Підсумки роботи із запитами на інформацію в центральному апараті Пенсійного фонду України за 2021 рік
Протягом звітного періоду до Пенсійного фонду України надійшло 1388 інформаційних запити, а саме:
електронною поштою – 1099, поштою – 228 запитів, під час особистого прийому – 61 запит.
За категорією запитувачів найбільше запитів на інформацію надійшло від фізичних осіб – 1073, від юридичних осіб – 107, від об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 6, від органів виконавчої влади як до розпорядника інформації – 190 та від представників засобів масової інформації – 12 запитів.
Із загальної кількості запитів на інформацію, отриманих у 2021 році, 1105 (80 %) – розглянуто в межах компетенції Пенсійного фонду України, 214 (15 %) – надіслано за належністю іншим розпорядникам інформації для опрацювання в установленому порядку, 19 (1 %) – перебувають на стадії опрацювання, у розгляді 50 (4 %) відмовлено (згідно зі статтею 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”) з одночасним наданням відповідних роз’яснень запитувачам.
За класифікацією змісту запитів на інформацію дописувачів найбільше цікавили питання соціального захисту та пенсійного забезпечення – 1217 запитів (88 % від загальної кількості запитів).
Найчастіше запитувачів цікавили питання надання інформації щодо:
- пенсійного забезпечення внутрішньо переміщених осіб та колишніх військовослужбовців;
- страховий стаж та розмір сплачених страхових внесків.
Запити на публічну інформацію розглянуті в терміни, визначені Законом України “Про доступ до публічної інформації”, а в окремих випадках – Законом України “Про звернення громадян”.