Оголошення добору станом на 30.06.2025 року
Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади головного спеціаліста – юрисконсульта відділу договірної роботи юридичного управління, на період проходження військової служби основного працівника, (робоче місце розташовано за адресою: м. Одеса, пров. Валерія Лобановського, 5).
Завдання, які очікують на головного спеціаліста:
– представлення (захист) інтересів Головного управління в судах та інших органах під час розгляду спорів в межах компетенції відділу;
– підготовка проектів відповідей на звернення, заяви та скарги, що надходять до Головного управління, в межах компетенції відділу. Внесення пропозицій керівництву відділу щодо удосконалення правового забезпечення такого розгляду;
– здійснення реєстрації та обліку договорів, додаткових угод до договорів;
– підготовка проектів господарських договорів, додаткових угод до договорів;
– підготовка проєктів документів щодо процедур закупівель Головним управлінням товарів, робіт і послуг.
Ви нам підходите, якщо:
– відповідальні;
– уважні до деталей;
– комунікативні та ініціативні;
– можете працювати самостійно та в команді.
Обов’язкові вимоги:
– громадянство України;
– вища юридична освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра;
– вільне володіння державною мовою.
Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України «Про державну службу», пунктами 11, 13 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державний бюджет України на 2025 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році» (зі змінами):
– посадовий оклад 20 795,00 грн. відповідно до штатного розпису;
– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;
– премія.
Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану або до повернення із військової служби основного працівника).
Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 03 липня 2025 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua
За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.
У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:
м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната № 1022).
Телефон (048) 728-37-34 управління по роботі з персоналом.
_____________________________________
Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади провідного спеціаліста відділу обслуговування громадян № 10 (сервісного центру) управління обслуговування громадян, (робоче місце розташовано за адресою: м. Ананьїв, вул. Незалежності, 51).
Завдання, які очікують на провідного спеціаліста:
– прийняття заяв та документів для призначення та перерахунку пенсій відповідно до законодавства України та Закону України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб”, видача довідок, передбачених Порядком подання та оформлення документів для призначення пенсій;
– надання консультацій про умови, порядок призначення, перерахунку, виплати пенсій, житлових субсидій та пільг на оплату житлово – комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу, страхових виплат та інших соціальних послуг та спектру послуг, які надаються органами Пенсійного фонду, в тому числі про сервіси дистанційного обслуговування, можливість подання документів, звернень з використанням ЕЦП, через вебпортал електронних послуг;
– аналіз наданих документів на відповідність вимогам чинного законодавства та Порядку подання та оформлення документів для призначення пенсій відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”;
– видача довідок, передбачених Порядком подання та оформлення документів для призначення пенсій;
– надання відповідей особам, які звертаються на телефон “гарячої” лінії;
– здійснення прийому, реєстрації заяв, декларацій, документів для надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово – комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу, страхових виплат та інших соціальних послуг;
– здійснення реєстрації користувачів на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України та здійснення реєстрації заяв “згода на інформування” з метою цільового індивідуального інформування громадян (СМС — інформування);
– участь у розгляді звернень, заяв про надання послуг, скарг, запитів про надання інформації. У разі необхідності забезпечення передачі зазначених документів для опрацювання за належністю до відповідних структурних підрозділів.
Ви нам підходите, якщо:
– відповідальні;
– уважні до деталей;
– комунікативні та ініціативні;
– можете працювати самостійно та в команді.
Обов’язкові вимоги:
– громадянство України;
– вища освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра;
– вільне володіння державною мовою.
Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України «Про державну службу», пунктами 11, 13 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державний бюджет України на 2025 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році» (зі змінами):
– посадовий оклад 12 305,00 грн. відповідно до штатного розпису;
– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;
– премія.
Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).
Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 03 липня 2025 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua
За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.
У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:
м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната № 1022).
Телефон (048) 728-37-34 управління по роботі з персоналом.
_____________________________________
РЕЗЮМЕ
на посаду_______________________________________
1. Прізвище та ім’я ________________________________________________________
2. Число повних років ______________________________________________________
3. Контактні дані (електронна адреса та номер телефону) _________________________
4. Підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти
Найменування закладу освіти |
Рік вступу |
Рік закінчення |
Галузь знань/ спеціальність/ спеціалізація |
Ступінь вищої освіти |
5. Відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах
Число, місяць, рік |
Найменування підприємства, установи, організації |
Найменування посади |
Короткий опис основних функцій |
Кількість, в місяцях |
||
досвід у сфері* |
досвід на керівних посадах** |
|||||
призначення на посаду |
звільнення з посади |
|||||
Загальний досвід |
6. Володіння іноземними мовами: ___________________________________________
7. Додаткова інформація: ___________________________________________________
_____________________________________________________________________________
8. Рекомендаційні листи або контакті дані осіб, які готові надати рекомендації (за бажанням):
_____________________________________________________________________________
* Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого у відповідній сфері, в місяцях.
** Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого на керівних посадах, в місяцях.