- Про Пенсійний фонд України
- Діяльність
- Бюджет
- Для громадськості
- Громадська рада
- Графік особистого прийому громадян керівництвом Фонду та керівниками структурних підрозділів апарату
- Орієнтовний план проведення Пенсійним фондом України консультацій з громадськістю у 2019 році
- Електронні консультації з громадськістю
- Публічні громадські обговорення
- Дослідження громадської думки
- Громадська експертиза
- Звернення громадян
- Доступ до публічної інформації
- Перелік документів, якими керується Фонд у питаннях доступу до публічної інформації
- Електронний запит на публічну інформацію
- Система обліку публічної інформації
- Звіт про публічну інформацію
- Відкриті дані перелік позицій (набору даних), які можуть переглядати громадяни із посиланням на розміщення на сайті
- Пресцентр
- Контакти
- Статистика
- Послуги
- Е-послуги
- Я – пенсіонер
- Види пенсій
- Готуюсь до пенсії (застрахованим особам)
- Сплачую ЄСВ
- Е-послуги
- Державний нагляд/контроль
- Платежі та порядок їх сплати
- Адміністрування
- Інші види платежів (наукові пенсії, адмінштрафи тощо)
- Види та коди платежів
- Дані про платників, що мають заборгованість із платежів до Пенсійного фонду України
- Нарахування та сплата єдиного внеску
- Детінізація заробітної плати та легалізація зайнятості
- Нарахування та сплата страхових внесків
- Сплата зборів на обов’язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій
- Відшкодування пільгових пенсій
- Звітність
- Права та обов’язки
- Відповідальність
- Перелік послуг, які надаються органами Фонду
- Пункти обслуговування громадян
- Порядок звернення за одержанням послуг
- Як скористатись послугами
- Документи
- Анонси
- Вакансії
- Повідомити про корупцію
- Корисні посилання
Пошук
- Про Пенсійний фонд України
- Діяльність
- Бюджет
- Для громадськості
- Громадська рада
- Графік особистого прийому громадян керівництвом Фонду та керівниками структурних підрозділів апарату
- Орієнтовний план проведення Пенсійним фондом України консультацій з громадськістю
- Електронні консультації з громадськістю
- Публічні громадські обговорення
- Дослідження громадської думки
- Громадська експертиза
- Звернення громадян
- Доступ до публічної інформації
- Пресцентр
- Контакти
- Статистика
- Послуги
- Документи
- Анонси
- Вакансії
- Оберіть Вашу область
- Головна інформаційна сторінка
- ПФУ у Вінницькій області
- ПФУ у Волинській області
- ПФУ в Дніпропетровській області
- ПФУ в Донецькій області
- ПФУ в Житомирській області
- ПФУ в Закарпатській області
- ПФУ в Запорізькій області
- ПФУ в Івано-Франківській області
- ПФУ у Київській області
- ПФУ в м. Києві
- ПФУ в Кіровоградській області
- ПФУ в Луганській області
- ПФУ у Львівській області
- ПФУ в Миколаївській області
- ПФУ в Одеській області
- ПФУ в Полтавській області
- ПФУ в Рівненській області
- ПФУ в Сумській області
- ПФУ в Тернопільській області
- ПФУ в Харківській області
- ПФУ в Херсонській області
- ПФУ в Хмельницькій області
- ПФУ в Черкаській області
- ПФУ в Чернівецькій області
- ПФУ в Чернігівській області
- Повідомити про корупцію
Як діяти під час сигналу тривоги у приміщеннях сервісних центрів Фонду?
На жаль, сигнали тривоги стали невід’ємною частиною нашого сьогодення. Повідомлення про небезпеку можуть застати нас будь-де: вдома, на роботі, в магазині, в державній установі, на вулиці…
Що робити, коли сигнал повітряної чи іншої тривоги надійшов під час вашого перебування у сервісному центрі Пенсійного фонду України?
Алгоритм дій такий:
1. Уважно вислухайте повідомлення адміністратора сервісного центру та дійте відповідно до вказівок.
2. Пройдіть до укриття, про яке повідомить адміністратор за зазначеним на схемах маршрутом.
3. За можливості, допоможіть відвідувачам, які погано пересуваються, мають проблеми із зором або слухом.
4. Під час евакуації НЕ ВИКОРИСТОВУЙТЕ ліфт, користуйтесь лише сходами.
Пам’ятайте!
Сирена попереджає про небезпеку. Не нехтуйте сигналами повітряної чи іншої тривоги. Це може врятувати життя!
