Результати моніторингу розгляду звернень громадян, що надійшли до Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області. 2018-2020
Результати моніторингу розгляду звернень громадян за 12 місяців 2020 року
Результати моніторингу звернень громадян за 12 місяців 2020 року
Результати моніторингу розгляду звернень громадян за 9 місяців 2020 року
Результати моніторингу звернень громадян за 9 місяців 2020 року
Результати моніторингу розгляду звернень громадян за 6 місяців 2020 року
Результати моніторингу звернень громадян за 6 місяців 2020 року
Результати моніторингу розгляду звернень громадян, що надійшли за 1 квартал 2020 року
Результати моніторингу розгляду звернень громадян, що надійшли
до головного та підвідомчих управлінь за 12 місяців 2019 року
Результати моніторингу розгляду звернень громадян, що надійшли
до головного та підвідомчих управлінь за 9 місяців 2019 року
Результати моніторингу розгляду звернень громадян, що надійшли
до головного та підвідомчих управлінь за 6 місяців 2019 року
Результати моніторингу розгляду звернень громадян, що надійшли
до головного управління, територіальних управлінь за 1 квартал 2019 року
Результати моніторингу розгляду звернень громадян, що надійшли до територіальних управлінь
Результати моніторингу розгляду звернень громадян, що надійшли
до головного управління, територіальних управлінь за 2018 рік
Результати моніторингу розгляду звернень громадян, що надійшли до територіальних управлінь
Результати моніторингу розгляду звернень громадян, що надійшли
до головного управління, територіальних управлінь за 9 місяців 2018 року
Результати моніторингу розгляду звернень громадян, що надійшли до територіальних управлінь
Результати моніторингу розгляду звернень громадян, що надійшли
до головного управління, територіальних управлінь за 6 місяців 2018 року
Результати моніторингу розгляду звернень громадян, що надійшли до територіальних управлінь
Результати моніторингу розгляду звернень громадян, що надійшли
до головного управління, територіальних управлінь за 1 квартал 2018 року
Результати моніторингу розгляду звернень громадян, що надійшли до територіальних управлінь