Пропустити навігацію

Перегляд даних про листки непрацездатності в електронній формі на вебпорталі Пенсійного фонду України

У 2021 році законодавством затверджено механізм організації та ведення Електронного реєстру листків непрацездатності (далі – Реєстр) та надання інформації з нього. Реєстр ведеться з метою забезпечення накопичення, зберігання, обліку та використання інформації про сформовані (видані), продовжені листки непрацездатності для реалізації прав застрахованих осіб на отримання допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах, оплату перших п’яти днів тимчасової непрацездатності, що здійснюється за рахунок коштів роботодавця, а також для проведення перевірки обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності.

Інформація про факт непрацездатності з Електронного реєстру листків непрацездатності доступна працівнику та роботодавцю в електронних кабінетах страхувальника та застрахованої особи на порталі Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua), а також особі, що засвідчила тимчасову непрацездатність (лікарю) через електронну систему охорони здоров’я. Тому працівнику не потрібно роздруковувати електронний листок непрацездатності, адже всі необхідні відомості будуть доступні роботодавцю.

За необхідності працівник або роботодавець має змогу отримати листок непрацездатності в електронній формі з вебпорталу Пенсійного фонду України (у цьому випадку потрібно авторизуватися за допомогою кваліфікованого електронного підпису).

Переглянути інформацію про сформований листок непрацездатності громадянин може в особистому кабінеті на вебпорталі у пункті меню «Мої листки непрацездатності». Для перегляду доступний наступний перелік атрибутів: номер, дата відкриття, дата закриття, причина непрацездатності, код ЄДРПОУ підприємства, де особа працює за основним місцем роботи.

1 17 1024x473 - Перегляд даних про листки непрацездатності в електронній формі на вебпорталі Пенсійного фонду УкраїниСтрахувальник має змогу отримати інформацію по листках непрацездатності застрахованих осіб, які працюють у нього за трудовою книжкою (пункт меню кабінету страхувальника «Листки непрацездатності»), з таким переліком атрибутів: номер,  дата відкриття, дата закриття, РНОКПП працівника, ПІБ працівника.

Запровадження  Електронного реєстру листків непрацездатності на базі інформаційних систем Пенсійного фонду України дозволяє створювати е-лікарняні з використанням вже внесеної інформації до Реєстру застрахованих осіб. Використання вебпорталу Фонду, який вже працює майже 10 років, дозволяє страхувальникам та застрахованим особам оперативно отримувати інформацію стосовно випадків непрацездатності, що прискорює термін їх опрацювання та оплати.

Наводимо корисні посилання про сервіси вебпорталу для громадян:

Про те, як записатися на прийом до органу Пенсійного фонду онлайн, можна ознайомитися за посиланням: https://www.pfu.gov.ua/lg/351755-yak-zapysatysya-na-pryjom-do-organu-pensijnogo-fonduonlajn/.

Про використання сервісу «Пенсійний калькулятор» вебпорталу Пенсійного фонду України можна дізнатися у статті https://www.pfu.gov.ua/lg/351759-servis-pensijnyj-kalkulyator-vebportalu-pensijnogo-fonduukrayiny/.

Як здійснити виправлення персональних даних засобами вебпорталу Пенсійного фонду України застрахованою особою https://www.pfu.gov.ua/lg/351834-2-vypravlennya-personalnyh-danyh-zasobamy-vebportalupensijnogo-fondu-ukrayiny-zastrahovanoyu-osoboyu/.

Особистий кабінет застрахованої особи вебпорталу Пенсійного фонду України https://www.pfu.gov.ua/lg/352074-osobystyj-kabinet-zastrahovanoyi-osobyvebportalu-pensijnogo-fondu-ukrayiny/.

background Layer 1