Електронний запит на публічну інформацію
Шановні користувачі! Відповідно до Закону України “Про доступ до публічної інформації” Ви можете звернутись до Пенсійного фонду України та його територіальних органів за допомогою електронного запиту на інформацію. Для цього Вам необхідно заповнити аплікаційну форму, подану нижче.
Згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” публічною є відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень.
Запит на інформацію – це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні.
З метою спрощення процедури оформлення запитів на інформацію пропонуємо подавати запит шляхом заповнення аплікаційної форми запитів на інформацію.
Пенсійний фонд України та його територіальні органи не несуть відповідальності за персональні дані користувачів, які надсилають свої електронні звернення через третіх осіб, а не з інформаційної сторінки веб-порталу.
Будемо раді Вам допомогти! Метою Закону України “Про доступ до публічної інформації” є забезпечення прозорості та відкритості суб’єктів владних повноважень і створення механізмів реалізації права кожного на доступ до публічної інформації.
Правове регулювання відносин, пов’язаних із забезпеченням доступу до публічної інформації, здійснюється відповідно до Законів України “Про доступ до публічної інформації”, “Про інформацію”, “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування”, “Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації”.