Підсумки роботи із запитами на публічну інформацію в апараті Пенсійного фонду України у I півріччі 2023 року
Протягом звітного періоду до Пенсійного фонду України надійшло 1 113 інформаційних запитів, з них: електронною поштою – 1 092 запити; поштою – 21 запит.
За категорією запитувачів найбільше запитів на інформацію надійшло від фізичних осіб – 920, юридичних осіб – 41, органів виконавчої влади, як до розпорядника інформації – 148, об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 2, представників засобів масової інформації – 2.
Із загальної кількості запитів на інформацію, отриманих у I півріччі 2023 року, 871 (78,2 %) – розглянуто в межах компетенції Пенсійного фонду України, 190 (17,1 %) – надіслано за належністю іншим розпорядникам інформації для опрацювання в установленому порядку, 48 (4,3 %) – перебувають на стадії опрацювання, у розгляді 4 (0,4 %) запитів відмовлено (згідно зі статтею 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”) з одночасним наданням відповідних роз’яснень запитувачам.
За класифікацією змісту запитів на інформацію дописувачів найбільше цікавили питання соціального захисту та пенсійного забезпечення – 987 запитів (88,7 % загальної кількості).
Запитувачі, зокрема, звертались щодо надання інформації про:
- порядок призначення та перерахунку пенсій;
- виплату пенсій через відділення АТ “Укрпошта” у період воєнного стану;
- можливість дистанційного подання документів для призначення та перерахунку пенсій;
- роз’яснення норм пенсійного законодавства (вислуга років, пільговий стаж, пільгова пенсія, соціальний і правовий захист військовослужбовців, призначення пенсій прокурорам та учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС);
- страховий стаж та розмір сплачених страхових внесків.
Запити на публічну інформацію розглянуті в термін, визначений Законом України “Про доступ до публічної інформації”, а в окремих випадках – Законом України “Про звернення громадян”.