Пропустити навігацію

Як діяти під час сигналу тривоги у приміщеннях сервісних центрів Фонду?

На жаль, сигнали тривоги стали невід’ємною частиною нашого сьогодення. Повідомлення про небезпеку можуть застати нас будь-де: вдома, на роботі, в магазині, в державній установі, на вулиці…
 
Що робити, коли сигнал повітряної чи іншої тривоги надійшов під час вашого перебування у сервісному центрі Пенсійного фонду України?
 
Алгоритм дій такий:
 
1. Уважно вислухайте повідомлення адміністратора сервісного центру та дійте відповідно до вказівок. 
2. Пройдіть до укриття, про яке повідомить адміністратор за зазначеним на схемах маршрутом.
3. За можливості, допоможіть відвідувачам, які погано пересуваються, мають проблеми із зором або слухом.
4. Під час евакуації НЕ ВИКОРИСТОВУЙТЕ ліфт, користуйтесь лише сходами.
 
Пам’ятайте!
Сирена попереджає про небезпеку. Не нехтуйте сигналами повітряної чи іншої тривоги. Це може врятувати життя!
 
2022 copy copy 60247100 300x158
background Layer 1