Пропустити навігацію

Інформація про затвердження заходів Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області щодо реалізації Антикорупційної програми Пенсійного фонду України та його органів на 2021-2023 роки

Заходи Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області щодо реалізації

Антикорупційної програми Пенсійного фонду України та його органів на 2021-2023 роки

 

 

 

№ з/п

№ по АП Корупційний ризик Пріори-

тетність

 

Заходи щодо усунення корупційного ризику Особа (особи), відповідальна (і) за виконання заходу Строк виконання заходів щодо усунення корупційного ризику Необхідні для впровадження заходів ресурси

Очікувані результати

(індикатори виконання)

Реалізація державної політики з питань пенсійного забезпечення
1 1 Можливість зловживання службовим становищем, отримання неправомірної вигоди під час надання послуг у сфері пенсійного забезпечення, ведення обліку осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню

 

 

 

 

висока 1.1 Стандартизація та оптимізація процедур під час надання послуг у сфері пенсійного забезпечення, ведення обліку осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню в Головному управлінні Пенсійного фонду України у Вінницькій області (далі – Головне управління) на підставі внесених Пенсійним фондом України (далі – Фонд) змін до нормативно-правових та розпорядчих актів Дика Л.М.,

Єрошенко М.Ю.,

Криклива О.І.,

Зеленіна Н.А.,

Лоба А.П.,

Безносюк О.О.,

 

Постійно не потребує

додаткових

ресурсів

Оптимізовано регулювання та регламентацію процедур надання послуг у сфері пенсійного забезпечення, ведення обліку осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню, уніфіковано процеси обслуговування осіб у Головному управлінні
                 
2 3 Можливість прийняття рішення в умовах реального конфлікту інтересів у зв’язку з розглядом повторних звернень, якими оскаржується діяльність посадових осіб Головного управління середня 3.1 Надання пропозицій Фонду для визначення критеріїв, необхідних для здійснення моніторингу за розглядом повторних звернень та скарг на дії/бездіяльність посадових осіб Головного управління

 

Дика Л.М.,

Лоба А.П.,

керівники самостійних структурних підрозділів

 

31.12.2021 не потребує

додаткових

 ресурсів

Запроваджено критерії для здійснення моніторингу визначені та доведені до відома працівників Головного управління
  3.2 Впровадження моніторингу за розглядом повторних звернень та скарг на дії/бездіяльність посадових осіб Головного управління Дика Л.М.,

Лоба А.П.

керівники самостійних структурних підрозділів

щоквартально не потребує

додаткових

ресурсів

 

 

 

Моніторинг впроваджено, про його результати інформується керівництво Головного управління для прийняття управлінських рішень (за необхідності)
3 4 Можливість надання переваг під час призначення/перерахунку та виплати пенсій з метою отримання неправомірної вигоди висока 4.1 Впровадження моніторингу з використанням  інтегрованої комплексної інформаційної системи (далі – ІКІС) Фонду щодо нарахування сум пенсій за визначеними ризик-орієнтованими критеріями Дика Л.М., Зеленіна Н.А.

     Чухрій В.М.

 

щоквартально в межах коштів, передбачених

кошторисом

на утримання

Фонду

 

Впроваджено моніторинг контролю з використанням ІКІС Фонду проведення нарахування пенсій, про його результати інформується керівництво Головного управління для прийняття управлінських рішень (за необхідності). Визначено перелік ризик-орієнтованих критеріїв вибірки нарахованих сум пенсій
           
4 5 Можливість отримання неправомірної вигоди під час розгляду документів щодо виплати внутрішньо переміщеним особам сум пенсій, нарахованих за період до місяця їх відновлення (далі –заборгованість з пенсійних виплат) висока 5.1 Розробка та підготовка пропозицій до проєкту акта Кабінету Міністрів України щодо внесення змін до деяких нормативно-правових актів в частині визначення порядку виплати заборгованості пенсійних виплат внутрішньо переміщеним особам Дика Л.М., Зеленіна Н.А.

Чухрій В.М.

керівники самостійних структурних підрозділів

(в межах компетенції)

31.12.2021 не потребує

додаткових

 ресурсів

Розроблено та підготовлено відповідні пропозиції до проєкту акта, які подано до Фонду

 

5 6 Можливість отримання неправомірної вигоди під час нарахування та виплати пенсій на виконання рішень суду

 

середня 6.1 Розробка та затвердження регламенту взаємодії структурних підрозділів Головного управління під час виконання рішень суду

 

Дика Л.М.,          Зеленіна Н.А., Мінаєва Т.О.,

Чухрій В.М.

Чеперната О.А.,

керівники самостійних структурних підрозділів

 

31.12.2021

 

не потребує

додаткових

ресурсів

Розроблено та затверджено регламент
  6.2 Надання Фонду пропозицій щодо нормативно-правового врегулювання порядку та черговості виплати заборгованості за рішеннями суду

 

Дика Л.М., Єрошенко М.Ю., Зеленіна Н.А.,

Чухрій В.М. Мінаєва Т.О., Безносюк О.О., Чеперната О.А.

