Пропустити навігацію

Звіт про звернення громадян за 9 місяців 2022 року

 Звіт про звернення громадян за 9 місяців 2022 року

              Пенсійним фондом України (далі – Фонд) та його територіальними органами забезпечено організацію прийому та розгляд звернень громадян, які звертаються до органів Фонду на особистих та виїзних прийомах і різними засобами зв’язку: поштою, електронною поштою, через вебпортал електронних послуг Фонду, державну установу “Урядовий контактний центр”.

Зареєстровано у січні – вересні 2022 року 337 563 звернення громадян, в тому числі:

– в апараті Фонду – 28 491 звернення;

– у підвідомчих органах – 309 072 звернення.

         У зверненнях до органів Фонду громадяни порушували питання щодо перевірки правильності призначення та проведення перерахунків пенсій – 114 334 звернення (33,9 відсотка загальної кількості звернень); виконання рішень судів – 49 913 звернень (14,8 відсотка); роз’яснення окремих норм чинного пенсійного законодавства – 47 924 звернення (14,2 відсотка); витребування довідок та інших матеріалів – 20 225 звернень (6 відсотків); підвищення розміру пенсії – 13 522 звернення (4 відсотка); визначення права на призначення пенсії – 12 657 звернень (3,7 відсотка); виплати пенсії через установи банку –7 981 звернення (2,4 відсотка); використання електронних ресурсів – 7 181 звернення (2,1 відсотка); своєчасності виплати пенсії – 5 521 звернення (1,6 відсотка); видачі пенсійного посвідчення – 4 256 звернень (1,3 відсотка); виплати пенсії за минулі періоди – 3 551 звернення (1,1 відсотка); індексації пенсії – 2 738 звернень (0,8 відсотка); перевірки виплат на виконання рішень судів – 2 584 звернення (0,8 відсотка); відображення страхових внесків у Державному реєстрі застрахованих осіб – 2 368 звернення (0,7 відсотка); припинення виплати пенсії – 2 341 звернення (0,7 відсотка); виплати допомоги на поховання – 2 208 звернень (0,6 відсотка); виплати пенсії через поштові відділення – 1 850 звернень (0,5 відсотка); правомірності утримання з пенсії – 1 511 звернень (0,4 відсотка); сплати єдиного внеску – 790 звернень (0,2 відсотка); отримання пенсії за місцем фактичного проживання – 673 звернення (0,2 відсотка); щодо висловлення вдячності посадовим особам – 381 звернення (0,1 відсотка) тощо.

           Протягом січня – вересня 2022 року до органів Фонду надійшло 4 319 повторних звернень (1,3 відсотка загальної кількості звернень).

             У звітному періоді на особистих прийомах органами Фонду прийнято 25 913 відвідувачів (7,7 відсотка загальної кількості звернень). Крім того здійснюються виїзні прийоми громадян на підприємствах, в установах, організаціях та за місцем проживання пенсіонерів. Прийнято на виїзних прийомах 5 392  громадянина (1,6 відсотка загальної кількості звернень).

              Протягом січня – вересня 2022 року до органів Фонду через державну установу “Урядовий контактний центр” надійшло 17 592 звернення (5,2 відсотка загальної кількості звернень).

            Кількість електронних звернень у звітному періоді становить 33,2 відсотка, які надсилаються на адреси електронної пошти органів Фонду – 37 267 та через вебпортал електронних послуг Фонду – 74 686.

             В органах Фонду продовжують роботу постійно діючі “гарячі” телефонні лінії та Контакт-центр Пенсійного фонду України з багатоканальною телефонною лінією. За звітний період 1 363 781 громадянин отримав консультаційну підтримку, в тому числі:

– через Контакт-центр Пенсійного фонду України – 302 832 громадянина;

– через “гарячі” телефонні лінії в підвідомчих органах – 1 060 949 громадян.

 

background Layer 1