Пропустити навігацію

У січні оператори Контакт-центру Пенсійного фонду України опрацювали понад 32 тисячі дзвінків

Протягом січня 2023 року оператори Контакт-центру Фонду надали громадянам 32 681 роз’яснення норм чинного законодавства.

Переважно додзвонювачів цікавили питання щодо:

  • порядку призначення, виплати житлових субсидій та страхових виплат;
  • порядку подання роботодавцями заяв-розрахунків через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України;
  • умов призначення та виплати пенсій під час воєнного стану;
  • перерахунків пенсій;
  • можливості дистанційного подання документів для призначення та перерахунку пенсій;
  • надання допомоги страхувальникам та ФОП щодо заповнення ЄСВ-звітності в умовах роботи підприємств під час воєнного стану в Україні.

Найчастіше дзвінки до Контакт-центру надходили від жителів м. Києва (21,2%), Харківської (12,4%), Дніпропетровської (10,2%), Одеської  (4,9%), Київської (4,8%), Донецької (4,5%), Полтавської (4,4%),  Запорізької  (4,1%),  Херсонської (4,0%) та Львівської (4,0%)  областей.

 

Нагадаємо, оператори Контакт-центру Фонду надають консультації:

з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00,

у суботу – з 8:00 до 14:00,

неділя – вихідний.

 

Номери телефонів Контакт-центру:

0-800-503-753

044-281-08-70

044-281-08-71

 

Kontakt tsentr 1024x576

 

background Layer 1