Пропустити навігацію

У 2020 році консультанти Контакт-центру Пенсійного фонду України прийняли майже 7️5️5 тис. дзвінків

У 2020 році консультанти Контакт-центру Пенсійного фонду України прийняли  майже 7️5️5  тис. дзвінків.

Найпопулярнішими темами звернень були:

  • порядок проведення перерахунків пенсій:
  • порядок виплати пенсії, виплата допомоги на поховання та недоодержаної пенсії;
  • умови призначення пенсії, порядок подання документів для призначення пенсії та терміни їх розгляду, у т.ч. питання дистанційного подання документів через вебпортал електронних послуг Фонду;
  • порядок реєстрації на вебпорталі електронних послуг Фонду, користування особистим кабінетом роботодавця та застрахованої особи, у т.ч. через мобільний застосунок  “Пенсійний фонд”;
  • подання звітності з єдиного внеску та загальнообов’язкове державне соціальне страхування, отримання довідок ОК-5, ОК-7;
  • порядок оформлення пенсійного посвідчення, у т.ч. питання щодо перевипуску електронного пенсійного посвідчення у зв’язку з закінченням строку дії;
  • порядок сплати внесків на пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій;
  • виконання судових рішень;
  • питання щодо пенсійного забезпечення за міжнародними договорами.

Найчастіше дзвінки до Контакт-центру надходили від жителів міста Києва – 22,7%, Донецької – 13,2%, Дніпропетровської – 12,4% та Харківської – 6,8% областей.

Крім того, протягом 2020 року через месенджери фахівцями Контакт-центру надано  3️8️1️ консультативну послугу.

Контактні номери телефонів Контакт-центр Пенсійного фонду України 0 800 503 753,

044 281 08 70,

044 281 08 71. 

Прийом дзвінків здійснюється з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00 год., у суботу – з 8:00 до 14:00.

 

piktochart 43471390 1024x538

background Layer 1