 

31.03.2022 не потребує

додаткових

ресурсів

Надано Фонду  пропозиції щодо нормативно-правового врегулювання порядку та черговості виплати заборгованості за рішеннями суду

 

  Правова робота
6 7 Можливість отримання неправомірної вигоди за неналежне представництво інтересів Головного управління у суді

 

середня 7.1 Розробка та використання зразків викладення правової позиції Головного управління у справах, що мають однаковий предмет спору Мінаєва Т.О.,

 

протягом

2021–2023 років

 

не потребує

додаткових

ресурсів

Розроблено зразки викладення правової позиції Головного управління у справах, що мають однаковий предмет спору, які використовуються Головним управлінням. Забезпечено ефективний захист Головного управління у судах
  7.2 Підвищення кваліфікації посадових осіб, які виконують повноваження представництва інтересів Головного управління у судах

 

 

Мінаєва Т.О., Пікуліна С.В.

 

 

згідно з окремим графіком в межах коштів, передбачених

кошторисом

на утримання

Головного управління

 

Забезпечено постійне підвищення кваліфікації посадових осіб, які виконують повноваження представництва інтересів Головного управління у судах
  7.3  Проведення тематичних перевірок якості представництва інтересів у судах, у разі виявлення порушень – вжиття заходів реагування згідно з чинним законодавством Мінаєва Т.О.

 

згідно з окремим планом проведення перевірок в межах коштів, передбачених

кошторисом

на утримання

Головного управління

 

Здійснено перевірки якості представництва інтересів Головного управління в судах, вжито заходи реагування (у разі виявлення порушень)
  7.4 Підготовка оглядів судової правової практики за участю Головного управління Мінаєва Т.О. постійно, але не рідше ніж двічі на рік не потребує

додаткових

ресурсів

Огляди направлено структурним підрозділам Головного управління
7 8 Можливість надання переваг шляхом прийняття необґрунтованих рішень за результатом розгляду скарг на рішення про накладання штрафу, нарахування пені та під час узгодження вимог про сплату недоїмки середня 8.1 Впровадження автоматизованого визначення зацікавлених структурних підрозділів для погодження рішення, прийнятого за результатами розгляду скарги

 

Єрошенко М.Ю.,

Дика Л.М.,

Мінаєва Т.О.,

Безносюк О.О.,

Карабіньовська

В.В.

(в межах компетенції)

31.12.2021 в межах коштів, передбачених

кошторисом

на утримання

Фонду

 

Впроваджено  в системі електронного документообігу автоматизованого погодження з усіма зацікавленими структурними підрозділами рішення, прийнятого за результатами розгляду скарги
8 9 Можливість отримати та/або вимагати неправомірну вигоду за незабезпечення апеляційного оскарження рішень суду середня 9.1 Надання пропозицій Фонду щодо врегулювання  ведення автоматизованого обліку справ за участю Головного управління в судах, виконавчих проваджень шляхом внесення змін до Положення про організацію правової роботи в Пенсійному фонді України, затвердженого постановою правління Фонду від 08 жовтня 2004 року № 13-1 (із змінами) Мінаєва Т.О.

 

31.06.2022 в межах коштів, передбачених

кошторисом

на утримання

Фонду

 

Надано Фонду пропозиції щодо внесення зміни до  Положення про організацію правової роботи в Пенсійному фонді України, затвердженого постановою правління Фонду від 08 жовтня 2004 року № 13-1 (із змінами)
  9.2 Запровадження моніторингу стану  оскарження рішень суду Головним управлінням за наявності підстав для такого оскарження з використанням автоматизованих засобів обробки інформації у підсистемі “Правова робота” ІКІС Фонду (за відсутні ознаки типової справи відносно зразкової справи, розглянутої Верховним Судом; за відсутності правової позиції Верховного Суду щодо правозастосування; при умові, що видатки на сплату судового збору не перевищують видатків, пов’язаних з виконанням судового рішення)  

Мінаєва Т.О.

 

 

щопівроку не потребує додаткових ресурсів Впроваджено моніторинг, про його результати інформується керівництво Головного управління для прийняття управлінських рішень
  9.3 Організація та проведення внутрішнього навчального  заходу щодо здійснення  моніторингу стану  оскарження рішень суду  Головним управлінням з використанням автоматизованих засобів обробки інформації у підсистемі “Правова робота” ІКІС Фонду  

 

Мінаєва Т.О.

 

згідно окремого графіку не потребує додаткових ресурсів Проведено внутрішній навчальний захід
  9.4  Здійснення періодичного аналізу результатів автоматизованого моніторингу,  у разі виявлення порушень – вжиття заходів реагування згідно з чинним законодавством  

Мінаєва Т.О.

