Пропустити навігацію

Оголошення добору станом на 14.02.2025 року

Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади головного спеціаліста відділу виконання бюджету та бюджетно-фінансової звітності фінансово-економічного управління Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області на період соціальної відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника,

(робоче місце розташовано за адресою: м. Одеса, вул. Канатна, 83).

Завдання, які очікують на головного спеціаліста:

– здійснення опрацювання та рознесення повернутих на рахунки коштів невиплачених пенсій, переплат пенсійних коштів, житлових субсидій та пільг та інших виплат;

– складання актів звіряння розрахунків з Одеською дирекцією АТ «Укрпошта» згідно чинного законодавства;

– здійснення контролю за правильністю нарахування відсотків АТ «Державний ощадний банк України» за користування тимчасово вільними коштами, складання актів взаємозвірки по даних розрахунках;

– згідно із законодавством України та двосторонніми міжнародними договорами проведення фінансування виплати пенсій іноземним громадянам, які проживають на території області, контроль своєчасності зарахування коштів на рахунки пенсіонерів; опрацьовання списків пенсіонерів СНД отриманих від Пенсійного фонду України, контроль підтвердження факту проживання пенсіонерів на території області;

– набір, роздруківка реєстрів доручень та відправлення їх в установи, які здійснюють виплату пенсій та утримань з пенсій на користь юридичних осіб, установ.

Ви нам підходите, якщо:

– відповідальні;

– уважні до деталей;

– комунікативні та ініціативні;

– можете працювати самостійно та в команді.

Обов’язкові вимоги:

– громадянство України;

– вища економічна освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра;

– вільне володіння державною мовою.

Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України «Про державну службу», пунктами 11, 13 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державний бюджет України на 2025 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році» (зі змінами):

– посадовий оклад 15 996,00 грн. відповідно до штатного розпису;

– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;

– премія.

Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).

Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 21 лютого 2025 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua

За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.

У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:

м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната № 1022).

Телефон (048) 728-37-34 управління по роботі з персоналом.

_____________________________________

.

Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади головного спеціаліста відділу з питань запобігання та виявлення корупції (робоче місце розташовано за адресою: м. Одеса, вул. Канатна, 83).

Завдання, які очікують на головного спеціаліста:

– перевірка фактів подання суб’єктами декларування, які працюють (працювали бо входять чи входили до складу конкурсної комісії) в Головному управлінні, декларацій особи уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування;

– проведення інструктажу з працівниками, що розпочинають або припиняють діяльність пов’язану з виконанням функцій держави у Головному управлінні щодо спеціальних вимог і обмежень встановлених Законом України “Про запобігання корупції”;

– здійснення контролю за дотриманням вимог антикорупційного законодавства у Головному управлінні;

– надання структурним підрозділам та їх працівникам консультаційної допомоги з питань законодавства щодо запобігання корупції;

– здійснення прийому та перевірки повідомлень про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України “Про запобігання корупції”;

– забезпечення в межах своїх повноважень додержання вимог законодавства про інформацію, захист інформації з обмеженим доступом відповідно до режиму її обробки та відповідальність згідно з чинним законодавством України за розголошення службової інформації та іншої інформації з обмеженим доступом.

Ви нам підходите, якщо:

– відповідальні;

– уважні до деталей;

– комунікативні та ініціативні;

– можете працювати самостійно та в команді.

Обов’язкові вимоги:

– громадянство України;

– вища юридична або економічна освіта за освітнім ступенем не нижче бакалавра;

– вільне володіння державною мовою.

Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України «Про державну службу», пунктами 11, 13 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державний бюджет України на 2025 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році» (зі змінами):

– посадовий оклад 15 996,00 грн. відповідно до штатного розпису;

– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;

– премія.

Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).

Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 21 лютого 2025 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua

За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.

У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:

м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната №1022).

Телефон (048) 728-37-34 управління по роботі з персоналом.

