Пропустити навігацію

Звіт про звернення громадян за 6 місяців 2021 року

 

Пенсійним фондом України (далі – Фонд) та його територіальними органами забезпечено організацію прийому та розгляд звернень громадян, які звертаються до органів Фонду на особистих та виїзних прийомах і різними засобами зв’язку: поштою, електронною поштою, через вебпортал електронних послуг Фонду, державну установу “Урядовий контактний центр”. Зареєстровано у січні – червні 2021 року 247 927 звернень громадян, що на 14,4 відсотка більше порівняно з аналогічним періодом
2020 року (216 651 звернення), в тому числі:

– в апараті Фонду – 21 114 звернень (на 17,5 відсотка більше у порівнянні з аналогічним періодом 2020 року);

– у підвідомчих органах – 226 813 звернень (на 14,2 відсотка більше у порівнянні з аналогічним періодом 2020 року).

 

По регіонах спостерігається зменшення кількості звернень громадян із Рівненської (на 38,4 відсотка), Сумської (на 37,2 відсотка), Луганської (на 24,3 відсотка), Волинської (на 15,9 відсотка), Донецької (на 8,8 відсотка) областей, з міста Києва (на 1,1 відсотка) та з-за кордону (на 34,9 відсотка).

 

Значне збільшення зафіксовано з Тернопільської (на 137,1 відсотка), Івано-Франківської (на 131,7 відсотка), Чернігівської (на 118,2 відсотка), Вінницької (на 97,1 відсотка), Одеської (на 92,1 відсотка), Закарпатської (на 74,2 відсотка), Херсонської (на 68,6 відсотка) та Кіровоградської (на 53,3 відсотка) областей.

 

Найбільше звернень із розрахунку на 10 тис. пенсіонерів до органів Фонду надійшло із Житомирської (550), Чернігівської (391), Хмельницької (325), Волинської (266) областей, міста Києва (294) та з-за кордону (427). Найменше – з Чернівецької (125), Черкаської (126), Закарпатської (137), Львівської (141) та Тернопільської (148) областей.

 

На кількість звернень вплинули типові (масові) звернення, яких надійшло 39 465, що становить 15,9 відсотка від усіх звернень. Найбільше таких звернень надійшло до територіальних органів Фонду Житомирської (14 923), Чернігівської (7 580), Волинської (4 381), Черкаської (2 423) та Львівської (2 417) областей.

 

Основна частина таких звернень від громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, з питаннями виплат відповідно до статей 39, 50, 51, 54 Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”, а також від пенсіонерів з числа військовослужбовців з питання перерахунку пенсій.

 

У зверненнях до органів Фонду громадяни порушували питання щодо перевірки правильності призначення та проведення перерахунків пенсій – 93,1 тис. звернень (37,6 відсотка від загальної кількості звернень); роз’яснення окремих норм діючого пенсійного законодавства – 34,8 тис. звернень (14 відсотків); витребування довідок та інших матеріалів – 23,3 тис. звернень (9,4 відсотка); підвищення розміру пенсії – 21,4 тис. звернень (8,6 відсотка); виконання рішень судів – 10,2 тис. звернень (4,1 відсотка); індексації пенсії – 9,7 тис. звернень (3,9 відсотка); визначення права на призначення пенсії – 8,5 тис. звернень (3,4 відсотка); використання електронних ресурсів – 3,6 тис. звернень (1,4 відсотка); своєчасності виплати пенсії – 2,9 тис. звернень (1,2 відсотка); виплати пенсії за минулі періоди – 2,2 тис. звернень (0,9 відсотка) тощо.

 

Протягом січня – червня 2021 року до органів Фонду надійшло 4 626 повторних звернень (1,9 відсотка від загальної кількості звернень). Найбільша кількість повторних звернень від громадян з м. Києва (1304), Донецької (865), Київської (744), Дніпропетровської (297) та Волинської (187) областей.

 

Під час розгляду повторних звернень встановлено, що пенсії заявникам призначено відповідно до вимог чинного законодавства, про що їх неодноразово було повідомлено.

 

У звітному періоді на особистих прийомах органами Фонду прийнято 11 171 відвідувач, що на 69,8 відсотка менше порівняно з аналогічним періодом 2020 року (36 975 звернень). Крім того здійснюються виїзні прийоми громадян на підприємствах, в установах, організаціях та за місцем проживання пенсіонерів. Прийнято на виїзних прийомах 3 495 громадян, що на 75,8 відсотка менше порівняно з аналогічним періодом 2020 року (14 462 звернення). Найбільше на особисті прийоми звернулось відвідувачів, які проживають у Хмельницькій (6 560), Київській (1000), Луганській (882), Чернігівській (878) областях та місті Києві (767).

 

Значне зменшення кількості громадян на прийомах зумовлена введенням карантину на території України, під час якого особисті та виїзні прийоми обмежені.

 

Разом з тим, спостерігається збільшення звернень, які надсилаються через державну установу “Урядовий контактний центр”. Таких звернень протягом січня – червня 2021 року надійшло 37 524, що на 32,3 відсотка більше порівняно з аналогічним періодом 2020 року (28 366 звернень).

 

Зафіксовано збільшення кількості електронних звернень, які надсилаються на адреси електронної пошти органів Фонду – 20 884, що на 47,6 відсотка більше у порівнянні з аналогічним періодом 2020 року (14 146 звернень) та через вебпортал електронних послуг Фонду – 49 423, що на 34,7 відсотка більше у порівнянні з аналогічним періодом
2020 року (36 692 звернення).

 

В органах Фонду продовжують роботу постійно діючі “гарячі” телефонні лінії та Контакт-центр Пенсійного фонду України з багатоканальною телефонною лінією. За звітний період 1 010 712 громадян отримали консультаційну підтримку, що на 7,5 відсотка більше у порівнянні з аналогічним періодом 2020 року (940 414 громадян), в тому числі:

– через Контакт-центр Пенсійного фонду України – 253 316 громадян (на 2,6 відсотка більше у порівнянні з аналогічним періодом 2020 року);

– через “гарячі” телефонні лінії в підвідомчих органах – 757 396 громадян (на 9,2 відсотка більше у порівнянні з аналогічним періодом 2020 року).

 

 

background Layer 1