Підсумки роботи із запитами на публічну інформацію в територіальних органах Пенсійного фонду України за 9 місяців 2022 року
Протягом звітного періоду до територіальних органів Пенсійного фонду України надійшло 16906 інформаційних запитів, з них:
електронною поштою – 8654, поштою – 5735, на особистому прийомі – 2517.
За категорією запитувачів найбільше запитів на інформацію надійшло від фізичних осіб – 16576, юридичних осіб – 178, органів виконавчої влади, як до розпорядника інформації – 140, об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 7, представників засобів масової інформації – 5 запитів.
Із загальної кількості запитів, отриманих за 9 місяців 2022 року, 16340 (96,6 %) – розглянуто в межах компетенції територіальних органів Пенсійного фонду України, 117 (0,7 %) – надіслано за належністю іншим розпорядникам інформації для опрацювання в установленому порядку, 393 (2,3%) – перебуває на стадії опрацювання, у розгляді 56 (0,4 %) – відмовлено (згідно зі статтею 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”) з одночасним наданням роз’яснень запитувачам.
Найбільша кількість запитів на інформацію надійшла до головних управлінь Пенсійного фонду України в Хмельницькій (4762 запити), Львівській (3958 запитів), Рівненській (2113 запитів), Миколаївській (1133 запити) областях та у місті Києві (1049 запитів).
За класифікацією змісту запитів дописувачів найбільше цікавили питання соціального захисту та пенсійного забезпечення – 16586 запитів (98 % від загальної кількості запитів).
Запитувачі, зокрема, звертались щодо надання інформації про:
• призначення та перерахунок пенсій;
• виплату пенсій через відділення АТ “Укрпошта” у період воєнного стану;
• можливість дистанційного подання документів для призначення та перерахунку пенсій;
• страховий стаж та розмір сплачених страхових внесків;
• пенсійне забезпечення військовослужбовців.
Запити на публічну інформацію розглянуті в термін, визначені Законом України “Про доступ до публічної інформації”, а в окремих випадках – Законом України “Про звернення громадян”.