Пропустити навігацію

Підсумки роботи із запитами на публічну інформацію в апараті Пенсійного фонду України за 9 місяців 2022 року

 

Протягом звітного періоду до Пенсійного фонду України надійшло 782 інформаційних запити, з них:

електронною поштою – 422, поштою – 345, під час особистого прийому – 15.

За категорією запитувачів найбільше запитів на інформацію надійшло від фізичних осіб – 637, юридичних осіб – 60, органів виконавчої влади, як до розпорядника інформації – 85.

Із загальної кількості запитів на інформацію, отриманих за 9 місяців 2022 року, 655 (84 %) – розглянуто в межах компетенції Пенсійного фонду України, 99 (12,5 %) – надіслано за належністю іншим розпорядникам інформації для опрацювання в установленому порядку, 16 (2 %) – перебуває на стадії опрацювання, у розгляді 12 (1,5 %) запитів відмовлено (згідно зі статтею 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”) з одночасним наданням відповідних роз’яснень запитувачам.

За класифікацією змісту запитів на інформацію дописувачів найбільше цікавили питання соціального захисту та пенсійного забезпечення – 684 запити (87 % загальної кількості).

Запитувачі, зокрема, звертались щодо надання інформації про:

• призначення та перерахунок пенсій;

• виплату пенсій через відділення АТ “Укрпошта” у період воєнного стану;

• можливість дистанційного подання документів для призначення та перерахунку пенсій;

• страховий стаж та розмір сплачених страхових внесків;

• пенсійне забезпечення військовослужбовців.

Запити на публічну інформацію розглянуті в термін, визначені Законом України “Про доступ до публічної інформації”, а в окремих випадках – Законом України “Про звернення громадян”.

 

 

 

background Layer 1