У січні 2022 року оператори Контакт-центру Пенсійного фонду України опрацювали 35,5 тис. дзвінкі
Найчастіше додзвонювачі запитували про:
порядок формування е-лікарняних та користування сервісом вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України “E-лікарняні”;
правила проведення перерахунків пенсій;
умови автоматичного призначення пенсій;
порядок реєстрації на вебпорталі електронних послуг Фонду, користування особистим кабінетом роботодавця та застрахованої особи, у тому числі через мобільний застосунок “Пенсійний фонд”;
подання звітності з ЄСВ страхувальниками, отримання довідок ОК-5, ОК-7;
оформлення пенсійного посвідчення, питання щодо перевипуску електронного пенсійного посвідчення у зв’язку із закінченням строку дії;
можливість дистанційного подання документів для призначення та перерахунку пенсій, внесення змін до пенсійної справи;
користування сервісом вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України “Відомості про трудові відносини”;
порядок виплати допомоги на поховання.
Найчастіше дзвінки до Контакт-центру надходили від жителів м.Києва (23,9%), Донецької (10,7%), Дніпропетровської (10,6%), Харківської (8,4%), а також Київської (5,0%), Запорізької (4,5%), Одеської (4,4%), Львівської (3,7%), Луганської (3,3%) та Полтавської (3,1%) областей.