Інформації про оголошення добору станом на 10.07.2024
Інформація про оголошення добору станом на 10.07.2024
(3 посади категорії «Б»)
Запрошуємо долучитися до нашої команди
Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади начальника відділу оцифрування документів та обробки даних № 2 управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг (робоче місце розташовано за адресою: м. Одеса, вул. Ільфа та Петрова, 4а).
Завдання, які очікують на начальника відділу:
– організація контролю за додержанням термінів опрацювання документів (на етапі атрибутування) для призначення (перерахунків) пенсій (щомісячного довічного грошового утримання), страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг;
– здійснення контролю за оцифруванням довідок про заробітну плату;
– організація приймання, тимчасового зберігання та передачі паперових пенсійних справ до структурних підрозділів;
– забезпечення контролю оцифрування пенсійних справ, справ про страхові виплати щодо правильності кадрування відсканованих документів, заповнення форм атрибутів документів та їх збереження, перевірка відповідності задокументованих зображень паперовим справам;
– здійснення контролю за відправленням сканованих пенсійних справ, справ про страхові виплати в центральний електронний архів;
– узагальнення, аналіз та надання керівництву управління інформаційних та аналітичних матеріалів, звітності з питань, віднесених до компетенції відділу, надання пропозицій щодо удосконалення роботи.
Ви нам підходити, якщо:
– відповідальні;
– уважні до деталей;
– комунікативні та ініціативні;
– можете працювати самостійно та в команді.
Обов’язкові вимоги:
– громадянство України;
– вища освіта за освітнім ступенем не нижче магістра;
– вільне володіння державною мовою;
– досвід роботи на посадах державної служби категорій “Б” чи “В” або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років.
Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України «Про державну службу», пунктом 12 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державний бюджет України на 2024 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році:
– посадовий оклад 13633,00 грн. відповідно до штатного розпису;
– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;
– премія.
Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).
Призначення на посаду передбачає проведення спеціальної перевірки відповідно до Закону України «Про запобігання корупції».
Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) Форма резюме до 20 липня 2024 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua
За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.
У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:
м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната №1014).
Телефон (048) 725-03-31 управління по роботі з персоналом.
_____________________________________
Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади заступника начальника відділу оцифрування документів та обробки даних № 1 управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг (робоче місце розташовано за адресою: Одеська область, м. Балта, вул. Шевченка, 19).
Завдання, які очікують на заступника начальника відділу:
– здійснення контролю за додержанням термінів опрацювання документів (на етапі атрибутування) для призначення (перерахунків) пенсій (щомісячного довічного грошового утримання), страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг;
– здійснення контролю за оцифруванням довідок про заробітну плату;
– організація приймання, тимчасового зберігання та передачі паперових пенсійних справ до структурних підрозділів;
– організація контролю оцифрування пенсійної справи щодо правильності кадрування відсканованих документів, заповнення форм атрибутів документів та їх збереження, перевірка відповідності задокументованих зображень паперовим справам;
– забезпечення контролю за відправленням сканованих пенсійних справ в центральний електронний архів;
– узагальнення, аналіз та надання начальнику відділу інформаційних та аналітичних матеріалів, звітів з питань, віднесених до компетенції відділу, надання пропозицій щодо удосконалення роботи.
Ви нам підходити, якщо:
– відповідальні;
– уважні до деталей;
– комунікативні та ініціативні;
– можете працювати самостійно та в команді.
Обов’язкові вимоги:
– громадянство України;
– вища освіта за освітнім ступенем не нижче магістра;
– вільне володіння державною мовою;
– досвід роботи на посадах державної служби категорій “Б” чи “В” або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років.
Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України «Про державну службу», пунктом 12 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державний бюджет України на 2024 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році:
– посадовий оклад 13020,00 грн. відповідно до штатного розпису;
– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;
– премія.
Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).
Призначення на посаду передбачає проведення спеціальної перевірки відповідно до Закону України «Про запобігання корупції».
Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) Форма резюме до 20 липня 2024 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua
За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.
У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:
м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната №1014).
Телефон (048) 725-03-31 управління по роботі з персоналом.
_____________________________________
Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади заступника начальника відділу з питань призначення та перерахунків пенсій військовослужбовців та деяких інших категорій громадян управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг (робоче місце розташовано за адресою: м. Одеса, вул. Прохоровська, 3)
Завдання, які очікують на заступника начальника відділу:
– забезпечення належного і своєчасного призначення (перерахунку) пенсій військовослужбовцям та деяким іншим категоріям громадян та членам їх сімей, прийняття рішення про відмову в призначенні (перерахунку) пенсій відповідно до законодавства;
– здійснення перевірки пенсійних справ на відповідність прийнятого рішення про призначення (перерахунок) пенсій, або рішення про відмову в призначенні (перерахунку) пенсій відповідно до чинного законодавства;
– перевірка правильності призначення (відмови в призначенні) рішення щодо встановлення або збільшення пенсій за особливі заслуги перед Україною відповідно до Закону України “Про пенсії за особливі заслуги перед Україною”;
– забезпечення своєчасності відпрацювання заяв щодо запиту пенсійних справ у зв’язку зі зміною місця проживання одержувачів пенсій;
– забезпечення виконання судових рішень щодо пенсійного забезпечення;
– складання в установленому порядку звітності з питань пенсійного забезпечення.
Ви нам підходити, якщо:
– відповідальні;
– уважні до деталей;
– комунікативні та ініціативні;
– можете працювати самостійно та в команді.
Обов’язкові вимоги:
– громадянство України;
– вища освіта за освітнім ступенем не нижче магістра;
– вільне володіння державною мовою;
– досвід роботи на посадах державної служби категорій “Б” чи “В” або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років.
Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України «Про державну службу», пунктом 12 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державний бюджет України на 2024 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році:
– посадовий оклад 13020,00 грн. відповідно до штатного розпису;
– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;
– премія.
Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).
Призначення на посаду передбачає проведення спеціальної перевірки відповідно до Закону України «Про запобігання корупції».
Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) Форма резюме до 20 липня 2024 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua
За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.
У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:
м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната №1014).
Телефон (048) 725-03-31 управління по роботі з персоналом.