Пропустити навігацію

Контакт-центр Пенсійного фонду України надає консультації з питань житлових субсидій та пільг

З 1 грудня органи Пенсійного фонду України здійснюють повноваження щодо призначення громадянам житлових субсидій і пільг. Отримати інформаційну допомогу з цих питань можна, у тому числі, звернувшись до Контакт-центру Пенсійного фонду України.
 
Водночас консультанти Контакт-центру, як і раніше, надають відповіді з питань пенсійного забезпечення, обліку застрахованих осіб, ведення електронного реєстру листків непрацездатності. 
 
За 11 місяців 2022 року надано 354,3 тисяч консультативних послуг.
 
Додзвонювачів цікавили переважно питання щодо:
·      планових перерахунків пенсій;
·      порядку виплати пенсій у період воєнного стану;
·      особливостей виплати пенсій внутрішньо переміщеним особам;
·      умов призначення пенсії;
·      порядку формування е-лікарняних;
·      можливості дистанційного подання документів для призначення та перерахунку пенсій, внесення змін до пенсійних справ;
·      отримання довідок ОК-5, ОК-7;
·      порядку реєстрації на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України, користування особистим кабінетом роботодавця, застрахованої особи, користування мобільним додатком “Пенсійний фонд”.
 
Найбільше дзвінків до Контакт-центру надійшло від жителів міста Києва (20,5%), Харківської (14,3%), Дніпропетровської (11,5%), Запорізької (5,5%), Одеської (4,8%), Донецької (4,8%) областей.
 
Нагадаємо, оператори Контакт-центру Пенсійного фонду України працюють:
з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00,
у суботу – з 8:00 до 14:00,
неділя – вихідний.
 
Номери телефонів Контакт-центру:
 
 
2022 copy copy 60247100 5 1024x538
background Layer 1