Пропустити навігацію

Інформація щодо результатів проведення опитування відвідувачів органів Пенсійного фонду України у 2021 році

 

За результатами проведення анкетування та опитування відвідувачів органів Пенсійного фонду України протягом 2021 року:

  • рівень задоволеності громадян якістю обслуговування та наданням адміністративних і соціальних послуг становить 98,3 відсотків;
  • рівень поінформованості та задоволеності застрахованих осіб якістю надання консультативної допомоги становить 98,3відсотки.

Крім того, серед відвідувачів підрозділів Головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області компанією MLS group в рамках USAID “Демократичне врядування у Східній Україні” (DG East) проведено соціологічне дослідження:  

  • рівня задоволеності громадян якістю обслуговування та наданням адміністративних і соціальних послуг (становить 95,8 відсотків);
  • рівня поінформованості та задоволеності застрахованих осіб якістю надання консультативної допомоги (становить 94,4 відсотки).

 

 

 

background Layer 1