проведення конкурсу

03 травня 2018 року о 15:00 годині за адресою: 68404, Одеська область м. Арциз, вулиця Соборна,27Б, кабінет 206

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу 

Карат Людмила Василівна, завідувач сектору по роботі з персоналом

тел.: 048(45) 3 12 65

kadry@arts.ods.pfu

Кваліфікаційцні вимоги

1.

Освіта

Вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра фінансово-економічного спрямування

2.

Досвід роботи

Не потребує

3.

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою.

Професійна компетентність

1.

Якісне виконання поставлених завдань

– вміння працювати з інформацією;

– здатність працювати в декількох проектах одночасно;

– орієнтація на досягнення кінцевих результатів;

– вміння вирішувати комплексні завдання;

– вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати.

2.

Командна робота та взаємодія

– вміння працювати в команді;

– вміння ефективної координації з іншими/

3.

Аналітичні здібності

– логічне мислення;
– абстрактне мислення;

4.

Числове мислення

– здатність розуміти та працювати з числовою інформацією

Професійні знання

1.

Знання законодавства

1) Конституція України;

2) Закон України «Про державну службу»;

3) Закон України «Про запобігання корупції»;

4) Закон України « Про очищення влади»;

2.

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

– Закон України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» (зі змінами та доповненнями);

– Закон України 3668-YI «Про заходи, щодо законодавчого забезпечення реформування пенсійної системи»;

– Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо пенсійного забезпечення» №213-VIII від 02.03.2015 р

– положення про відділ та інше законодавство, що стосується діяльності Пенсійного фонду України, Укази Президента України, постанови Кабінету Міністрів України, інші нормативно – правові акти, з питань, що належать до компетенції відділу.

Додаток 4

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Арцизького об’єднаного управління Пенсійного фонду України Одеської області

10.04.2018 № 33

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття посади державної служби категорії «В» – провідного спеціаліста Арцизького відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій Арцизького об’єднаного управління Пенсійного фонду України Одеської області

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

1.Забезпечує своєчасне відпрацювання документів на призначення (перерахунки ) пенсій;

2. Готує рішення про призначення або відмову у призначенні

(перерахунку) пенсій;

3. Формує пенсійні справи та передає спеціалісту по контролю за призначенням пенсій;

4. У межах своєї компетенції розглядає звернення, заяви, та скарги підприємств, установ, організацій і громадян з питань, що відносяться до компетенції відділу;

5. Забезпечує підготовку складання звітності з питань пенсійного забезпечення.

Умови оплати праці

– посадовий оклад – 3500 гривень;

– розмір надбавки до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно визначається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від.18.01.2017 №.15 “Питання оплати праці працівників державних органів”;

– інші надбавки , доплати та премії визначаються відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»;

– додаткові стимулюючі виплати (надбавки за інтенсивність праці та за виконання особливо важливої роботи) встановлюються згідно з постановою Кабінету Міністрів України від.18.01.2017 №.15 “Питання оплати праці працівників державних органів”.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

Для участі в конкурсі подаються такі документи:

1) копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, до якої додається резюме у довільній формі;

3) особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, має інвалідність та потребує у зв′язку з цим розумного пристосування, подає заяву за формою згідно з додатком 3 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування;

4) письмова заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнена особова картка встановленого зразка;

6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік;

7) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

Документи приймаються протягом 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби. Останній строк подання документів до 15.00 25.04.2018

Дата, час і місце проведення конкурсу

03 травня 2018 року о 10:00 годині за адресою: 68404, Одеська область м. Арциз, вулиця Соборна,27Б, кабінет 206

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу 

Карат Людмила Василівна, завідувач сектору по роботі з персоналом

тел.: 048(45) 3 12 65

kadry@arts.ods.pfu

Кваліфікаційцні вимоги

1.

Освіта

Вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра фінансово-економічного спрямування

2.

Досвід роботи

Не потребує

3.

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою.

Професійна компетентність

1.

Якісне виконання поставлених завдань

– вміння працювати з інформацією;

– здатність працювати в декількох проектах одночасно;

– орієнтація на досягнення кінцевих результатів;

– вміння вирішувати комплексні завдання;

– вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати.

2.

Командна робота та взаємодія

– вміння працювати в команді;

– вміння ефективної координації з іншими/

3.

Аналітичні здібності

– логічне мислення;
– абстрактне мислення;

4.

Числове мислення

– здатність розуміти та працювати з числовою інформацією

Професійні знання

1.

Знання законодавства

1) Конституція України;

2) Закон України «Про державну службу»;

3) Закон України «Про запобігання корупції»;

4) Закон України « Про очищення влади»;

2.

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

– Закон України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» (зі змінами та доповненнями);

– Закон України 3668-YI «Про заходи, щодо законодавчого забезпечення реформування пенсійної системи»;

– Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо пенсійного забезпечення» №213-VIII від 02.03.2015 р

– положення про відділ та інше законодавство, що стосується діяльності Пенсійного фонду України, Укази Президента України, постанови Кабінету Міністрів України, інші нормативно – правові акти, з питань, що належать до компетенції відділу.

 

background Layer 1