Виправлення персональних даних засобами вебпорталу Пенсійного фонду України застрахованою особою
Відповідно до Положення про реєстр застрахованих осіб, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України 18.06.2014 №10-1 (далі – Положення), цей реєстр складається з облікових карток, які включають персоніфіковані дані застрахованих осіб, що визначені статтею 21 Закону України від 09.07.2003 № 1058-ІV «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування».
У разі виявлення застрахованою особою некоректних відомостей в її обліковій картці (прізвище, ім’я, по батькові на поточний момент; реєстраційний номер облікової картки платника податків; дата народження, місце народження; стать; громадянство; серія та номер паспорта; номер телефону (за згодою); адреса місця проживання) згідно Положення вона може надати Анкету за допомогою засобів вебпорталу Пенсійного фонду України.
Наводимо алгоритм дій стосовно подачі Анкети:
- Зайти до Особистого кабінету на вебпорталі Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua) за допомогою кваліфікованого електронного підпису.
- У розділі “Комунікації з ПФУ” перейти до «Анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб».
У заяві заповнюються всі необхідні поля, причому частина з них – автоматично за даними Реєстру застрахованих осіб (наприклад, податковий номер, номер персональної електронної облікової картки соціального страхування, прізвище, ім’я, по батькові, стать, громадянство тощо), також необхідно вибрати орган ПФУ, який відповідає місцю проживання.
- Додати кольорові скан-копії документів, які ідентифікують особу: паспорта, звертаємо увагу, що прикріплення паспорта є обов’язковим для подання Анкети застрахованої особи, довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційного номера), інших документів (за необхідністю).
4. Натиснути кнопку «Сформувати анкету», перевірити її заповнення.
5. Натиснути кнопку «Підписати та відправити в ПФУ», після цього Анкету буде надіслано для обробки.
Результат розгляду звернення можна переглянути у розділі «Мої звернення».
Звертаємо увагу, що оновлення даних облікової картки відповідно до поданої Анкети та доданих до неї документів, відповідно до Положення здійснюється на підставі наказу керівника відповідного територіального органу Пенсійного фонду України у п’ятиденний строк.
Про те, як записатися на прийом до органу Пенсійного фонду онлайн, можна ознайомитися за посиланням: https://www.pfu.gov.ua/lg/351755-yak-zapysatysya-na-pryjom-do-organu-pensijnogo-fonduonlajn/.
Про використання сервісу «Пенсійний калькулятор» вебпорталу Пенсійного фонду України можна дізнатися у статті https://www.pfu.gov.ua/lg/351759-servis-pensijnyj-kalkulyator-vebportalu-pensijnogo-fonduukrayiny/.