 

постійно не потребує додаткових ресурсів Здійснено аналіз результатів моніторингу,  про його результати інформується керівництво  Головного управління для прийняття управлінських рішень та вжиття заходів реагування (у разі виявлення порушень)
  Фінансово-економічне забезпечення
9 10 Можливість зловживання службовим становищем посадовими особами Головного управління під час взяття зобов’язань  щодо здійснення видатків поза межами обсягу призначень, затверджених бюджетом Головного управління

 

середня 10.1 Надання пропозицій щодо формування ризик орієнтованих критеріїв для здійснення автоматизованого моніторингу видатків бюджету Головного управління

 

Єрошенко М.Ю.,

Дика М.Ю.,

Безносюк О.О.,

 

 

31.10.2022

 

в межах коштів, передбачених

кошторисом

на утримання

Фонду

 

Надати пропозиції щодо формування  переліку ризик орієнтованих критеріїв для здійснення автоматизованого моніторингу

 

 

  10.2 Використання  автоматизованого моніторингу видатків  бюджету Головного управління на виплату пенсій

 

 Єрошенко М.Ю.,

Дика М.Ю.,

Безносюк О.О.,

Чухрій В.М..

 

 

31.12.2022

 

в межах коштів, передбачених

кошторисом

на утримання

Фонду

 

Використання моніторингу,  про його результати інформується керівництво  Головного управління для прийняття управлінських рішень (за необхідності)
10. 11 Ймовірність необґрунтованого встановлення та виплати премій працівникам середня 11.1 Надання письмових пропозицій із зазначенням обґрунтування щодо результатів діяльності працівників для встановлення та виплати премій (підвищення/зменшення розміру) Єрошенко М.Ю.,

Недоля Г.О.,

керівники самостійних структурних підрозділів

 

постійно (перед прийняттям рішення щодо встановлення премій)

 

не потребує

додаткових

ресурсів

Надано відповідні письмові обґрунтування щодо результатів  діяльності працівників для встановлення та виплати премій

 

 

11 12 Ймовірність незастосування фінансових санкцій та/або застосування не у повному обсязі та невжиття заходів щодо стягнення заборгованості з платежів до Головного управління низька 12.1 Впровадження моніторингу стану погашення заборгованості, застосування фінансових санкцій та охоплення заборгованості заходами стягнення Єрошенко М.Ю., Безносюк О.О.,

Мінаєва Т.О.,

Сіташ С.Д.

 

31.12.2021 не потребує

додаткових

ресурсів

Впроваджено моніторинг,  про його результати інформується керівництво Головного управління для прийняття управлінських рішень (за необхідності)
12 13 Можливість задоволення приватного інтересу під час направлення розрахунків витрат по відшкодуванню пенсій на пільгових умовах низька 13.1 Перегляд та оновлення набору даних електронного обміну інформацією з Державною податковою службою України в частині актуальності  системи оподаткування  платників єдиного податку 4 групи Єрошенко М.Ю., Безносюк О.О.

 

31.12.2021 в межах коштів, передбачених

кошторисом

на утримання

Фонду

 

Оновлено набір даних електронного обміну інформацією з Державною податковою службою України в частині актуальності  системи оподаткування  платників єдиного податку 4 групи
  Цифровий розвиток, цифрова трансформація і цифровізація
13 14 Ймовірність вимагати неправомірну вигоду у зв’язку з прийняттям необґрунтованих рішень про відмову у наданні послуг через відсутність підтвердних документів у паперовій формі середня          
           
           
  14.4 Проведення інформаційних кампаній щодо порядку надання Головним управлінням послуг громадянам

 

Дика Л.М.,

Лоба А.П.,

Таран Н.О.

 

31.12.2023 в межах коштів, передбачених

кошторисом

на утримання

Головного управління

Проведено інформаційні кампанії, розроблено інформаційні матеріали
14 15 Можливість отримання неправомірної вигоди за прийняття неякісних або у неповному обсязі робіт/послуг за договорами про закупівлю

 

низька 15.1 Здійснення тестування розробленого програмного забезпечення, згідно плану заходів та за критеріями якими  оцінюється програмне забезпечення Єрошенко М.Ю.

Криклива О.І.

 

31.12.2022 в межах коштів, передбачених

кошторисом

на утримання

Фонду

Здійснено тестування розробленого програмного забезпечення
15 16 Можливість отримання/вимагання неправомірної вигоди за неналежне здійснення моніторингу відомостей про осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню низька 16.1 Використання розширеного набору даних електронного обміну інформацією з Державною службою України з питань праці та Державної податкової служби України Єрошенко М.Ю.

Криклива О.І.

 

30.06.2023 в межах коштів, передбачених

кошторисом

на утримання

Фонду

Забезпечено своєчасне здійснення заходів щодо обміну із зацікавленими державними органами відомостями, що містять ознаки використання праці неоформлених працівників і порушень законодавства про працю
16 17 Можливість задоволення приватного інтересу посадовими особами при прийняті рішень щодо внесення/зміни відомостей до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування низька 17.1 Забезпечення використання даних із зовнішніх джерел під час автоматизованого контролю даних реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Єрошенко М.Ю.

Криклива О.І.

