Пропустити навігацію

Оголошення добору станом на 23.04.2025 року

 

Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади головного спеціаліста відділу методології та організації роботи з обслуговування громадян управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області (робоче місце розташовано за адресою: м. Одеса, вул. Канатна, 83).

Завдання, які очікують на головного спеціаліста:

надання практичної, консультативної та методичної допомоги спеціалістам структурних підрозділів управління обслуговування громадян з питань застосування норм діючого законодавства під час здійснення стаціонарного обслуговування, прийому заяв та документів для призначення (перерахунку) та виплати пенсій, щомісячного довічного грошового утримання суддям у відставці, субсидій та пільг, грошової допомоги на поховання, недоотриманої пенсії, іноземних пенсій та підтвердження страхового стажу в порядку встановленому міжнародними договорами (угодами) у галузі пенсійного забезпечення; проведення попередньої правової оцінки наданих документів та визначення права; здійснення дистанційного обслуговування осіб за телефонами “гарячої” лінії Головного управління, шляхом надання консультацій засобами електронної пошти, через сторінки Головного управління у соціальних мережах, іншими засобами комунікації; проведення обробки заяв, які надходять через вебпортал, портал ДІЯ, а також з соцгромад; проведення аналізу винесених рішень про призначення (перерахунок) та виплату пенсій, субсидій та пільг, грошової допомоги на поховання, недоотриманої пенсії;

надання послуг особам на виїзних прийомах та дистанційно за номерами телефону «гарячої лінії» з питань застосування пенсійного забезпечення, надання житлових субсидій, пільг, страхових виплат та соціальних послуг, проведення ідентифікації осіб похилого віку та інвалідів. Вжиття заходів щодо виявлення проблемних аспектів в організації роботи з питань, що належить до компетенції управління, проведення аналізу, надання пропозицій щодо удосконалення цієї роботи;

– роз’яснення та надання допомоги у користуванні новими веб-технологіями, такими як «електрона трудова книжка», анкета на автопризначення пенсій, «пенсійний калькулятор»;

– проведення опрацювання заяв та документів, поданих особам до вебпорталу електронних послуг ПФУ, портал «ДІЯ» та соцгромад щодо призначення (перерахунків) пенсій, надання житлових субсидій, пільг, анкет РЗО, сканкопій трудових книжок, паперових пенсійних посвідчень тощо, інформування заявників щодо результатів опрацювання документів у разі виявлення порушень, надання роз’яснень особам про порядок їх усунення, а також, інформування заявників про результати прийнятих рішень;

участь у відпрацюванні запитів з організацій, підприємств, установ щодо витребування довідок про страховий стаж або заробітну плату, підготовці та надсилання листів з цього питання, в тому числі запитів до центру надання адміністративних послуг для виплати частини пенсій за віком, призначеної згідно з Договорами між Україною та іншими державами про співробітництво в галузі соціального забезпечення та відповідно до вимог Інструкції про порядок переказування пенсій громадянам, які виїхали за кордон, та виплати пенсій іноземних держав, які перебувають в Україні, узагальнення надісланих відповідей;

– проведення перевірки правильності оформлення формулярів до ПФУ щодо підтвердження стажу роботи набутого особами за кордоном та призначення пенсій за стаж, набутий на території інших договірних країн;

– здійснення контролю за своєчасністю видачі паперових пенсійних посвідчень;

– здійснення організації та участь у проведенні семінарів, навчань з працівниками відповідних структурних підрозділів з метою вивчення нових стандартів організації обслуговування громадян, норм законодавства для підвищення професійної кваліфікації та дистанційно за допомогою ZOOM, Google Meet та інших програм.

Ви нам підходите, якщо:

– відповідальні;

– уважні до деталей;

– комунікативні та ініціативні;

– можете працювати самостійно та в команді.

Обов’язкові вимоги:

– громадянство України;

– вища освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра;

– вільне володіння державною мовою.

Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України «Про державну службу», пунктами 11, 13 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державний бюджет України на 2025 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році» (зі змінами):

– посадовий оклад 15996,00 грн. відповідно до штатного розпису;

– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;

– премія.

Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).

Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 25 квітня 2025 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua

За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.

У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:

м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната №1022).

Телефон (048) 728-37-34 управління по роботі з персоналом.

_____________________________________

РЕЗЮМЕ

на посаду_______________________________________

1. Прізвище та ім’я ________________________________________________________

2. Число повних років ______________________________________________________

3. Контактні дані (електронна адреса та номер телефону) _________________________

4. Підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти

Найменування закладу освіти

Рік

вступу

Рік

закінчення

Галузь знань/

спеціальність/

спеціалізація

Ступінь вищої освіти

5. Відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах

Число, місяць, рік

Найменування підприємства, установи, організації

Найменування посади

Короткий опис основних функцій

Кількість, в місяцях

досвід у сфері*

досвід на керівних посадах**

призначення на посаду

звільнення з посади

             

Загальний досвід

   

6. Володіння іноземними мовами: ___________________________________________

7. Додаткова інформація: ___________________________________________________

_____________________________________________________________________________

8. Рекомендаційні листи або контакті дані осіб, які готові надати рекомендації (за бажанням):

_____________________________________________________________________________

* Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого у відповідній сфері, в місяцях.

** Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого на керівних посадах, в місяцях.

background Layer 1