Пропустити навігацію

У Пенсійному фонді України створені всі належні умови для дотримання та забезпечення конституційного права громадян на звернення

 

В серпні фахівці Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини здійснили перевірку додержання Пенсійним фондом України конституційного права на направлення звернення та отримання відповіді в умовах дії воєнного стану. 

 

За результатами моніторингу встановлено, що на інформаційній сторінці вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України є всі відповідні рубрики, в яких міститься актуальна інформація щодо організації роботи зі зверненнями громадян, порядок надання Фондом безоплатної первинної правової допомоги, звітна інформація про роботу зі зверненнями громадян за та II квартали 2022 року. Також на інформаційній сторінці Фонду є необхідні online-форми для можливості подання електронних звернень та запитів. Розміщено актуальні контакти Контакт-центру та сервісних центрів Фонду, до яких можна звернутися для вирішення пенсійних питань.

 

Детальніше про результати моніторингу тут ⇓

 

Нагадаємо, у січні – червні 2022 року Пенсійним фондом України опрацьовано 208,5 тисяч звернень громадян, зокрема:

в апараті Фонду – 17,7 тис. звернень;

у підвідомчих органах – 190,8 тис. звернень.

 

 

IMG 20220823 102455 865 1024x576

 

background Layer 1