Пропустити навігацію

Звіт про звернення громадян за I квартал 2021 року

Пенсійним фондом України (далі – Фонд) та його територіальними органами забезпечено організацію прийому та розгляд звернень громадян, які звертаються до органів Фонду на особистих та виїзних прийомах і різними засобами зв’язку: поштою, електронною поштою, через вебпортал електронних послуг Фонду, державну установу “Урядовий контактний центр”.      Зареєстровано за січень – березень 2021 року 120 209 звернень громадян, що на 5,5 відсотка менше порівняно з аналогічним періодом
2020 року (127 262 звернення), в тому числі:

  • в апараті Фонду – 11 023 звернення (на 25 відсотків більше у порівнянні з аналогічним періодом 2020 року);
  • в підвідомчих органах – 109 186 звернень (на 7,8 відсотка менше у порівнянні з аналогічним періодом 2020 року).

По регіонах спостерігається зменшення кількості звернень громадян із Рівненської (на 70,7 відсотка), Сумської (на 67,6 відсотка), Хмельницької (на 32,2 відсотка), Львівської (на 31,2 відсотка), Луганської (на 22,4 відсотка), Чернівецької (на 19,8 відсотка) областей та з-за кордону (на 50 відсотків).

Значне збільшення кількості звернень зафіксовано з Івано-Франківської (на 130,5 відсотка), Тернопільської (на 108,7 відсотка), Одеської (на 89,5 відсотка), Херсонської (на 84,6 відсотка), Вінницької (на 60 відсотків) Чернігівської (на 51,9 відсотка), Закарпатської
 (на 42,8 відсотка) та Миколаївської (на 40,7 відсотка) областей.

  Найбільше звернень із розрахунку на 10 тис. пенсіонерів до органів Фонду надійшло з-за кордону (266), із Чернігівської (198), Житомирської (180), Хмельницької (137), Миколаївської (128) областей та міста Києва (151). Найменше – з Чернівецької (52), Закарпатської (60), Черкаської (62), Львівської (63) та Івано-Франківської (74) областей.

На кількість звернень вплинули типові (масові) звернення, яких надійшло 13 679, що становить 11,4 відсотка від усіх звернень. Найбільше таких звернень надійшло до територіальних органів Фонду Житомирської (4 379), Чернігівської (3 565), Волинської (1 635) та Черкаської (1 041) областей.

Основна частина таких звернень від громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, з питаннями виплат відповідно до статей 39, 50, 51, 54 Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”, а також від пенсіонерів з числа військовослужбовців з питання перерахунку пенсій відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 103 “Про перерахунок пенсій особам, які звільнені з військової служби, та деяким іншим категоріям осіб”.     

          У зверненнях до органів Фонду громадяни порушували питання щодо:

  • перевірки правильності призначення та проведення перерахунків
    пенсій – 39696 звернень (33 відсотка від загальної кількості звернень);
  • роз’яснення окремих норм діючого пенсійного законодавства –
    18 242 звернення (15,2 відсотка);
  • витребування довідок та інших матеріалів – 12 068 звернень
    (10 відсотків);
  • підвищення розміру пенсії – 10877 звернень (9 відсотків);
  • індексації пенсії – 6966 звернень (5,8 відсотка);
  • виконання рішень судів – 4715 звернень (3,9 відсотка);
  • визначення права на призначення пенсії – 4356 звернень
    (3,6 відсотка);
  • використання електронних ресурсів – 1925 звернень (1,6 відсотка);
  • виплати пенсії за минулі періоди – 1192 звернення (1 відсоток) тощо.

  У звітному періоді на особистих прийомах органами Фонду прийнято 5 893 відвідувача, що на 81,2 відсотка менше порівняно з аналогічним періодом 2020 року (31 274 звернення). Крім того здійснюються виїзні прийоми громадян на підприємствах, в установах, організаціях та за місцем проживання пенсіонерів. Прийнято на виїзних прийомах 1 548 громадян, що на 89,1 відсотка менше порівняно з аналогічним періодом 2020 року (14 259 звернень).

 Найбільше на особисті прийоми звернулось відвідувачів, які проживають в Хмельницькій (2 774), Луганській (790), Київській (593), Чернігівській (521), Донецькій (174) областях та місті Києві (659).

  Значне зменшення кількості громадян на прийомах зумовлена введенням карантину на території України, під час якого були обмежені особисті та виїзні прийоми.

Разом з тим, спостерігається збільшення звернень, які надсилаються через державну установу “Урядовий контактний центр”. Таких звернень протягом січня – березня 2021 року надійшло 23 379, що на 111,4 відсотка більше порівняно з аналогічним періодом 2020 року (11 057 звернень).

Зафіксовано значне збільшення кількості електронних звернень, які надсилаються на адреси електронної пошти органів Фонду – 10 477, що на 97,3 відсотка більше у порівнянні з аналогічним періодом 2020 року (5 311 звернень) та через вебпортал електронних послуг Фонду – 26 701, що на 93,6 відсотка більше у порівнянні з аналогічним періодом 2020 року (13 794 звернення).

 Протягом січня – березня 2021 року до органів Фонду надійшло 2 429 повторних звернень (2 відсотка від загальної кількості звернень). Найбільша кількість повторних звернень від громадян з м. Києва (676), Донецької (521), Київської (410), Волинської (132) та Дніпропетровської (131) областей.

 Під час розгляду повторних звернень встановлено, що пенсії заявникам призначено відповідно до вимог чинного законодавства, про що їх неодноразово було повідомлено.

В органах Фонду продовжують роботу постійно діючі “гарячі” телефонні лінії та Контакт-центр Пенсійного фонду України з багатоканальною телефонною лінією. За звітний період 595 332 громадян отримали консультаційну підтримку, що на 106,1 відсотка більше у порівнянні з аналогічним періодом 2020 року (288 818 громадян), в тому числі:

          – через Контакт-центр Пенсійного фонду України – 145 784 громадянина (на 29,2 відсотка більше у порівнянні з аналогічним періодом 2020 року);

          – через “гарячі” телефонні лінії в підвідомчих органах – 449 548 громадян (на 155,4 відсотка більше у порівнянні з аналогічним періодом
2020 року).

 

background Layer 1