_____________________________________

Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади головного спеціаліста відділу з питань відрахувань управління з питань виплат (робоче місце розташоване за адресою: м. Білгород-Дністровський, вул. Єврейська, 28)

Завдання, які очікують на головного спеціаліста:

– ведення обліку та зберігання виконавчих документів, що подаються для утримань з пенсій;

– здійснення утримання з пенсій, житлових субсидій, пільг та інших виплат згідно з виконавчими документами, за заявами пенсіонерів на користь установ, де особи перебувають на повному державному забезпеченні;

– надання щомісяця до 10 числа поточного місяця списків на перерахування коштів юридичним та фізичним особам, установам, де особи перебувають на повному державному забезпеченні, до фінансово-економічного управління Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області та надсилання на адресу виконавців;

– здійснення після нарахування щомісячної перевірки правильності проведених утримань та сформованих списків на перерахування коштів юридичним та фізичним особам, установам, де особи перебувають на повному державному забезпеченні, але до складання потреби в коштах на виплату;

– візування особових рахунків, по яким провадяться відрахування згідно виконавчих документів, крім безпосередньо опрацьованих;

– опрацьовання виписок з банківських рахунків щодо повернутих коштів відрахувань;

– підготовка повідомлень та листів до органів виконавчих служб щодо закінчення утримань згідно виконавчих документів в межах компетенції;

– здійснення обліку та формування звітності надміру виплачених сум житлових субсидій, пільг та інших виплат;

– формування рішень та листів-повідомлень щодо надміру виплачених сум житлових субсидій, пільг та інших виплат та здійснення реєстрації через документообіг;

– у разі наявності переплат житлових субсидій, пільг та інших виплат, які необхідно подати до органів суду, підготовка необхідних документів для передачі до структурних підрозділів Головного управління.

Ви нам підходите, якщо:

– відповідальні;

– уважні до деталей;

– комунікативні та ініціативні;

– можете працювати самостійно та в команді.

Обов’язкові вимоги:

– громадянство України;

– вища освіта за освітнім ступенем не нижче бакалавра;

– вільне володіння державною мовою.

Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України «Про державну службу», пунктами 11, 13 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державний бюджет України на 2025 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році» (зі змінами):

– посадовий оклад 15 996,00 грн. відповідно до штатного розпису;

– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;

– премія.

Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).

Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 21 лютого 2025 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua

За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.

У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:

м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната №1022).

Телефон (048) 728-37-34 управління по роботі з персоналом.

_____________________________________

Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади головного спеціаліста відділу з питань відрахувань управління з питань виплат (робоче місце розташоване за адресою: м. Білгород-Дністровський, вул. Єврейська, 28)

Завдання, які очікують на головного спеціаліста:

– ведення обліку, зберігання виконавчих документів, що подаються для утримань з пенсій, страхових виплат та соціальних послуг;

– здійснення утримання з пенсій, страхових виплат та соціальних послуг згідно з виконавчими документами;

– здійснення утримання з пенсій, страхових виплат та соціальних послуг відповідно до заяв осіб на користь установ, де особи перебувають на повному державному забезпеченні, місцях позбавлення волі;

– щомісяця після нарахування перевірка правильності проведених утримань та сформованих списків на перерахування коштів юридичним та фізичним особам, установам, де особи перебувають на повному державному утриманні, але до складання потреби в коштах на виплату;

– внесення номерів та дат платіжних доручень, згідно яких перераховані стягнуті з пенсій, страхових виплат та соціальних послуг кошти;

– щомісяця до 10 числа надання списків на перерахування коштів юридичним та фізичним особам, установам, де особи перебувають на повному державному утриманні до фінансово-економічного управління Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області та надсилання на адресу виконавців;

– підготовка повідомлень до органів виконавчих служб щодо закінчення утримань згідно виконавчих документів та листів в межах компетенції.

Ви нам підходите, якщо:

– відповідальні;

– уважні до деталей;

– комунікативні та ініціативні;

– можете працювати самостійно та в команді.

Обов’язкові вимоги:

– громадянство України;

– вища освіта за освітнім ступенем не нижче бакалавра;

– вільне володіння державною мовою.

Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України «Про державну службу», пунктами 11, 13 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державний бюджет України на 2025 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році» (зі змінами):

– посадовий оклад 15 996,00 грн. відповідно до штатного розпису;

– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;

– премія.

Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).

Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 21 лютого 2025 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua

За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.

У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:

м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната №1022).

Телефон (048) 728-37-34 управління по роботі з персоналом.

_____________________________________

Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади головного спеціаліста відділу контролю за правильністю нарахування житлових субсидій та пільг управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг, (робоче місце розташовано за адресою: м. Болград, пров. Соборний, 149).

Завдання, які очікують на головного спеціаліста:

– опрацювання документів та проведення контролю за правильністю нарахування житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг встановлених законодавством України;

– неухильне додержання законодавства під час контролю за правильністю нарахування житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг;

– неухильне додержання термінів під час проведення контролю за правильністю нарахування житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг;

– формування електронних та паперових справ, забезпечення обліку та зберігання паперових прав;

– надання начальнику відділу інформаційних та аналітичних матеріалів з питань, віднесених до компетенції відділу.