 

 

30.06.2023 в межах коштів, передбачених

кошторисом

на утримання

Фонду

Забезпечено використання даних із зовнішніх джерел під  час автоматизованого контролю даних реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування
17 18 Можливість задоволення приватного інтересу при доступі до відомостей реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, неправомірного їх використання низька 18.1 Використання переліку  ризик-орієнтованих критеріїв відбору операцій користувачів. Надання пропозицій щодо розроблення переліку ризик орієнтованих критеріїв відбору операцій  користувачів (за потреби) Єрошенко М.Ю.

Криклива О.І.

 

 

постійно

(за потреби)

 

 

не потребує додаткових ресурсів Надано пропозиції щодо переліку ризик-орієнтованих критеріїв відбору операцій користувачів Фонду.

Використання переліку ризик-орієнтованих критеріїв.

  18.2 Проведення вибіркових перевірок дій користувачів структурних підрозділів Головного управління шляхом перегляду журналу операцій користувачів Єрошенко М.Ю.

Криклива О.І.

 

 

щороку, відповідно до окремого плану не потребує додаткових ресурсів Проведено вибіркову перевірку операцій користувачів, про результати проведеного контролю підготовлено та подано керівнику Головного управління відповідну інформацію та пропозиції щодо управлінських рішень (за необхідності) 
18 19 Можливість задоволення приватного інтересу під час дій з інформацією в інформаційних системах Фонду, її спотворення, блокування, зміна, знищення

 

низька 19.1 Проведення вибіркової перевірки переліку користувачів, у яких наявні права доступу, що передбачають можливість внесення змін у прикладні системи ІКІС Фонду або їх візування, за відсутності відповідних обґрунтувань щодо надання таких прав

 

Єрошенко М.Ю.

Криклива О.І.

Сіташ С.Д.

відповідно до окремого плану

 

не потребує додаткових ресурсів Проведено вибіркову перевірку. Вжито заходів реагування у разі встановлення наявності у працівників нерегламентованого доступу, що передбачає можливість внесення змін у прикладні системи ІКІС Фонду
           
  Управління персоналом
19 20 Можливість задоволення приватного інтересу під час формування умов проведення конкурсу під конкретних осіб без установлення взаємозв’язку між кваліфікаційними вимогами та вимогами до професійної компетентності кандидатів на зайняття посад державної служби та посадовими обов’язками низька 20.1 Встановлення контролю за розробленням пропозицій до умов проведення конкурсу на підставі посадових інструкцій працівників та положень про структурні підрозділи із зазначенням кваліфікаційних вимог, які відповідають функціональним повноваженням на відповідній посаді, шляхом погодження їх зі службою управління персоналом та заступником начальника Головного управління відповідно до розподілу обов’язків Пікуліна С.В.,

керівники самостійних структурних підрозділів

 

постійно

(під час формування умов конкурсу)

не потребує додаткових ресурсів Забезпечено визначення кваліфікаційних вимог в пропозиціях до умов проведення конкурсу у відповідності до функціональних повноважень на відповідній посаді; здійснено їх погодження зі службою управління персоналом та заступником начальника Головного управління відповідно до розподілу обов’язків
20 21 Можливість задоволення приватного інтересу під час внесення змін до структури та штатного розпису  Головного управління низька 21.1 Надання Фонду пропозицій щодо розробки та затвердження Типової структури територіальних органів Фонду, яка визначає єдиний підхід до визначення структури та штатного розпису, у тому числі підстави для внесення змін до них

 

Пікуліна С.В.,

керівники самостійних структурних підрозділів

 

 

 

28.02.2022 не потребує додаткових ресурсів Надано Фонду пропозиції щодо розробки та затвердження типової

структури територіальних органів Фонду

21 22 Можливість впливу з боку третіх осіб на прийняття рішення щодо нагородження відомчими заохочувальними відзнаками Головного управління низька          
  22.2 Погодження із службою управління персоналом подань про висунення кандидатур від трудових колективів з метою здійснення контролю за дотриманням порядку документального оформлення рішень, повноти зазначення заслуг працівника, що стали підставою для порушення клопотання про нагородження Пікуліна С.В.,

керівники самостійних структурних підрозділів

 

 

постійно

(під час надходження подань)

не потребує додаткових ресурсів Забезпечено належне оформлення подання для порушення клопотання про нагородження

 

22 23 Можливість порушення обмеження щодо запобігання конфлікту інтересів під час здійснення дисциплінарного провадження низька 23.1 Впровадження відеофіксації під час проведення засідань дисциплінарною комісією (за згодою особи, стосовно якої відкрито дисциплінарну справу) Дисциплінарна комісія Головного управління постійно

(під час проведення засідань)

в межах коштів, передбачених

кошторисом

на утримання

Фонду

Впроваджено відеофіксація під час проведення засідань дисциплінарною комісією (за згодою особи, стосовно якої відкрито дисциплінарну справу)
  23.2 Розробка пам’ятки про персональну відповідальність за порушення антикорупційного законодавства та обов’язок запобігати виникненню конфлікту інтересів Таранчук О.В.,

Пікуліна С.В.

