У 2020 році консультанти Контакт-центру Пенсійного фонду України прийняли майже 7️5️5 тис. дзвінків
У 2020 році консультанти Контакт-центру Пенсійного фонду України прийняли майже 7️5️5 тис. дзвінків.
Найпопулярнішими темами звернень були:
- порядок проведення перерахунків пенсій:
- порядок виплати пенсії, виплата допомоги на поховання та недоодержаної пенсії;
- умови призначення пенсії, порядок подання документів для призначення пенсії та терміни їх розгляду, у т.ч. питання дистанційного подання документів через вебпортал електронних послуг Фонду;
- порядок реєстрації на вебпорталі електронних послуг Фонду, користування особистим кабінетом роботодавця та застрахованої особи, у т.ч. через мобільний застосунок “Пенсійний фонд”;
- подання звітності з єдиного внеску та загальнообов’язкове державне соціальне страхування, отримання довідок ОК-5, ОК-7;
- порядок оформлення пенсійного посвідчення, у т.ч. питання щодо перевипуску електронного пенсійного посвідчення у зв’язку з закінченням строку дії;
- порядок сплати внесків на пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій;
- виконання судових рішень;
- питання щодо пенсійного забезпечення за міжнародними договорами.
Найчастіше дзвінки до Контакт-центру надходили від жителів міста Києва – 22,7%, Донецької – 13,2%, Дніпропетровської – 12,4% та Харківської – 6,8% областей.
Крім того, протягом 2020 року через месенджери фахівцями Контакт-центру надано 3️8️1️ консультативну послугу.
Контактні номери телефонів Контакт-центр Пенсійного фонду України 0 800 503 753,
044 281 08 70,
044 281 08 71.
Прийом дзвінків здійснюється з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00 год., у суботу – з 8:00 до 14:00.