Пропустити навігацію

ЗМІНА ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ В РЕЄСТРІ ЗАСТРАХОВАНИХ ОСІБ

Управління інформаційних систем та електронних реєстрів, відповідно до покладених завдань на органи Пенсійного фонду України, формує та веде Реєстр застрахованих осіб. Крім того, здійснює контроль за достовірністю відомостей про осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню, вносить зміни та уточнення до відомостей.

Протягом першого півріччя 2024 року до Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві було подано 13 988 звернень щодо зміни персональних даних в Реєстрі (анкети застрахованих осіб). Через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (вебпортал) застрахованими особами було завантажено 4779 таких звернень, а сервісними центрами Головного управління зареєстровано 9209 анкет.

Слід зазначити, що кожен громадянин може безпосередньо ініціювати внесення уточнень або виправлень власних даних в Реєстрі. Для цього можна скористатися можливостями вебпорталу та подати анкету з коректними даними.

Сервіс надається для тих, хто зареєструвалися та увійшли на вебпортал з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП). Для зміни даних необхідно:

– заповнити обов’язкові атрибути анкети;

– додати сканкопії оригіналів документів, які підтверджують зміни, що вносяться;

– підписати анкету ЕЦП та надіслати її до органу ПФУ.

 

Більш детально з алгоритмом зміни даних можна ознайомитися на вебпорталі 

Reyestry 150x150 - ЗМІНА ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ В РЕЄСТРІ ЗАСТРАХОВАНИХ ОСІБ

 

background Layer 1