 

31.12.2021 не потребує додаткових ресурсів Розроблено пам’ятку про персональну відповідальність за порушення законодавства та обов’язок запобігати виникненню конфлікту інтересів
  23.3 Ознайомлення під особистий підпис членів дисциплінарної комісії із пам’яткою про персональну відповідальність за порушення антикорупційного законодавства та обов’язок запобігати виникненню конфлікту інтересів Пікуліна С.В.,

Таранчук О.В.

постійно

(до початку проведення першого засідання)

не потребує додаткових ресурсів Забезпечено ознайомлення членів дисциплінарної комісії із пам’яткою під особистий підпис

 

  23.4 Розробка та поширення серед членів дисциплінарної комісії довідкових матеріалів (інфографіки) щодо процедури (алгоритму) повідомлення про наявність у них конфлікту інтересів, його врегулювання із наведенням прикладів ситуацій виникнення потенційного чи реального конфлікту інтересів Таранчук О.В.,

Пікуліна С.В.

 

31.03.2022 в межах коштів, передбачених

кошторисом

на утримання

Головного управління

Забезпечено поширення довідкових матеріалів (інфографіки) серед членів дисциплінарної комісії
  23.5 Розробка та прийняття внутрішньої процедури (алгоритму) врегулювання конфлікту інтересів, що виник у діяльності членів дисциплінарної комісії під час підготовки, розгляду та прийняття рішень Таранчук О.В.,

Пікуліна С.В.

 

01.07.2022 не потребує додаткових ресурсів  Розроблено та прийнято алгоритм врегулювання конфлікту інтересів
23 24 Можливість протиправного впливу на результати щорічного оцінювання результатів службової діяльності державних службовців Головного управління низька 24.1 Впровадження вибіркового моніторингу  обґрунтованості висновків, складених за результатами щорічного оцінювання  

Таранчук О.В.

щороку

(під час проведення щорічного оцінювання)

не потребує додаткових ресурсів Забезпечено щорічне інформування начальника Головного управління про результати вибіркового моніторингу. У встановленому законодавством порядку вирішено питання про притягнення до відповідальності винних осіб (у разі встановлення відповідних фактів)
  Внутрішній аудит
24 25 Можливість отримання неправомірної вигоди у зв’язку з невключенням об’єкта аудиту до стратегічного та операційного планів діяльності з внутрішнього аудиту середня 25.1 Впровадження механізму відбору об’єктів аудиту шляхом застосування критеріїв ризик-орієнтованого відбору об’єктів аудиту для формування стратегічних та операційних планів діяльності з внутрішнього аудиту Сіташ С.Д.,

керівники самостійних структурних підрозділів

 

31.12.2021 не потребує додаткових ресурсів Забезпечено 100 % застосування критеріїв ризик-орієнтованого відбору об’єктів аудиту під час формування стратегічних та операційних планів діяльності з внутрішнього аудиту
25 26 Можливість впливу третіх осіб на об’єктивність відображення результатів аудиторських досліджень в матеріалах внутрішнього аудиту середня          
  26.2 Впровадження вибіркового моніторингу результатів аудиторської діяльності (при плануванні та здійсненні аудиторського дослідження) членами аудиторської групи Головного управління Таранчук О.В.

 

щопівроку

 

не потребує додаткових ресурсів Впроваджено вибірковий моніторинг, про результати якого повідомлено керівництво Головного управління для прийняття управлінських рішень
  Контрольно-перевірочна робота
26 27 Можливість отримання неправомірної вигоди посадовою особою під час здійснення контрольних заходів (перевірок) середня          
  27.2 Розробка пам’ятки про персональну відповідальність за порушення законодавства та обов’язок повідомлення керівника у разі спроб протиправного впливу з боку третіх осіб

 

Таранчук О.В.

Карабіньовська В.В.,

 

31.12.2021 не потребує додаткових ресурсів

 

 

Розроблено пам’ятку про персональну відповідальність за порушення законодавства та обов’язок повідомлення керівника Головного управління у разі спроб протиправного впливу з боку третіх осіб
  27.3. Ознайомлення посадових осіб Головного управління, які здійснюють контрольні заходи, з пам’яткою під особистий підпис

 

Карабіньовська В.В.,

 

Таранчук О.В.

щопівроку

(новопризначених працівників – протягом десяти робочих днів з дня призначення)

не потребує додаткових ресурсів

 

 

Забезпечено ознайомлення працівників із пам’яткою під особистий підпис

 

 

27 28 Можливість вимагання/ отримання неправомірної вигоди за невключення суб’єктів господарювання до річного плану здійснення заходів державного нагляду (контролю) середня 28.1 Впровадження програмного забезпечення формування річного плану здійснення заходів державного нагляду (контролю) в автоматичному режимі Криклива О.І, Карабіньовська В.В.

 

 

31.12.2022

після надходження з ПФУ

в межах коштів, передбачених

кошторисом

на утримання

Фонду

Впровадження програмного забезпечення, яке надає можливість формувати річний план здійснення заходів державного нагляду (контролю) у автоматичному режимі

 

  Запобігання корупції
28 29 Можливість задоволення приватного інтересу під час здійснення моніторингу офіційного вебпорталу “Судова влада України”, Єдиного державного реєстру судових рішень щодо наявності судових рішень про притягнення працівників Головного управління до відповідальності за вчинення корупційного чи пов’язаного з корупцією правопорушення

 

низька 29.1 Надання пропозицій Фонду щодо розробки алгоритму дій уповноважених підрозділів (уповноваженої особи) з питань запобігання та виявлення корупції щодо моніторингу офіційного вебпорталу “Судова влада України”, Єдиного державного реєстру судових Таранчук О.В. 30.06.2022 не потребує додаткових ресурсів Надано пропозиції Фонду щодо розробки алгоритму дій уповноважених підрозділів (уповноваженої особи) з питань запобігання та виявлення корупції
29 30 Можливість неповідомлення посадовими особами Головного управління та іншими особами про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, вчинених іншими посадовими особами Головного управління

 

низька 30.1 Розробка та прийняття акту, який регулює механізми заохочення викривачів та забезпечує формування культури повідомлення про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону

 

Таранчук О.В.,

керівники самостійних структурних підрозділів

 

30.10.2022 не потребує додаткових ресурсів Розроблено та прийнято акт, який  розміщено на інформаційній сторінці Головного управління вебпорталу електронних послуг

 

 

  30.2 Проведення регулярних комунікаційних кампаній  щодо захисту трудових прав викривача; прав викривача на конфіденційність та анонімність; прав викривача на отримання інформації; прав викривача на винагороду; юридичної відповідальності викривача; інших прав та гарантій захисту викривача Таранчук О.В., Таран Н.О.,

керівники самостійних структурних підрозділів

 

щороку,

але не рідше раз на рік

 

в межах коштів, передбачених

кошторисом

на Головного управління

Проведено комунікаційну компанію щодо прав викривача
30 31 Можливість непроведення спеціальних перевірок стосовно осіб, які претендують на зайняття вакантних посад в Головному управлінні низька 31.1  Розроблення та прийняття локального акта, який визначатиме процедуру залучення уповноваженого підрозділу (уповноваженої особи) з питань запобігання та виявлення корупції до контролю за дотриманням антикорупційного законодавства під час організації та проведення спеціальних перевірок стосовно осіб, які претендують на зайняття вакантних посад в Головному управління, а також визначить алгоритм взаємодії уповноваженого підрозділу (уповноваженої особи) з питань запобігання та виявлення корупції із службою управління персоналом з цих питань Таранчук О.В., Пікуліна С.В. 31.12.2022

 

 

 

не потребує додаткових ресурсів Розроблено та прийнято акт
  31.2  Впровадження додаткових заходів контролю уповноваженим підрозділом (уповноваженою особою) з питань запобігання та виявлення корупції за процесом організації та проведення спеціальних перевірок стосовно осіб, які претендують на зайняття вакантних посад в Головному управлінні, шляхом ознайомлення з матеріалами таких перевірок  Таранчук О.В., Пікуліна С.В. протягом

2021 –2023 років

не потребує додаткових ресурсів Впроваджено додаткові заходи контролю. Забезпечено ознайомлення уповноваженим підрозділом (уповноваженою особою) з питань запобігання та виявлення корупції Головного управління з матеріалами спеціальних перевірок, що проводять стосовно осіб, які претендують на зайняття вакантних посад в Головному управлінні. Підготовлено та подано керівництву Головного управління відповідну інформацію та пропозиції (за потреби)
31 32 Можливість спільної роботи близьких осіб в Головному управлінні

 

низька 32.1  Впровадження додаткових контрольних заходів шляхом здійснення аналізу уповноваженими підрозділам (уповноваженими особами) з питань запобігання та виявлення корупції матеріалів особових справ працівників на предмет виявлення близьких осіб за обставин їх прямої підпорядкованості та фактів неповідомлення працівниками їх керівництва про працюючих близьких осіб 

 

Таранчук О.В., Пікуліна С.В.

 

 

 

протягом

2022–2023 років

не потребує додаткових ресурсів Впроваджено додаткові заходи контролю. Забезпечено ознайомлення уповноваженими підрозділам (уповноваженими особами) з питань запобігання та виявлення корупції Головного управління з матеріалами особових справ працівників Головного управління. Підготовлено та подано керівництву органу відповідну інформацію та пропозиції (за потреби)
  Організація роботи у сфері адміністративного забезпечення (господарська діяльність)
32 33 Можливість використання матеріальних ресурсів у приватних інтересах низька 33.1 Впровадження додаткових контрольних заходів (фактичний огляд, документальна вибіркова перевірка) за використанням матеріальних цінностей за цільовим призначенням

 

 

Єрошенко М.Ю.,

Криклива О.І.,

Чеперната О.А., Безносюк О.О.,

керівники самостійних структурних підрозділів

01.04.2022 не потребує додаткових ресурсів

 

 

 

 

 

 

 

 

