У травні оператори Контакт-центру Пенсійного фонду України надали майже 50 тисяч консультацій
У травні 2023 року фахівцями опрацьовано 49 947 дзвінків.
Переважно людей, які звернулися до Контакт-центру, цікавили питання:
- перерахунку пенсій працюючим пенсіонерам;
- проведення індексації пенсій державним службовцям;
- оформлення пенсійних посвідчень внутрішньо переміщеним особам;
- порядку призначення, виплати житлових субсидій та страхових виплат;
- подання роботодавцями через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України заяв-розрахунків для оплати лікарняних;
- умов призначення та виплати пенсій під час воєнного стану;
- виплати допомоги на поховання;
- можливості дистанційного подання документів для призначення та перерахунку пенсій.
Найчастіше дзвінки до Контакт-центру надходили від жителів м. Києва (22,3%), Дніпропетровської (10,5%), Харківської (9,1%), Київської (5,7%), Одеської (4,6%), Львівської (4,6%), Полтавської (4,4%), Донецької (3,9%), Запорізької (3,7%) областей.
Нагадаємо, оператори Контакт-центру надають консультації:
з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00,
у суботу – з 8:00 до 14:00,
неділя – вихідний.
Номери телефонів Контакт-центру: