Підсумки роботи із запитами на публічну інформацію в апараті Пенсійного фонду України за 2022 рік
Підсумки роботи із запитами на публічну інформацію
в апараті Пенсійного фонду України
за 2022 рік
Протягом 2022 року до Пенсійного фонду України надійшло 1053 інформаційні запити, з них: електронною поштою – 674, поштою – 364, під час особистого прийому – 15.
За категорією запитувачів найбільше запитів на інформацію надійшло від фізичних осіб – 854, органів виконавчої влади, як до розпорядника інформації – 122, юридичних осіб – 77.
Із загальної кількості запитів на інформацію, отриманих у 2022 році, 902 (85,7 %) – розглянуто в межах компетенції Пенсійного фонду України в установленому порядку, 121 (11,5 %) – надіслано за належністю розпорядникам інформації для опрацювання, 17 (1,6 %) – перебуває на стадії опрацювання, у розгляді 13 (1,2 %) запитів відмовлено (згідно зі статтею 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”) з одночасним наданням відповідних роз’яснень запитувачам.
За класифікацією змісту запитів на інформацію дописувачів найбільше цікавили питання соціального захисту та пенсійного забезпечення – 917 або 87 % загальної кількості.
Запитувачі, зокрема, звертались за наданням інформації про:
- призначення та перерахунок пенсій;
- виплату пенсій через відділення АТ “Укрпошта” у період воєнного стану;
- можливість дистанційного подання документів для призначення та перерахунку пенсій;
- страховий стаж та розмір сплачених страхових внесків;
- пенсійне забезпечення військовослужбовців.
Запити на публічну інформацію розглянуті в термін, визначені Законом України “Про доступ до публічної інформації”, в окремих випадках – Законом України “Про звернення громадян”.