У Пенсійному фонді України створені всі належні умови для дотримання та забезпечення конституційного права громадян на звернення
В серпні фахівці Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини здійснили перевірку додержання Пенсійним фондом України конституційного права на направлення звернення та отримання відповіді в умовах дії воєнного стану.
За результатами моніторингу встановлено, що на інформаційній сторінці вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України є всі відповідні рубрики, в яких міститься актуальна інформація щодо організації роботи зі зверненнями громадян, порядок надання Фондом безоплатної первинної правової допомоги, звітна інформація про роботу зі зверненнями громадян за I та II квартали 2022 року. Також на інформаційній сторінці Фонду є необхідні online-форми для можливості подання електронних звернень та запитів. Розміщено актуальні контакти Контакт-центру та сервісних центрів Фонду, до яких можна звернутися для вирішення пенсійних питань.
Детальніше про результати моніторингу тут ⇓
Нагадаємо, у січні – червні 2022 року Пенсійним фондом України опрацьовано 208,5 тисяч звернень громадян, зокрема:
в апараті Фонду – 17,7 тис. звернень;
у підвідомчих органах – 190,8 тис. звернень.