Впроваджено позачергові контрольні заходи (фактичний огляд, документальна вибіркова перевірка) щодо наявності матеріальних цінностей значної вартості
  33.2 Анкетування працівників Головного управління для отримання необхідної інформації про потребу та цільове використання матеріальних цінностей Єрошенко М.Ю.,

Криклива О.І.,

Чеперната О.А., Безносюк О.О.,

керівники самостійних структурних підрозділів

 

 

 

 

щопівроку

(за потреби)

не потребує додаткових ресурсів Проведено анкетування працівників для отримання необхідної інформації про потребу та використання матеріальних цінностей. За результатами анкетування, підготовлено та подано керівництву Головного управління

 відповідні пропозиції (за необхідності)

 

  33.3 Розроблення форм з обґрунтуванням потреб у матеріальних цінностях та процедури перевірки їх достовірності Єрошенко М.Ю.,

Криклива О.І.,

Чеперната О.А., Безносюк О.О.,

керівники самостійних структурних підрозділів

31.03.2022 не потребує додаткових ресурсів Розроблено відповідні форми  та процедури перевірки їх достовірності
33 34 Ймовірність прийняття необґрунтованого рішення про списання матеріальних ресурсів низька 34.1 Здійснення вибіркових перевірок законності підстав та обґрунтувань для списання матеріальних цінностей

 

Єрошенко М.Ю.,

Криклива О.І.,

Чеперната О.А., Безносюк О.О.,

керівники самостійних структурних підрозділів

протягом

2021–2023 років

(у разі надходження документів щодо списання матеріальних цінностей)

не потребує додаткових ресурсів За результатами перевірки, підготовлено та подано керівництву Головного управління відповідні пропозиції (за необхідності)

 

 

   

Публічні закупівлі

(зацікавлені структурні підрозділи, члени тендерного комітету та уповноважені особи з питань публічних закупівель (з 01.01.2022)

(далі – посадові особи))

34 35 Ймовірність підготовки умов закупівлі, орієнтованих на конкретного постачальника, з метою задоволення приватних інтересів (у тому числі отримання неправомірної вигоди) середня 35.1 Визначення регламенту проведення аналізу ринку з метою оцінювання, наскільки визначені замовником в умовах закупівлі характеристики товару, роботи чи послуги є специфічними чи спеціальними, порівняно з іншими закупівлями цього замовника, а у разі відсутності таких – із закупівлями інших замовників у галузі Єрошенко М.Ю., Криклива О.І., Чеперната О.А.,

керівники самостійних структурних підрозділів

 

 

31.12.2021

 

Не потребує додаткових ресурсів Визначено регламент проведення аналізу ринку. Проведено аналіз ринку, який використано під час організації процедури закупівель

 

 

 

 

  35.2 Залучення уповноваженого підрозділу (уповноваженої особи) з питань запобігання та виявлення корупції до аналізу умов закупівлі Таранчук О.В.

 

постійно

(перед початком проведення закупівлі)

не потребує додаткових ресурсів Забезпечено залучення до аналізу уповноваженого підрозділу (уповноваженої особи) з питань запобігання та виявлення корупції.  Проведено аналіз, за результатами якого надані рекомендації (за необхідності)
35 36 Можливість завищення очікуваної вартості та обсягів закупівлі середня 36.1 Використання аналітичних модулів для моніторингу цін (зокрема, bi.prozorro.org, clarity-project.info, acm-ua.org)

 

Уповноважена особа,

Криклива О.І., Чеперната О.А.,

Мінаєва Т.О.

Недоля Г.О. керівники самостійних структурних підрозділів

 

постійно

(під час проведення закупівель)

не потребує додаткових ресурсів Забезпечено використання аналітичних модулів для моніторингу цін
  36.2 Використання Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275

 

Уповноважена особа,

Криклива О.І., Чеперната О.А.,

Мінаєва Т.О.

Недоля Г.О.

керівники самостійних структурних підрозділів

 

постійно

(під час проведення закупівель)

не потребує додаткових ресурсів Забезпечено використання Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого                       2020 року № 275
  36.3 Проведення замовником попередніх ринкових консультацій при плануванні закупівель та організації їх проведення для аналізу ринку, у тому числі отримання рекомендацій та інформації від суб’єктів господарювання відповідно до ч. 4 ст. 4 Закону України “Про публічні закупівлі” Криклива О.І., Чеперната О.А.,

Мінаєва Т.О.

