Підсумки роботи із запитами на публічну інформацію в апараті Пенсійного фонду України у І півріччі 2022 року
Протягом звітного періоду до Пенсійного фонду України надійшло 479 інформаційних запитів, з них:
електронною поштою – 339, поштою – 125, під час особистого прийому – 15.
За категорією запитувачів найбільше запитів на інформацію надійшло від фізичних осіб – 406, юридичних осіб – 25, органів виконавчої влади як до розпорядника інформації – 48.
Серед загальної кількості запитів на інформацію, отриманих у І півріччі 2022 року, 395 (82,46 %) – розглянуто в межах компетенції Пенсійного фонду України, 57 (11,89 %) – надіслано за належністю іншим розпорядникам інформації для опрацювання в установленому порядку, 19 (3,96 %) – перебувають на стадії опрацювання, у розгляді 8 (1,67 %) відмовлено (згідно зі статтею 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”) з одночасним наданням відповідних роз’яснень запитувачам.
За класифікацією змісту запитів на інформацію дописувачів найбільше цікавили питання соціального захисту та пенсійного забезпечення – 442 запита (92 % загальної кількості).
Запитувачі, зокрема, звертались щодо надання інформації про:
- призначення та перерахунок пенсій;
- виплату пенсій через відділення АТ “Укрпошта” у період воєнного стану;
- можливість дистанційного подання документів для призначення та перерахунку пенсій;
- страховий стаж та розмір сплачених страхових внесків;
- пенсійне забезпечення військовослужбовців.
Запити на публічну інформацію розглянуті в термін, визначені Законом України “Про доступ до публічної інформації”, а в окремих випадках – Законом України “Про звернення громадян”.