Ви нам підходите, якщо:

– відповідальні;

– уважні до деталей;

– комунікативні та ініціативні;

– можете працювати самостійно та в команді.

Обов’язкові вимоги:

– громадянство України;

– вища освіта за освітнім ступенем не нижче бакалавра;

– вільне володіння державною мовою.

Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України «Про державну службу», пунктами 11, 13 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державний бюджет України на 2025 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році» (зі змінами):

– посадовий оклад 15 996,00 грн. відповідно до штатного розпису;

– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;

– премія.

Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).

Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 21 лютого 2025 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua

За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.

У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:

м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната №1022).

Телефон (048) 728-37-34 управління по роботі з персоналом.

_____________________________________

Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади головного спеціаліста відділу адміністрування інформаційних систем управління інформаційних систем та електронних реєстрів, (робоче місце розташовано за адресою: м. Одеса, пр-т Князя Володимира Великого, 125).

Завдання, які очікують на головного спеціаліста:

– здійснення комплексних заходів з метою належного функціонування інформаційно-комунікаційних систем та баз даних Фонду, зокрема проведення регламентних процедур, оновлення, архівування, зберігання баз даних, розсилки програмного забезпечення, здійснення процедури профілактики компонентів програмно-апаратних комплексів, технічних та програмних засобів (модулів);

– забезпечення безперебійного функціонування ресурсів інформаційно-комунікаційної системи, програмного забезпечення та програмних комплексів, мережевих сервісів, серверів, мережі та комп’ютерного парку, баз даних, сервісів автоматизованих систем, Інтернет-вузла, вебпорталу, антивірусного та мережевого захисту інформації та засобів безпеки;

– проведення адміністрування ресурсів та сервісів інформаційно-телекомунікаційної системи, її програмно-апаратних комплексів, технічних та програмних засобів (модулів), мережевого обладнання, парку комп’ютерної техніки, баз даних, систем захисту інформації, засобів електронної комунікації;

– ведення обліку засобів комп’ютерної техніки та програмного забезпечення, що перебувають на балансі Головного управління, що експлуатується органами Фонду, підготовка документів для списання засобів комп’ютерної техніки, що не підлягає подальшому використанню;

– забезпечення функціональних процесів, пов’язаних з формуванням та друком виплатних документів в підсистемі «Призначення та виплати пенсій» та підсистемі «Призначення та виплати деяких соціальних виплат» міграцією даних;

– забезпечення роботи зв’язку ІР-телефонії, програмно-технічного супроводу конференц-зв’язку та селекторних нарад у Головному управлінні.

Ви нам підходите, якщо:

– відповідальні;

– уважні до деталей;

– комунікативні та ініціативні;

– можете працювати самостійно та в команді.

Обов’язкові вимоги:

– громадянство України;

– вища освіта за освітнім ступенем не нижче бакалавра за напрямом підготовки: кібербезпека та захист інформації, спеціалізація: системи технічного захисту інформації, управління інформаційною безпекою, безпека інформаційних та комунікаційних систем, адміністрування систем кібербезпеки, безпека державних інформаційних ресурсів;

– вільне володіння державною мовою.

Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України «Про державну службу», пунктами 11, 13 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державний бюджет України на 2025 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році» (зі змінами):

– посадовий оклад 15 996,00 грн. відповідно до штатного розпису;

– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;

– премія.

Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).

Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 21 лютого 2025 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua

За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.

У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:

м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната №1022).

Телефон (048) 728-37-34 управління по роботі з персоналом.

_____________________________________

РЕЗЮМЕ

на посаду_______________________________________

1. Прізвище та ім’я ________________________________________________________

2. Число повних років ______________________________________________________

3. Контактні дані (електронна адреса та номер телефону) _________________________

4. Підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти

Найменування закладу освіти

Рік

вступу

Рік

закінчення

Галузь знань/

спеціальність/

спеціалізація

Ступінь вищої освіти

5. Відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах

Число, місяць, рік

Найменування підприємства, установи, організації

Найменування посади

Короткий опис основних функцій

Кількість, в місяцях

досвід у сфері*

досвід на керівних посадах

**

призначення на посаду

звільнення з посади

             

Загальний досвід

   

6. Володіння іноземними мовами: ___________________________________________

7. Додаткова інформація: ___________________________________________________

_____________________________________________________________________________

8. Рекомендаційні листи або контакті дані осіб, які готові надати рекомендації (за бажанням):

_____________________________________________________________________________

* Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого у відповідній сфері, в місяцях.

** Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого на керівних посадах, в місяцях.

background Layer 1