Пропустити навігацію

Як оновити особисті дані в Реєстрі застрахованих осіб

Якщо в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України людина виявила неактуальні або помилкові відомості про себе (наприклад, помилку в даті народження, неактуальну адресу проживання тощо), можна звернутися до Фонду для виправлення / актуалізації інформації. Як це зробити?

Алгоритм дій

  1. Зайдіть в особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/) за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

0oekt 1024x444

 

2.  У лівому боковому меню розділу “Комунікації з ПФУ” оберіть пункт “Анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб” (далі — Анкета).

 

1. 1

 

3. Заповніть екранну форму Анкети. 

 

2 1 1024x421

 

4. Поставте позначку в чек-боксі “Я даю згоду на передачу та обробку моїх персональних даних”.

 

3kt 1024x81

 

5. Прикріпіть скан-копію паспорта, інших документів, що підтверджують актуальні / правильні дані (наприклад, свідоцтво про шлюб, зміну прізвища, імені, по батькові).

 

4proekt 1024x426

 

6. Підпишіть Анкету за допомогою КЕП: оберіть файл ключа та введіть пароль. Натисніть кнопку “Підписати та відправити до ПФУ”. Після відправлення заяви на екрані з’явиться повідомлення “Запис збережено та відправлено на розгляд до ПФУ”.

 

5 1 1024x433

 

7. Результат обробки заяви перегляньте в особистому кабінеті в розділі “Мої звернення”. Як тільки фахівець Фонду опрацює Анкету, звернення набуде статусу “Виконано”.

 

Krok 7 1024x594

 

 

 

background Layer 1