- Про Пенсійний фонд України
- Діяльність
- Бюджет
- Для громадськості
- Громадська рада
- Графік особистого прийому громадян керівництвом Фонду та керівниками структурних підрозділів апарату
- Орієнтовний план проведення Пенсійним фондом України консультацій з громадськістю у 2019 році
- Електронні консультації з громадськістю
- Публічні громадські обговорення
- Дослідження громадської думки
- Звернення громадян
- Доступ до публічної інформації
- Перелік документів, якими керується Фонд у питаннях доступу до публічної інформації
- Електронний запит на публічну інформацію
- Система обліку публічної інформації
- Звіти про роботу із запитами на публічну інформацію
- Відкриті дані перелік позицій (набору даних), які можуть переглядати громадяни із посиланням на розміщення на сайті
- Пресцентр
- Контакти
- Статистика
- Послуги
- Е-послуги
- Я – пенсіонер
- Пенсії
- Застрахованим особам
- Платникам
- Е-послуги
- Державний нагляд/контроль
- Платежі та порядок їх сплати
- Адміністрування
- Інші види платежів (наукові пенсії, адмінштрафи тощо)
- Реквізити платежів для сплати збору на обов’язкове державне пенсійне страхування
- Дані про платників, що мають заборгованість із платежів до Пенсійного фонду України
- Нарахування та сплата єдиного внеску
- Детінізація заробітної плати та легалізація зайнятості
- Сплата зборів на обов’язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій
- Відшкодування пільгових пенсій
- Звітність
- Права та обов’язки
- Пункти обслуговування громадян
- Порядок звернення за одержанням послуг
- Як скористатись послугами
- Документи
- Анонси
- Вакансії
- Повідомити про корупцію
- Корисні посилання
- Перелік територіальних управлінь Пенсійного фонду України
- Положення про головні управління Пенсійного фонду України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі
- Положення про управління Пенсійного фонду України в районах, містах і районах у містах
Пошук
- Про Пенсійний фонд України
- Діяльність
- Бюджет
- Для громадськості
- Перелік документів, якими керується Фонд у питаннях взаємодії з громадськістю
- Громадська рада
- Звернення громадян
- Орієнтовний план проведення Пенсійним фондом України консультацій з громадськістю
- Доступ до публічної інформації
- Графік особистого прийому громадян керівництвом Фонду та керівниками структурних підрозділів апарату
- Консультації з громадськістю
- Пресцентр
- Контакти
- Статистика
- Послуги
- Документи
- Анонси
- Вакансії
- Оберіть Вашу область
- Головна інформаційна сторінка
- ПФУ у Вінницькій області
- ПФУ у Волинській області
- ПФУ в Дніпропетровській області
- ПФУ в Донецькій області
- ПФУ в Житомирській області
- ПФУ в Закарпатській області
- ПФУ в Запорізькій області
- ПФУ в Івано-Франківській області
- ПФУ у Київській області
- ПФУ в м. Києві
- ПФУ в Кіровоградській області
- ПФУ в Луганській області
- ПФУ у Львівській області
- ПФУ в Миколаївській області
- ПФУ в Одеській області
- ПФУ в Полтавській області
- ПФУ в Рівненській області
- ПФУ в Сумській області
- ПФУ в Тернопільській області
- ПФУ в Харківській області
- ПФУ в Херсонській області
- ПФУ в Хмельницькій області
- ПФУ в Черкаській області
- ПФУ в Чернівецькій області
- ПФУ в Чернігівській області
- Повідомити про корупцію
Головна / Для громадськості / Консультації з громадськістю / Дослідження громадської думки / Інформація щодо результатів проведення опитування відвідувачів органів Пенсійного фонду України у 2021 році
Інформація щодо результатів проведення опитування відвідувачів органів Пенсійного фонду України у 2021 році
11 Січня 2022
За результатами проведення анкетування та опитування відвідувачів органів Пенсійного фонду України протягом 2021 року:
- рівень задоволеності громадян якістю обслуговування та наданням адміністративних і соціальних послуг становить 98,3 відсотків;
- рівень поінформованості та задоволеності застрахованих осіб якістю надання консультативної допомоги становить 98,3відсотки.
Крім того, серед відвідувачів підрозділів Головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області компанією MLS group в рамках USAID “Демократичне врядування у Східній Україні” (DG East) проведено соціологічне дослідження:
- рівня задоволеності громадян якістю обслуговування та наданням адміністративних і соціальних послуг (становить 95,8 відсотків);
- рівня поінформованості та задоволеності застрахованих осіб якістю надання консультативної допомоги (становить 94,4 відсотки).