Уповноважена особа з питань публічних закупівель, 

керівники самостійних структурних підрозділів

постійно

(перед початком формування потреби  проведення закупівель)

не потребує додаткових ресурсів Замовником проведено попередні ринкові консультації при плануванні закупівель та їх організації (за необхідності)

 

  37 Можливість встановлення дискримінаційних умов тендерної документації та обмеження конкуренції з метою задоволення приватних інтересів (у тому числі отримання неправомірної вигоди) низька 37.1 Використання Конструктора та бібліотеки примірних специфікацій (https://specifications.prozorro.org/specifications?page=1&count=10 Єрошенко М.Ю., Криклива О.І., Чеперната О.А.,

Мінаєва Т.О.,

керівники самостійних структурних підрозділів

 

постійно

(перед початком формування потреби у закупівлі)

не потребує додаткових ресурсів

 

Забезпечено використання Конструктора та бібліотеки примірних специфікацій (https://specifications.prozorro.org/specifications?page=1&count=10)
  37.2 Проведення аналізу ринку з метою оцінювання, наскільки заявлені замовником в тендерній документації характеристики товару, роботи чи послуги є специфічними чи спеціальними, порівняно з іншими закупівлями цього замовника, а у разі відсутності таких – з іншими тендерами в галузі Уповноважена особа,

Криклива О.І., Чеперната О.А.,

Мінаєва Т.О.

керівники самостійних структурних підрозділів

 

 

 

постійно

(перед початком формування потреби у закупівлі)

 

 

не потребує додаткових ресурсів

 

Проведено аналіз ринку, який використано під час організації процедури закупівель

 

  37.3 Врахування практики Антимонопольного комітету України стосовно інших тендерів замовника з метою встановлення вимог, які вже визнавалися дискримінаційними, з метою уникнення їх застосування надалі Єрошенко М.Ю.,

Уповноважена особа з питань публічних закупівель, 

керівники самостійних структурних підрозділів

 

постійно

(перед початком формування тендерної документації)

не потребує додаткових ресурсів Врахована практика Антимонопольного комітету України

 

  38 Можливість вимагання паперових документів у складі тендерної пропозиції/пропозиції та зразків товару (продукції) низька 38.1 Проведення навчань (тренінгів) для посадових осіб замовника щодо роз’яснення прямої заборони замовникам вимагати від учасників надання зразків товару (продукції), а також подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі Єрошенко М.Ю.,

Криклива О.І., Чеперната О.А.,

Таран Н.О.,

Лоба А.П.

 

протягом 2021–2023 років,  але не рідше раз на рік не потребує додаткових ресурсів Відсутність фактів вимагання паперових документів та зразків товару. Відсутність обгрунтованих скарг учасників

 

 

 

  38.2 Перегляд розпорядчих актів про організацію закупівель у Головному управлінні у разі змін законодавства у сфері публічних закупівель (за необхідності)

 

Мінаєва Т.О.,

Уповноважена особа,       керівники самостійних структурних підрозділів

 

протягом 2021–2023 років (у разі потреби) не потребує додаткових ресурсів Внесено змін до  розпорядчих актів про організацію закупівель у Головному управлінні (за необхідності)
  39 Ймовірність недопостачання товарів (робіт/послуг), приймання виконання, що не відповідає умовам договору, тощо середня 39.1 Впровадження процедури візування безпосереднім керівником матеріально-відповідальної особи документів про виконання умов договору

 

 

Чеперната О.А.,

Криклива О.І.,

керівники самостійних структурних підрозділів

 

протягом 2021–2023 років

(перед підписанням матеріально-відповідальною особою документів про виконання умов договору)

не потребує додаткових ресурсів Впроваджено процедуру візування
  40 Можливість необґрунтованого застосування переговорної процедури закупівлі низька 40.1 Забезпечення належного обґрунтування закупівлі необхідних товарів/робіт/послуг за переговорною процедурою закупівлі, зокрема, з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність підстав для застосування процедури закупівлі Уповноважена особа,

Криклива О.І., Чеперната О.А., керівники самостійних структурних підрозділів

 

постійно

(перед початком закупівлі)

 

не потребує додаткових ресурсів Забезпечено належне обґрунтування

 

  40.2 Використання аналітичних інструментів, які допоможуть підтвердити або спростувати необхідність застосування переговорної процедури закупівлі, з метою проведення дослідження наявності чи відсутності конкуренції на ринку (bi.prozorro.org, clarity-project.info або інші аналітичні інструменти) Уповноважена особа, 

Криклива О.І., Чеперната О.А.,

керівники самостійних структурних підрозділів

 

постійно

(перед початком закупівлі)

 

не потребує додаткових ресурсів Забезпечено використання аналітичних інструментів

 

  40.3 Здійснення аналізу причин відсутності достатньої кількості учасників процедури закупівлі з метою їх  подальшого усунення і збільшення конкуренції

 

Уповноважена особа,

Криклива О.І., Чеперната О.А.,

керівники самостійних структурних підрозділів

 

щопівроку (за наявності підстав)

 

не потребує додаткових ресурсів Проведено аналіз, підготовлено та подано керівництву Головного управління органу відповідні пропозиції (за необхідності)

 

 

 

________________________________________________________________________________________________________________________________

 

*Примітка: номери заходів вказано відповідно до нумерації у Таблиці оцінених корупційних ризиків у діяльності Пенсійного фонду України    та його органів та заходів щодо їх усунення (мінімізації) на 2021-2023 роки (додаток 2 до Антикорупційної програми).

 

________________________________________________________________________________________________________________________________

Наказ Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області від 01.12.2021 №583
Наказ Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області від 01.12.2021 №583

background Layer 1