Пропустити навігацію

Звіт про звернення громадян за 6 місяців 2022 року

Пенсійним фондом України (далі – Фонд) та його територіальними органами забезпечено організацію прийому та розгляд звернень громадян, які звертаються до органів Фонду на особистих та виїзних прийомах і різними засобами зв’язку: поштою, електронною поштою, через вебпортал електронних послуг Фонду, державну установу “Урядовий контактний центр”.

Зареєстровано у січні – червні 2022 року 208 470 звернень громадян, зокрема:

– в апараті Фонду – 17 662 звернення;

– у підвідомчих органах – 190 808 звернень.

У зверненнях до органів Фонду громадяни порушували питання щодо перевірки правильності призначення та проведення перерахунків пенсій –
70 168 звернень (33,7 відсотка загальної кількості звернень); роз’яснення окремих норм чинного пенсійного законодавства – 30 693 звернення
(14,7 відсотка); виконання рішень судів – 29 125 звернень (14 відсотків); витребування довідок та інших матеріалів – 12 466 звернень (6 відсотків); підвищення розміру пенсії – 8 652 звернення (4,2 відсотка); визначення права на призначення пенсії – 7 748 звернень (3,7 відсотка); використання електронних ресурсів – 4 738 звернень (2,3 відсотка); виплати пенсії через установи банку – 3 575 звернень (1,7 відсотка); своєчасності виплати пенсії – 3 225 звернень (1,5 відсотка); видачі пенсійного посвідчення – 2 493 звернення
(1,2 відсотка); виплати пенсії за минулі періоди – 2 433 звернення (1,2 відсотка); індексації пенсії – 2 113 звернень (1 відсоток); відображення страхових внесків у Державному реєстрі застрахованих осіб – 1 794 звернення (0,9 відсотка); перевірки виплат на виконання рішень судів – 1 575 звернень (0,8 відсотка); виплати допомоги на поховання – 1 491 звернення (0,7 відсотка); припинення виплати пенсії – 1 271 звернення (0,6 відсотка); виплати пенсії через поштові відділення – 1 183 звернення (0,6 відсотка); правомірності утримання з пенсії – 1 120 звернень (0,5 відсотка); сплати єдиного внеску –
505 звернень (0,2 відсотка) тощо.

Протягом січня – червня 2022 року до органів Фонду надійшло
2 079 повторних звернень (1 відсоток загальної кількості звернень).

У звітному періоді на особистих прийомах органами Фонду прийнято
18 547 відвідувачів (8,9 відсотка загальної кількості звернень). Крім того здійснюються виїзні прийоми громадян на підприємствах, в установах, організаціях та за місцем проживання пенсіонерів. Прийнято на виїзних прийомах 3 268 громадян (1,6 відсотка загальної кількості звернень).

Протягом січня – червня 2022 року до органів Фонду через державну установу “Урядовий контактний центр” надійшло 12 652 звернення (6,1 відсотка загальної кількості звернень).

Кількість електронних звернень у звітному періоді становить 32,7 відсотка, які надсилаються на адреси електронної пошти органів Фонду – 20 577 та через вебпортал електронних послуг Фонду – 47 649.

В органах Фонду продовжують роботу постійно діючі “гарячі” телефонні лінії та Контакт-центр Пенсійного фонду України з багатоканальною телефонною лінією. За звітний період 964 831 громадянин отримав консультаційну підтримку, зокрема:

– через Контакт-центр Пенсійного фонду України – 187 603 громадянина;

– через “гарячі” телефонні лінії в підвідомчих органах – 777 228 громадян.

 

 

 

background Layer 1